Gå til innhold

@riels bryllupsdagbok –veien mot alteret

@riel

Anbefalte innlegg

Då var eg tilbake frå ferie og KG-fri og er endeleg klar for å planlegge eige bryllup og følge med på andre si planlegging att!!! :) Har nett skrive ei halv avhandling i mi eiga dagbok! Hehe.... Har det skjedd mykje på din front i det siste eller? Gledar meg til oppdatering!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Hellu... :vinke:

Dumt at du måtte finne nytt lokale då.... forsto de ikkje at en gjerna drikke litt alkohol i et bryllup eller? :klø: Er no lika greit å skifta lokale når de var så rare.. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
Ellers er det endel som skjer for tida, og etterhvert har jeg nok litt å fortelle i dagboka mi :)

Men det tar jeg når jeg får satt meg ned ei gooood stund foran dataen.

Jeg ble OVERHODET ikke nysgjerrig på dette altså @riel!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en lang stund nå har jeg ikke vært særlig aktiv på forumet. En del av det har å gjøre med at jeg har fått litt fnatt av det rotete nye forumet (som har kommet seg mye nå), men det er en annen grunn til det også. Jeg har næmlig forvillet meg inn på et annet forum, og tilbragt mye tid der. Dere skjønner jenter...

Jeg har holdt på en stoooor hemmelighet i mange uker nå :sjarmor:

Jeg er gravid!!!!! 12+1 idag, og nå er det på tide å si det for nå har jeg vært hos legen igjen :hoppe: Jeg har holdt meg unna KG for jeg hadde bare røpt meg hvis ikke, og jeg ville vente de 12 ukene før jeg "publiserte" nyheten!!!

Ihvertfall kommer en skjønn lykkeliten til verden neste mars (Termin23. mars)

Jeg og sambo er begge kjempelykkelige, og nå gleder vi oss masse til å kombinere bryllupsdagen med barnedåp :hoppe::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææh!

Så fantastisk!!!!

:hoppe:

Åh, gratulerer så utrolig masse!

Er det SM du er mye inne på eller??? Må bare spørre, for jeg er jo selv gravid (11+0 i dag) med termin 31. mars / 1. april...og sniker i begge terminklubbene der inne! ;)

Stikk innom baby-boka min, både på SM og her i graviditetsdagbok-forumet da vel! (Orkidéen er meg)

Så gøy @riel!

Dobbel lykke!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskinger Toria og Corazon :klem:

Og så kjekt at vi har termin omtrent samtidig Toria :)

Er på SM ja. Har skrevet i dagboka di jeg :)

Har jeg forresten skrevet at vi må finne nytt bryllupslokale?

De var nok en smule salige der vi skulle ha festen.

Der skulle det ikke nytes alkohol :sjenert:

Litt lyst å spørre om det er greit hvis vi ikke nyter det :ler:

Blir liksom litt dumt, for når jeg ringte og sa at vi ønsket å

leie lokalet og sa det var for bryllupsfest skulle en nesten trodd

at mannen kunne nevnt det. Men neida. De tror vel bryllupsfest

er synonymt med bibelmøte de :roll::ler:

Og verste er at vi skal ikke ha noen fyllefest. Spesielt ikke siden

det blir barnedåp i tillegg. Eneste jeg ønsket var å tilby et glass

vin til maten og en cognac til kaffen.

Og at "velkomstdrinken" ble servert på kvelden når babyen ikke

var der. Siden endel unger kommer ville det uansett blitt feil med

for mye drikke. I tillegg er det en god del som ikke drikker så da

hadde festen fort blitt delt i to pøljer.

Vi reisert uansett opp til Sunnmøre i oktober, og da må vi finne nytt

lokale. Håper vi finner et bra som er innenfor rimlighetens grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karbojunkie

GRATULERER SÅ MYE!!!

