Gå til innhold

utro jenter er noe herk, nå er jeg sint


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest hansemann.20

jeg blir så sint når jenter er utro

to av kjærestene mine har vært utro og flere av veninnene til mine kompisser har hatt utskeielser

hva er det med jenter ?

De gir inntrykk av at de er så veldig romantiske og opptatt av følelser, men det synes ikke å være hele sannheten.

Var sammen med en jente for nesten 1 år siden der hu foreslo at vi skulle vente to måneder før vi hadde sex, men i mellomtiden lå hun med flere. Hun sa til og med at jeg burde akseptere det siden forholdet var så ferskt (hørt noe så latterlig). Blir rasende

sint ung mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har bare funnet deg en av "gale sorten". Det finnes fortsatt mange jenter der ute som holder forholdet hellig. Men det er også viktig å snakke med hverandre om utroskap. Si i fra i begynnelsen av et forhold at utroskap ikker er akseptabelt. Snakk om hvordan dette ødelegger forholdet og hvor sår du blir............ :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOHOO der ungemann. MUlig jeg leser for mye mellom linjene, men et virker som du ikke aksepterer at kvinner har seksuelle lyster slik menn har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Til gjest. Kanskje han bare er av den gamle sorten som synes utroskap er destruktivt for forholdet.....ikke så dum å tenke det da...... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOHOO der ungemann. MUlig jeg leser for mye mellom linjene' date=' men et virker som du ikke aksepterer at kvinner har seksuelle lyster slik menn har. [/quote']

Klart jenter har seksuelle lyster som guttene har, men betyr det at man skal være utro?

Slik du fremstiller det nå så virker det som om at det er naturlig og greit at man er utro fordi man har seksuelle lyster.

Utroskap er noe dritt, uansett om det er en gutt eller jente som begår handlingen.

Hansemann20, ikke gi opp, det finnes masse jenter der ute som ikke har en slik holdning som du refererer til her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hansemann
JOHOO der ungemann. MUlig jeg leser for mye mellom linjene' date=' men et virker som du ikke aksepterer at kvinner har seksuelle lyster slik menn har.[/quote']

har ikke påstått det, men det er udiskutabelt at menn har annerledels drifter enn jenter. Menn har sterkere seksualdrift enn kvinner og tar naturlig styringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaha, dette kan jo bli en interessant debatt. Men du, når du mener menn har sterkere seksualdrift, mener du da at menn kan leitimerer utroskapen i dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hansemann

nei, men det er udiskutabelt at menn har sterker drifter enn jenter. Det kan ikke rettferdiggjøres, men er lettere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk at vi var kommet så langt at vi innså at utroskap ikke er mer legitimt for det ene eller det andre kjønnet jeg! Jeg vet ihvertfall at jeg ikke ville sett noe blidere på en utro kjæreste av mannesorten, en det du gjør med madammen din!

At han har sterkere seksuallyster.... kan du bevise det på noe måte eller? Jeg vet at menn alltid har trodd det selv, og jeg vet også at de liker å skryte av det, bruke det som bortforklaring ved f.eks. utroskap. (.."vi er skapt slik"... " det holder ikke bare med en"..."det er ikke så enkelt for oss...")

Jeg tror vel også kanskje at menn tenker oftere på sex en kvinner, men at de da har større lyster??? Når det nå viser seg at kvinnene er på full fart til å ta igjen mennene når det gjelder utroskapsprosenten (ikke at det er noe å være stolt av men..), så kommer det vel litt mer oppdatert viten inn i bildet, som tilsier at menn ikke har så innmari mye større seksuallyst en kvinnen.

Skjønner godt at du er sinna på de jentene som har vært utro mot deg, men kom ikke her å si at det er mer forståelig når gutta gjør det, "fordi det er enklere..." (pga påstått større seksuallyst)

DE damene og DE mennene er noen drittsekker! Og jeg har full forståelse for din forbannelse, men tenk også på at dersom du sprer denne "vi menn kan ikke forventes å være trofast.."- greia, så treffer du kanskje ikke damer som er ordentlige heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Neimen hanesmannen da. Klarer ikke å takle at jenter har sterkere seksualdrift enn det dine latteerlige forestillinger sier deg. Å ja vi jenter liker å knulle, erobre og få orgasme. :wink:

Jeg Tror jentene som har bedratt deg gjør det for å gi deg en lærepenge :wink: , å vise at dine forestillinger om kvinnelig seksualitet ikke holder mål. En annen ting, vi liker å tenke på slike som deg når vi er utro. Vi tenner faktisk at slike som deg vet at de blir bedratt, så kanskje kommer du deg ut av disse latterlige forestillingene. Du tør vel ikke la ei dame ligge oppå deg og ri heller - gjør du ? :ler:

vkinner er seksuellt frigjort for lenge siden. Vend deg til det og nyt livet i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Else,

vi liker å tenke på slike som deg når vi er utro. Vi tenner faktisk at slike som deg vet at de blir bedratt, så kanskje kommer du deg ut av disse latterlige forestillingene.

