Gå til innhold

Føler venninnen min liker kjæresten min og nærmest flørter med han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da synes jeg dere burde slappe av mer, for deres egen skyld :)

Anonymkode: 44102...b32

Slapper av vi 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må vel ikke åpne døren hvergang det er noen sol banker på?åpner sjeldent døra om jeg ikke vet folk kommer. Så her kan du bare overse henne. 

Men elendig måte venninnen din holder på, tydeligvis prøver hun og få napp.. som andre sier her, kan umulig være en ålreit venn du vil samle på lenge.

Anonymkode: 06b25...2b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, hocane skrev:

En potensiel trekant uaktuelt?

Så klart. Er hetrofil og er da ikke interessert i å trekant med en venninne. Hva skal det være godt for?

Kommer hun uventet på besøk igjen, så får jeg bare si det ikke passer. Tror ikke jeg vil møte henne med han. Åpner jeg ikke, så går hun rundt å ser oss i verandadøra. Orker ikke å måtte gjemme meg hver gang det dinger på dørs

Anonymkode: 6646c...c0c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
17 minutter siden, AnonymBruker said:

"Hei du, du har nevnt hvor innpåsliten Anne er, kanskje du bare kan si noe som gjør at hun kutter ut?"

"For et helvetes drama dere begge er ansvarlige for, jeg stikker fra dette forholdet, det der er virkelig altfor mye å be om!!"

Det høres jo naturlig ut. 

Anonymkode: efd0f...f58

Det var med overlegg jeg skrev dramaene i flertall. Et drama kommer nemlig sjelden alene.

Og ja, dette er hennes venninne og hennes problem. Og det er hun som er her og klager, ikke typen hennes. Hun må ordne opp i sine egne problemer, og ikke forvente at typen skal være kjip mot folk på hennes vegne.

Hvis det var en av hans kompiser som elget seg innpå henne, ville du ikke da forventet av typen tok tak i sin kompis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Det var med overlegg jeg skrev dramaene i flertall. Et drama kommer nemlig sjelden alene.

Og ja, dette er hennes venninne og hennes problem. Og det er hun som er her og klager, ikke typen hennes. Hun må ordne opp i sine egne problemer, og ikke forvente at typen skal være kjip mot folk på hennes vegne.

Hvis det var en av hans kompiser som elget seg innpå henne, ville du ikke da forventet av typen tok tak i sin kompis?

Jeg forventer ikke at han skal ordne opp og være kjip mot andre

Anonymkode: 6646c...c0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Hvis det var en av hans kompiser som elget seg innpå henne, ville du ikke da forventet av typen tok tak i sin kompis?

Hvis en av kjærestens kompiser legger an på meg, kan jeg selv kontant avvise ham. Som kvinne har jeg jo bøttevis med erfaring i å kommunisere til menn at jeg ikke er interessert. 

Eneste grunnen til å ikke kommunisere dette, er jo om man synes oppmerksomheten er hyggelig, og verdsetter den mer enn partners velvære. 

Anonymkode: efd0f...f58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

23 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Det var med overlegg jeg skrev dramaene i flertall. Et drama kommer nemlig sjelden alene.

Og ja, dette er hennes venninne og hennes problem. Og det er hun som er her og klager, ikke typen hennes. Hun må ordne opp i sine egne problemer, og ikke forvente at typen skal være kjip mot folk på hennes vegne.

Hvis det var en av hans kompiser som elget seg innpå henne, ville du ikke da forventet av typen tok tak i sin kompis?

Eh. Nei, dette er ikke hennes problem. Dersom kompisen til en jeg var sammen med hadde lagt an på meg så hadde jeg avvist han på flekken, og gjort det helt klart at det er typen jeg vil ha. Det er ikke så forbannet vanskelig å si ifra selv, synes det blir mye mer naturlig enn at typen skal si ifra til sin kompis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Det var med overlegg jeg skrev dramaene i flertall. Et drama kommer nemlig sjelden alene.

Og ja, dette er hennes venninne og hennes problem. Og det er hun som er her og klager, ikke typen hennes. Hun må ordne opp i sine egne problemer, og ikke forvente at typen skal være kjip mot folk på hennes vegne.

Hvis det var en av hans kompiser som elget seg innpå henne, ville du ikke da forventet av typen tok tak i sin kompis?

Du virker tafatt og litt primadonna?

Hadde kompisen til mannen min flørta med meg, hadde jeg sagt ifra selv - hadde ikke ventet på at mannen skulle bli så ukomfertabel og ta det opp med kompisen. Og om mannen hadde spurt "Kunne du avvist vennen min litt tydelig, så han skjønner greia?" så hadde jeg jo gjort det. Det er jo det letteste? Da avviser JEG - og vennskapet deres trenger ikke ta en stor støyt. 

