Gå til innhold

Finnes det menn som synes voksne kvinner er like attraktive som yngre kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det menn som synes voksne kvinner er like attraktive som yngre kvinner? 

Jeg har fått inntrykk av at det ikke gjør det. Det er vanskelig for meg å tro at partneren min skal elske meg og synes jeg er deilig når jeg blir gammel. Er 28 nå, og ser ikke ut som 18 lenger. Jeg er ikke den som lar meg forfalle heller 

Anonymkode: 845da...ddc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Gent82 skrev:

Folk bryr seg vel enda om personlighet?

Håper da det, og det er jo viktig.. men nå tenker jeg rent overfladisk (Jeg burde kanskje presisert det i hovedinnlegget)

Anonymkode: 845da...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes helt klart. Jeg er av den typen.

Damer med erfaring å noen år bak seg i forhold eller karriere er veldig mye mer attraktivt enn en ung som ikke har noe erfaring eller meninger :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke. Unge jenter ser bedre ut for alle menn i alle aldere. Er det virkelig noen som går rundt og tror at menn tenner mer på en dame på 50 enn en dame på 21 bare fordi han er på samme alder? Get real. 

Anonymkode: 4645b...c1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper da det, og det er jo viktig.. men nå tenker jeg rent overfladisk (Jeg burde kanskje presisert det i hovedinnlegget)

Anonymkode: 845da...ddc

Men det virker som du tror han mister all følelse for deg når han ikke blir hard for deg lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser ikke sin partner på samme måte som man ser fremmede. Jeg ser f.eks. min eldre søster som hun alltid har vært, og hun synes jeg er et evig "babyfjes" selv om jeg og er blitt noe eldre. På samme måte ser man sin ektefelles ansikt annerledes enn man ser andre man treffer. Man har jo sett dette ansiktet dag ut og dag inn, og det har ikke endret seg over natten. Så de beholder noe i seg som "nye" mennesker på samme alder ikke har. 

Ellers endrer jo perspektivene på alder seg også. Det sies at livet leves forlengs, men forstår baklengs. Du er nå det yngste du noensinne vil være igjen, uansett hvor gammel du føler deg. Og du vil ikke forstå hvor ungt 28 er før du er 40. Livets forbannelse. Men noe å ha i bakhodet hvis man er av typen som hele tiden føler seg gammel. 

Anonymkode: d929e...623

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det menn som synes voksne kvinner er like attraktive som yngre kvinner? 

Jeg har fått inntrykk av at det ikke gjør det. Det er vanskelig for meg å tro at partneren min skal elske meg og synes jeg er deilig når jeg blir gammel. Er 28 nå, og ser ikke ut som 18 lenger. Jeg er ikke den som lar meg forfalle heller 

Anonymkode: 845da...ddc

Det er vel få voksne menn som går etter 18 åringer! De fleste søker vel en likeverdig partner, og da ønsker man en partner man har noe til felles med. En 40 åring har ikke så mye til felles med 18 åringer. Tror du virkelig at alle menn ønsker seg en 18 åring ?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tirben skrev:

Det er vel få voksne menn som går etter 18 åringer! De fleste søker vel en likeverdig partner, og da ønsker man en partner man har noe til felles med. En 40 åring har ikke så mye til felles med 18 åringer. Tror du virkelig at alle menn ønsker seg en 18 åring ?

Jeg gjør i hvert fall det, men ikke en hvilken som helst 18-åring. Hvis jeg skal forestille meg drømmekvinnen, er hun i den alderen. 

Anonymkode: 822a3...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym. Jeg er 44 og er nettopp blitt kjent med ei dame på 41. Hun er noe av det mest sexy jeg noensinne har møtt. Jeg er gift og det kommer aldri til å bli noe av. Men kroppsholdning, når hun går, blikkene som varer 2s ekstra, de små berøringene. Hun veit akkurat hvilke knapper hun skal trykke på. Det er så sjelden man opplever feminitet til fingerspissene. Helt vilt. Hun knuser jentene på 25 ned i støvlettene. Veldig vanskelig å forklare egentlig, men hun eier rommet bare med holdningen når hun kommer inn. Sexy er noe damer er og det er ikke aldersrelatert.

Anonymkode: 7f824...a6a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig ikke. Unge jenter ser bedre ut for alle menn i alle aldere. Er det virkelig noen som går rundt og tror at menn tenner mer på en dame på 50 enn en dame på 21 bare fordi han er på samme alder? Get real. 

Anonymkode: 4645b...c1b

Og hvor gammel er så du da, kjekken?

Anonymkode: 48d6d...ea5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør i hvert fall det, men ikke en hvilken som helst 18-åring. Hvis jeg skal forestille meg drømmekvinnen, er hun i den alderen. 

Anonymkode: 822a3...0de

Men du er vel ikke alle menn?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne som anonym. Jeg er 44 og er nettopp blitt kjent med ei dame på 41. Hun er noe av det mest sexy jeg noensinne har møtt. Jeg er gift og det kommer aldri til å bli noe av. Men kroppsholdning, når hun går, blikkene som varer 2s ekstra, de små berøringene. Hun veit akkurat hvilke knapper hun skal trykke på. Det er så sjelden man opplever feminitet til fingerspissene. Helt vilt. Hun knuser jentene på 25 ned i støvlettene. Veldig vanskelig å forklare egentlig, men hun eier rommet bare med holdningen når hun kommer inn. Sexy er noe damer er og det er ikke aldersrelatert.

Anonymkode: 7f824...a6a

Noen damer er sånn ja, men jevnt over så er jo unge damer mye finere enn de over 25. Hvertfall i ansiktet, selv om mange damer over 25 er flinke til å holde figuren eller forbedre den i løpet av 20 årene. 

Anonymkode: 4645b...c1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor gammel er så du da, kjekken?

Anonymkode: 48d6d...ea5

30

Anonymkode: 4645b...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tirben skrev:

Men du er vel ikke alle menn?

Nei, jeg bare kommer med mitt perspektiv. Du trenger et visst tverrsnitt for å bedrive statistisk analyse vet du ;)

Anonymkode: 822a3...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

30

Anonymkode: 4645b...c1b

Du er for ung til å vite hva menn på 50 ønsker! Jeg ønsker ingen dame i 20 årene, og jeg er 53. 

Anonymkode: 755fe...a1e

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er for ung til å vite hva menn på 50 ønsker! Jeg ønsker ingen dame i 20 årene, og jeg er 53. 

Anonymkode: 755fe...a1e

Ikke kom her å si at du vil ha Pamela (eller annen deilig dame) i 50 årene over hvordan hun så ut før 25.  Ville heller hatt miss piggy på 21 enn Pamela på 50 egentlig når jeg tenker meg om.

Anonymkode: 4645b...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 30 år å kunne aldri vært sammen med en på 20 men lett med en  på 40. De er mye mer i samme stadiet i livet.  Det er ikke utsendte jeg da tenker på. Finnes mange kjempe pene unike kvinner men de er for unge i hodet 

Endret av Østfold mann
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

30

Anonymkode: 4645b...c1b

Du er 30 og kvinner som er fem år yngre enn deg er ikke bra nok? :ler:

Anonymkode: 48d6d...ea5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...