Snakk for deg selv, er du snill. Utroskap som hevnsgjerning; hva tenker man med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som gleder meg mer enn ei jente som kan ta ansvar for sin egen seksualitet, men utroskap er vel å dra den litt langt.... nå aner jo ingen av oss grunnen til utroskapet, men slikt er forkastelig uansett, selvom det ofte er forståelig..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til hansemann20

tror du bar må innse at jenter (og gutter) i den aldren er utro. Regner med at jenta di er en 17-19 år. I den alderen utforsker mange jenter sin egen seksualitet.

Det er anerledels når man kommer i 20-åra og begynner å bli etablert og får mer seriøse forhold.

jeg råder deg til å akseptere at hun ekspremiterer litt. Du kan ikke forvente et veldig seriøst forhold når både du og henne er såpass unge. Et godt råd: la henne utforske sin egen seksualitet. Hun knuller litt med andre, hva så ? Svelg din egen stolthet og aksepter hva som er realitetene. Skjønner du dette så holder hun seg til deg hvis hun føler du er den rette.

Jeg er 25 år og husker godt hvordan jeg var i den alderen. Jeg var ikke trofast mot en eneste en av de typene jeg var sammen med. Dette endret seg imidlertid når jeg ble mer moden. Alle mine veninner rota rundt i tenårene selv om de var i forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

må si meg mye enig i Guri

i den alderen handler det om kåtskap og erotikk. Man må ha det more mens man er ung :wink:

Det er vanskelig med sterke bindinger i den alderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Ser på overskrifta "utro jenter er noe herk, nå er jeg sint"

Hmm... Er ikke utro gutter like ille, da, tror du?

Jeg tror ikke alle jenter er sånn... Mange av oss er det, akkurat som mange av dere gutter er det også. Men ikke skjær alle over en kam da!

Noen er mye utro i den unge alderen, andre igjen finner seg en elsker e.l. når de blir eldre, mens den tredje gruppen er trofaste hele livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utroskap er uansett et svik hvis man er i et forhold og ikke har avtalt at det er greit at den andre "roter rundt". DET er i hvertfall likt for både gutter og jenter! Skal menn ha en unnskyldning for å være utro på grunn av "driftene" sine? Jeg trodde vi hadde kommet lenger i det 21. århundre! Det blir som om kvinner skulle begå drap og bli frikjent pga PMS! "Unnskyld det var bare hormonene mine", liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper litt tilbake i "debatten" her... Virket som om noen prøvde å få det til å se ut som om det var ok for menn å være utro men ikke kvinner??? Er ikke ok for noen av partene mener nå jeg.

Både jeg og typen min er klart enige om det - og det at vi begge i utgangspunktet hadde denne innstillingen (føler jeg)gjør at forholdet allerede i starten var mye tryggere og sterkere. Høres ikke helt modent ut dette opplegget til Hansemann her...

Dessuten - kvinners seksualitet tror jeg er sterkt undervurdert. Har inntrykk av at det er mange her som har samme synet som meg på dette. Selv elsker jeg simpelten sex - tror til og med det forskrekker typa av og til. Liker det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hva er dette for noe da? Godta at kjæresten knuller rundt, svelg stoltheten, man skal utforske sin egen seksualitet??? :o

Greit, hvis man skal utforske sin egen seksualitet, så hold deg utenfor et forhold!!! Kan man ikke utforske sin egen seksualitet med kjæresten da?

Er man i et forhold, er det etter min mening, at man skal ha sex med den personen og ingen annen! Og dette tar jeg som en selvfølge!!!

Jeg har aldri vært utro i mitt liv, og kommer heller aldri til å være det, for det finnes ikke en verre handling, mot den personen man er sammen med/gift med!

Jeg føler med deg, du som skrev innlegget her!!! Du har nok desverre kommet borti den typen jenter som etter min mening ikke er noe særlige å ha et forhold med! Bare vent, du finner nok snart den rette! Og du... Godta aldri at kjæresten din er utro med deg!!! Du fortjener bedre enn som så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:

vi liker å tenke på slike som deg når vi er utro. Vi tenner faktisk at slike som deg vet at de blir bedratt, så kanskje kommer du deg ut av disse latterlige forestillingene.

else: hvis du mener at det og være trofast er en latterlig forestilling da er dine meninger like mye verdt som det som befinner seg en meter opp i ræva til en svinebonde på jæren.

sånne som deg er d lite vits i og diskutere med. Gå å pul rundt på de få tragiske "menneskene" som gidder og kaste bort en sannsyligvis lite givende stund på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...