Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret

@riel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

TAKK FOR HILSENER JENTER :klem:

Er liv i meg enda ja ;)

Kort titt innom med en liten oppdatering.

Nå begynner tiden å nærme seg for både fødsel og bryllup :hoppe:

Har fått gjort litt på bryllupsfronten da! Designet på bryllupsinvitasjonene

er laga, papir, konvolutter og gullpenn til å skrive navn er innkjøpt,

og invitasjonene som skal til Spania er ferdig printet og klar til å sendes:)

Ellers så tar vi det litt som det kommer. Men har også valgt ut, og skal snart bestille brudepikekjoler så ting begynne rå komme i orden. Har også fått printa ut nødvendige søknadspapirer så dette skal gå fint :)

Ellers er det bare en måned igjen til termin nå og vi begynner å glede oss masse :hoppe: Venter spent på å få møte lille Lykkeliten og få lære han å kjenne :hjertesmil: Så nå tett oppi termin går det naturligvis mest i babytanker, og etter gogutten har kommet ut blir tiden mye preget av baby så så veldig mye tid til bryllupsdagbok blir det ikke men skal nå få oppdatert litt i ny og ne ;)

Kom nettop på en ting!!! Idag er det akkurat 5 måneder til vi gifter oss

:bryllup::hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var godt å høre at alt er bra!

Tenker dere gleder dere stort til babyen i første omgang nå, så kommer bryllupet på en fin nummer to!

Håper dere får overskudd til å gjennomføre bryllupet med en liten en i hus da!

Men når jeg tenker tilbake på den tiden, så sov jo egentlig lillepusen stort sett hele dagen, og selv om man ammer mange ganger om natten så har man en egen energireserve til å orke mer enn man skulle tro.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Måtte bare ta en liten oppdatering her :)

Den 15 mars kom verdens vakreste Lykkeliten til verden 3328g og 49cm :hjertesmil: Nå er han snart 4 uker alt så tida flyr :)

Vi koser oss masse med prinsen, så bryllupsplanlegging har det blitt lite av. Men idag skal jeg printe ut inbydelsene :Nikke: Slik at vi får sendt ut de.

Så skal vi kosel oss masse med prinsen vår i påsken!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tusen takk for gratulasjoner Veslo og Afrodite, og så spennende at vi gifter oss samme dag Afrodite :)

Nå har jeg begynt å planlegge litt igjen. Og idag gikk vi til innkjøp av budepar og dåpsbarn som skal stå på toppen av kaka ;)

Invitasjonene er nå sendt ut, jeg har begynt å tenke kirkeprogram. Flybilletter og hytter er bestilt, mesteparten av pynten er innkjøpt.

Vi har også sikret oss toastmaster, og fått noen til å ta seg av musikken (styre anlegget). Må lage spilleliste da.

Det jeg også må få gjort er å lage sanghefte, bestilt kake og koldtbord, finne klær til brudgommen og sikre dåpskjolen til Lykkeliten. Så må jeg skaffe meg slør og undertøy, så litt gjenstår. Mye å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Lykke til :)

Thanx :klem:

Siden sist jeg skrev har jeg gjort masse. Alle inbydelsene er sendt ut og besvart, koldtbord er bestilt, bordpynt innkjøpt, avtale med presten booket, har ringt på kake, overnatting for tilreisende gjester er ordna og rom for bryllupsnatta er bestilt,frisørtime til dagen er bestilt og sløret mitt har ankommet.

Ting som gjenstår: Kjøpe undertøy, avtale hvordan vi skal ha vielsen (tar vi når vi snakker med presten), lage sanghefter, gå ned 3 kilo ( :sjenert: ) og leie duker (har prøvd å ringt de som har lokalet men får ikke tak i de).

Alt i alt veldig fornøyd med min egen innsats :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Imponert over hvor mye du har fått gjort! Her er det full .. (prøver i hvertfall... :plystre: ) fokus på eksamen om dagen, men etter det blir det et skikkelig skippertak! Så har vi jo fått gjort en del da!

Når på dagen vies dere?

