Gå til innhold

Sengetøy


funginger

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid pleid å handle sengetøy på Hansen og Dysvik, men nå er jo butikken i sentrum lagt ned. Hvor handler dere sengetøy? Princess? Kid? Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kid og Lexington :) Kid har som regel alltid 50% på diverse sengetøy og mye fint å velge mellom. 

Anonymkode: 832a2...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea, har gode stretchlaken og godt stoff på flere av sengetøyene. Når en kjøper de noe dyrere variantene er ikke kvaliteten så verst. Nå har jeg vært heldig å funnet en farge og stoff jeg liker da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Grønn te skrev:

Ikea, har gode stretchlaken og godt stoff på flere av sengetøyene. Når en kjøper de noe dyrere variantene er ikke kvaliteten så verst. Nå har jeg vært heldig å funnet en farge og stoff jeg liker da. 

Problemet med Ikea sitt er at de ikke er samme standard størrelse på dynetrekket som ALLE andre selger. De ønsker vel å selge sine egne dyner også 😕

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ariam said:

Problemet med Ikea sitt er at de ikke er samme standard størrelse på dynetrekket som ALLE andre selger. De ønsker vel å selge sine egne dyner også 😕

Kan godt være, har nå dyne fra ikea jeg da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handle i nettbutikken til Hansen og Dysvik?

Anonymkode: 5566c...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, funginger skrev:

Jeg har alltid pleid å handle sengetøy på Hansen og Dysvik, men nå er jo butikken i sentrum lagt ned. Hvor handler dere sengetøy? Princess? Kid? Andre?

Hos Ikea. De har mye rimelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ariam skrev:

Problemet med Ikea sitt er at de ikke er samme standard størrelse på dynetrekket som ALLE andre selger. De ønsker vel å selge sine egne dyner også 😕

Det stemmer ikke. De har forskjellige størrelser, som også passer dyner og puter som ikke er kjøpt på IKEA. Så sjekk igjen! 

Anonymkode: 7f069...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke. De har forskjellige størrelser, som også passer dyner og puter som ikke er kjøpt på IKEA. Så sjekk igjen! 

Anonymkode: 7f069...5bb

Ok, så bra. Jeg har ikke kjøpt derfra siden det er det jeg har hørt. Eller det vil si kjøpte et sett til sønnen for noen uker siden, ikke riktig størrelse i forhold til hans dyne, men det funker greit nok. Han SKULLE ha det motivet 😂 og det fantes ikke i "rett"størrelse i allefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 22.15, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke. De har forskjellige størrelser, som også passer dyner og puter som ikke er kjøpt på IKEA. Så sjekk igjen! 

Anonymkode: 7f069...5bb

Dynetrekkene på Ikea er 150×200. Vanlige dyner som ikke er kjøpt på Ikea, er 140×200. Upraktisk at de har andre mål. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper lin sengetøy på Kid når de har 50%. De koster vanligvis 1000 kr pr stk, men ok å betale 500 for dem. Etter at vi begynte å sove i lin, bruker vi bare det. Er så behagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid, kjøper damask der og sengtøyet holder i evigheter. 

Anonymkode: cbdaf...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duxiana.no. Topp kvalitet, og mange størrelser på laknene :) (vi har 200x210 seng)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnbris

IKEA-laken, KID sengetøy (Luxor Egyptisk). Veeeeldig fornøyd 😁Enten på 50% salg som de har jevnlig, eller så får du 50% på ett kjøp når du melder deg inn i kundeklubben.

Endret av Grønnbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper forskjellige steder, men ofte hos Høie (nettbutikken). De har også tykke frottèlaken som ikke finnes i butikkene ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kid, når de har salg :) Må alltid ha ensfarget, helst lyst sengetøy. hvor ofte skifter dere på senga? Jeg må bytte 1 gang i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, tirben skrev:

Dynetrekkene på Ikea er 150×200. Vanlige dyner som ikke er kjøpt på Ikea, er 140×200. Upraktisk at de har andre mål. 

 

På 14.7.2018 den 23.50, Ariam skrev:

Ok, så bra. Jeg har ikke kjøpt derfra siden det er det jeg har hørt. Eller det vil si kjøpte et sett til sønnen for noen uker siden, ikke riktig størrelse i forhold til hans dyne, men det funker greit nok. Han SKULLE ha det motivet 😂 og det fantes ikke i "rett"størrelse i allefall. 

IKEA har andre mål fordi det er en svensk kjede. Standardmål på dyner i Sverige er 150x210. Putene har også ulike standardmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Katana skrev:

Vi kjøper forskjellige steder, men ofte hos Høie (nettbutikken). De har også tykke frottèlaken som ikke finnes i butikkene ellers.

Å ja, frottélaken :) De kjøper jeg på Jysk, finner de ingen andre steder.

Anonymkode: 832a2...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 10.38, tirben skrev:

Dynetrekkene på Ikea er 150×200. Vanlige dyner som ikke er kjøpt på Ikea, er 140×200. Upraktisk at de har andre mål. 

IKEA har svenske mål. Man får kjøpt sengetøy i samme mål hos ellos, hm home og andre svenske butikker.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...