Anonymkode: 8a75a...523

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du mener hun trår over streken og du blir ukomfortabel, så synes jeg du må ta dette opp med henne. Kanskje hun ikke er klar over hun går for langt og flørter? Er hun en god venninne, så trekker hun seg tilbake og respekterer hun har gått for langt. Hvis ikke ville jeg tatt avstand og ikke tatt kontakt med henne. Gode venner holder ikke på sånn :nei:

Helt fint at han og mine venninner får en god tone, men hadde ikke godtatt om de flørter med han. Om ingen sier noe, så tror hun slik oppførsel er helt ok, siden ingen reagerer. Da kan hun fort gå lenger

Endret av Aurora**
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier typen din, trådstater? Legger han merke til flørtingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg forventer ikke at han skal ordne opp og være kjip mot andre

Anonymkode: 6646c...c0c

Bra. Da er du smartere enn enkelte av de som kommer med "råd" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan banne på at jeg har lest et tilsvarende innlegg tidligere, men gidder ikke å lete etter det. 

Anonymkode: 4aba7...325

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan banne på at jeg har lest et tilsvarende innlegg tidligere, men gidder ikke å lete etter det. 

Anonymkode: 4aba7...325

Eg og!! Nesten identisk.. trudde det var feil når eg las at det var 6t sidan ein kommentar osv

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan virker hun skuffet når han ikke er hjemme/er med deg da? 
Synes ut ifra din beskrivelse dette virker respektløst fra hennes side, men jeg må le litt når jeg leser at hun sa høyt foran alle at de har god kjemi 😂    "Jeg og typen til Xxxxxx har veldig god kjemi!"   synes jeg hører det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du føler at det ligger noe mer i luften, så stemmer nok det! Du kjenner venninna di, ikke vi. 

Hadde dette vært meg hadde jeg ikke giddi å vært med hun når jeg er med samboeren min. Hun kunne funnet på noe med meg alene, greit å ha en fin tone med typen til venninna, men virker litt mer intenst enn en vanlig person ville gått frem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kan banne på at jeg har lest et tilsvarende innlegg tidligere, men gidder ikke å lete etter det. 

Anonymkode: 4aba7...325

 

53 minutter siden, Sokkar said:

Eg og!! Nesten identisk.. trudde det var feil når eg las at det var 6t sidan ein kommentar osv

Samme her! Fikk litt Deja Vu...

Anonymkode: 0bdd2...90b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man flørter ikke med kjæresten/mannen til venninna. Finn deg en singel å fløete med. Jeg hadde ikke klart å bare sett på og hadde sagt klart i fra hun tråkker over en grense. Hadde heller ikke giddet å funnet på noe med henne med han. Uaktuelt 

Anonymkode: 93fee...7d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som venninde så syntes jeg det alltid blir litt rart med kjærestene til venninder. Enten så blir det skikkelig kleint, så for å ikke gjøre det kleint så han føler han setter demper på vennskapet eller praten når han kommer inn i rommet eller er med på festen så blir jeg automatisk mer engasjert og prater mere med han enn venninden NESTEN bare fordi jeg tenker så mye på at det at han er tredje vogna på hjulet er noe han så tydelig vil merke om ikke. Og det er kjipt å vite at noen føler seg som tredje vogna på hjulet eller at de liksom egentlig legger demper på samtalen jeg og venninda har. Da prøver jeg heller, ja litt påtatt, å snakke til han som en jeg kjenner like godt. Det betyr virkelig ikke at jeg er ute etter mannen hennes. Som venninde slår ikke engang tanken om det meg for han er ulovlig terretorie. Og stemningen blir gjerne anderledes når man er tre enn to som prater sammen, det gjelder jo med tre venninder også , ikke like mye stillhet. 

Og når noen venninder har fått seg kjæreste er det en fordel at vi rundt kommer overens med han så vi unner hun samvær med han og ikke maser om å bli med ut og droppe typen. Så jeg kan fint si ting som at "jeg syns jeg kommer godt overens med han" uten at jeg mener det som flørt eller at jeg liker han, mer for å si at "så bra, han er godkjent og det er fint vi slipper å måtte sloss om tiden din med han siden det går så bra å henge alle tre sammen :)"

Kan ikke si noe om venninda di men ut fra sånn jeg kjenner meg selv vil jeg si at du er litt paranoid og har piggene ute. Mener du at det hadde vært bedre om hun bare sa hei og vendte seg mot deg igjen når han kom inn i rommet og overså han resten eller hadde en klein "hvordan går det" samtale som alle merka ble awkward og han følte at dere baksnakka han og at han ikke var velkommen i stua fordi dere var der? 

Anonymkode: 5afab...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...