(og hvor i landet for den saks skyld?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
WOW! Imponert over hvor mye du har fått gjort! Her er det full .. (prøver i hvertfall... :plystre: ) fokus på eksamen om dagen, men etter det blir det et skikkelig skippertak! Så har vi jo fått gjort en del da!

Når på dagen vies dere?

(og hvor i landet for den saks skyld?)

Har fått gjort en del ja men fremdeles mye som gjenstår :sjenert:

Vi skal gifte oss på Sunnmøre. I hjembygda til sambo. Kl 14.00 skjer det :hoppe: Enn dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss i Asker, der jeg er fra, kl.16:00! Dere blir mann og kone et par timer før oss! Hihi, dere får sende oss en vennlig og erfaren (:ler:) tanke, når det er vi som skal vandre opp kirkegulvet! :-D

Gleder du deg? Jeg gleder meg som en unge på julaften om dagen!! :hoppe: Vanskelig å skulle konsentrere seg om eksamen da!! :ler:

Har du bestemt blomsterbukett enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss i Asker, der jeg er fra, kl.16:00! Dere blir mann og kone et par timer før oss! Hihi, dere får sende oss en vennlig og erfaren (:ler:) tanke, når det er vi som skal vandre opp kirkegulvet! :-D

Gleder du deg? Jeg gleder meg som en unge på julaften om dagen!! :hoppe: Vanskelig å skulle konsentrere seg om eksamen da!! :ler:

Har du bestemt blomsterbukett enda?

Jeg skal sende dere mine tanker ja ;)

Jeg gledegruer meg til den store dagendagen. Gleder meg til dagen i sin helhet men gruer meg litt til kirken. Jeg blir så nærvøs når alle øyne er rettet mot meg :overrasket: Men det skal nok gå bra :) Skjønner godt at du ikke helt klarer å konsentrere deg om eksamen. Men håper du får skjøvet bort bryllupstankene lenge nok til at du får forberedt deg :) Tvi tvi ;)

Så dere vies i din hjembygd. Her er det omvendt, for det er sambos hjembygd vi vies i. Kjenner jeg "angrer" litt på det nå for dete er ikke bare bare og sitte langt nede på Vestlandet og planlegge et bryllup som skal foregå på Sunnmøre. Men jeg får hjelp fra svigers, og nå har jeg gitt sambo et aldri så lite spark bak så ( :sjarmor: ) nå må han ta i et tak også.

Jeg vet at jeg vil ha mørkerøde og kremhvite roser i blomsterbuketten, og at den skal være rund med en liten dråpe. Det er tanten min som skal ta seg av blomstene. Hun er blomsterdekoratør :) Har du bestemt hvordan du vil ha buketten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

2 UKER IGJEN :overrasket::hoppe::eeeh::danse:

Gledegruer meg kan du trygt si :sjenert:

Enda en del ting å ordne som å skrive en timeplan for de siste dagene, skrive handleliste som skal til svigerfar, avtale endelig koldtbordbestilling, avtale om å få låne kirka for en liten øvelse på freddan, lage sangheftene, lime sammen bordkortene, skrive en liten spank tale, få sambo til å lage spilleliste, skrive pakkeliste så vi får med oss det vi skal ha med til Sunnmøre, og det tror jeg var alt :)

Idag skal sambo hente ringene. Vi har bestilt nye for vi kunne begge tenke oss en litt annen ring så da bestemte vi oss for det. har vbestilt lykkeringer fra mestergull. 4,5 mm i gult gull og med helt flat profil. Men de får jeg ikke sett før seint ikveld når sambo kommer hjem. Han skal jobbe hele dagen så det blir ikke noe kjekk lørdag på meg og Xander her vi skal sitte i hele dag :( Ikke noe kjekt å bo så langt vekke fra byen og attpåtil ikke ga lappen når sånne dager melder seg :/

Ellers satt vi og lagde bordkort igårkveld så nå gjenstår det bare å lime de sammen. For å markere at det er både bryllup og barnedåp har jeg laget små bleier av et hvitt fleecepledd som jeg har festet sammen med sikkerhetsnål, og oppi står et hjerte i blått papir med påskrevet navn i sølv. Ble kjempesøtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...