Jeg har selv to :babygutt: og en :babyjente: . Det er ikke mer enn 2 år siden jeg gikk gravid og barna er det største som har hendt meg...

:klem: og lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratilasjon Karbojunkie :klem:

Nå har jeg fått senebetennelse i armen igjen :sur:

Holder derfor lav profil i noen dager.

Når jeg er bedre tar jeg meg en runde i dagbøkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring med arma di!

Sykt med det lokalet. De må da forstå at det ikke er fyllefest! Høres mer ut som et prinsipp de har. Dere finner vel et annet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Markblomsten

Hei @riel!

Ser at vi skal gifte oss på samme dag! Artig! Blir nok litt forskjellig bryllupsfester vi skal ha (vi ligger an til 80-100 gjester), men artig å følge med på planleggingen deres også! :)

Og så spennende med barn også da. Har vært i kombinert barnedåp og bryllup en gang. Blir veldig spesiell stemning da. veldig stor livsglede kan man si.

God bedring med armendin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite besøk av meg, bare...Takk for hilsen i dagboka mi! Må spørre om noe jeg har lurt på lenge, hva betyr SM (relatert til graviditet, regner med det ikke har noe med sado... å gjøre). Har også sett en annen forkortelse, var det PM?

Selv om jeg har to barn, aner jeg ikke hva det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med både forestående bryllup og baby på vei! :blomst:

Jeg fikk datteren min i mars for halvannet år siden, så jeg har gravid- og nybaktmammatiden friskt i minne enda. Forestiller meg hvordan du har det nå, det er så utrolig spennende! Har du barn fra før?

:velkommen: til deg, selv om det er i seneste laget! ;)

:klem:

Corazon: SM er en forkortelse for SnartMamma (www.snartmamma.com), som er et internettforum for gravide. PM er en forkortelse for Personlig Melding, og det finnes på de fleste forum. Hvis du ser lenger oppe på siden sin, så ser du stedet man logger på og av, kontrollpanelet, og en del andre funksjoner. En av de heter "0 nye meldinger" (eller et annet tall da, avhengig av hvor mange uleste meldinger du har. Klikk på den og sjekk det ut! Du kan også finne PM via kontrollpanelet.

Snarveien for å sende PM til andre brukere: Klikk på nicket (navnet) over profilbildet til brukeren når du er inne på en diskusjon. Der finner du "Send en Personlig Melding" under "kommuniser". Jeg sender deg en PM for å vise deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corazon: SM= Snart mamma :) Men ser at Lúthíen allerede har forklart ;) Kjekmekjekt forum, for der er alle like fokusert på graviditet og søte små nurk :)

Får svar på mye av det jeg undrer på der.

Veslo: Vi kan ikke løse lokaler-problemet før vi reiser opp til Sunnmøre. Dit reiser vi ioktober :)

Ainas: Hei så kjekt med nytt besøk :) Og det blir spennende med lik bryllupsdag :hoppe: Ja det blir to vilt forskjellige brylluper! men det blir kjekt å følge planene dine fremover :) Har aldri vert i bryllup/barnedåp før men siden familien vår er spredt til alle kanter blir dette den eneste måten at alle får delta i begge festene. Men på kvelden slår vi nok håret ut litt mens babyen er hos barnevakt ;)

Lúthíen: Så kjekt at du kom på besøk her :) Og takk for gratulasjoner :)

Det er førstemann som bor i magen min nå :babysmokk: og så sant babyen ikke lar vente på seg eller kommer veldig tidlig blir dette også en liten marsbaby :hoppe: Jeg gleder meg masse til den spennende tiden fremover, men så misunner jeg samtidig litt de som allerede har fått sin lille øyensten, for det er mye usikkerhet og skumle tanker også som følger med graviditeten. 12 oktober skal vi på UL, og da tror jeg nok bekymringene roer seg litt etter jeg har sett at alt er bra med den lille (forhåpentligvis :tommel: )

:klem: til dere alle!!!!

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...