Gå til innhold
AnonymBruker

Stemmer det at noen brukere er vernede?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er enkelte vernede brukere ja.  Jeg vet om flere brukere som trakasserer over PM. Moderator har aldri slått ned på dette og jeg har bare fått beskjed om å ikke lese vedkommendes PM. Det løser jo problemet for meg, men vet de sender PM til mange andre også. Mange som har klaget på de aktuelle brukerne. 

Anonymkode: 021fa...2f3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wonders
På 15.7.2018 den 11.58, AnonymBruker skrev:

Stemmer det at noen brukere er vernede?

:kghjerte: Trodde du mente de aller hyggligste bruker´ne skulle bli oppgradert jeg. Men nei da... Var ikke det du mente.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HerrBæsjerumpehull
På 12.8.2018 den 13.09, herzeleid skrev:

Tenkte på denne tråden da jeg leste gjennom en annen tråd og så et par innlegg som vanskelig kan kalles annet enn personangrep. Der får innlegg der en bruker skriver "Ta ansvar for ditt eget miserable liv. Jeg er mer vellykket enn du noen gang kommer til å bli, lille nettroll " stå etter at tråden er ryddet av moderator har ryddet tråden:

Så soleklare personangrep skulle en kanskje tro ble ryddet vekk, i alle fall om det gikk andre veien?

Dette handler nok også om hvem som rapporterer, og hvem som ikke gjør det. Det er en kjent sak at kvinner generelt, og i særdeleshet SJW/feminist-typene, er kjappe med å rope på en eller annen utvendig autoritet i det øyeblikket de får lese/høre noe de ikke liker. Mens vi mannfolk, og da spesielt de av oss som er av den klassisk liberale sorten, gjerne har noen ufravikelige prinsipper når det kommer til ytringsfriheten, og tåler godt at andre er uenige med oss og til og med hetser og personangriper oss. Derfor rapporterer vi ikke heller, mens de førstnevnte gjerne rapporterer over en lav sko.

Personlig rapporterer jeg ikke engang personangrep, fordi jeg tenker at folk flest er oppegående nok til å skjønne at det bare viser at vedkommende ikke har noen argumenter. Personangrep er bare en siste, desperat utvei for folk som ikke klarer å innrømme det når de tar feil, og det tror jeg som sagt folk flest ser. Derfor lar jeg dem stå, siden det tross alt taler til min fordel.

Innlegget er ryddet for brukerdebatt.

Endret av Papirfly

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snaskesnusken

Ser at enkelte brukere tyr til sverting og personangrep når de taper en debatt.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
herzeleid
3 timer siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Dette handler nok også om hvem som rapporterer, og hvem som ikke gjør det. Det er en kjent sak at kvinner generelt, og i særdeleshet SJW/feminist-typene, er kjappe med å rope på en eller annen utvendig autoritet i det øyeblikket de får lese/høre noe de ikke liker. Mens vi mannfolk, og da spesielt de av oss som er av den klassisk liberale sorten, gjerne har noen ufravikelige prinsipper når det kommer til ytringsfriheten, og tåler godt at andre er uenige med oss og til og med hetser og personangriper oss. Derfor rapporterer vi ikke heller, mens de førstnevnte gjerne rapporterer over en lav sko.

Personlig rapporterer jeg ikke engang personangrep, fordi jeg tenker at folk flest er oppegående nok til å skjønne at det bare viser at vedkommende ikke har noen argumenter. Personangrep er bare en siste, desperat utvei for folk som ikke klarer å innrømme det når de tar feil, og det tror jeg som sagt folk flest ser. Derfor lar jeg dem stå, siden det tross alt taler til min fordel. Det betyr jo bare at man har vunnet debatten når andre begynner å gå på person, slik som f.eks. @Snaskesnusken gjorde mot deg i eksempelet ditt. Grunnen til at hun gjør det er jo fordi hun er smertelig klar over at hun ikke har noe å komme med av substans,.

Jeg er enig i at det nok handler mye om hvor raske en del er til å rapportere så fort de blor krenket, men i dette tilfellet lurer jeg litt når moderator akkurat har ruddet for personanngrep, og lar denslags stå.

Ellers så var nok ikke akkurat det innlegget rettet mot meg, selv om nevnte bruker nok også i tråder jeg har deltatt i har en tilsvarende oppførsel.

Som deg føler ikke jeg heller behov for å rapportere dårlig oppførsel som dette, fordi det virker klart at vedkommende bare ikke har så mye å stille opp med. Jeg har dog testet å rapportere åpenbare personangrep et par gsnger for å se hvor konsekvente moderatorene er, uten at det har resultert i noen sletting.

Endret av herzeleid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her