Gå til innhold

Helgetarot - les HI


i - magikeren

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk❤.. Ikke så lenge siden jeg var gjennom et brudd . Et forhold som jeg følte kunne blitt bra om kommunikasjonen hadde vært bedre. Følelsene er der ennå..   Er det du får inn? Finner vi tilbake til hverandre eller møter jeg en ny på veien ? Jobber absolutt med meg selv, og prøver å tråkke et nytt mønster, men det er en jobb som tar tid 

Anonymkode: 1b154...650

Det vet jeg ikke, siden spørsmålet var stilt rettet kun for deg. (Om du ville hatt svart for deg og ham, kunne du spurt for eksempel "Vil jeg og Hans, Vært 1960, finne tilbake?") :)

Ønsker deg lykke til ❤️ 

Endret av i - magikeren
skrivefeil :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, i - magikeren skrev:

Det vet jeg ikke, siden spørsmålet var stilt rettet kun for deg. (Om du ville hatt svart for deg og ham, kunne du spurt for eksempel "Vil jeg og Hans, Vært 1960, finne tilbake?") :)

Ønsker deg lykke til ❤️ 

Takk for det... Jeg hadde tenkt å skrive navn og tegn på han, men så var ei som hadde samme navn og tegn på typen sin samtidig i sitt innlegg , og da fikk jeg hetta og lurte på om det var samme mann 😂 

Anonymkode: 1b154...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Elin, jomfru,92 

Kommer jeg til å møte noen å dele livet med i nær framtid?

Klart jeg skal gi en tilbakemelding. :)

Anonymkode: bd0b6...801

Nå er vel "nærmeste fremtid" et definisjonssprørsmål. Men jeg skal forsøke å svare likevel :) 

Det ligger styrke på deg her. Ikke sånn vektløfterstyrke, men mot, handlekraft og utholdenhet. Kanskje du har følt situasjonen litt låst, eller vært litt forvirret? 

Det ligger en omveldtning, eller forandring, ny syklus, under deg her. Altså, at du har opplevd en forandring i livet ditt. At du måtte legge noe bak deg, for å begynne noe nytt.

Kanskje angrer du på noe? At du føler på forsømte muligheter eller har en eller annen form for oppgjør med følelsene dine rundt dette temaet.

Du føler muligens på behov for å trekke deg tilbake - å lytte til din indre stemme. Kanskje her er et veiskille, uten at du vet helt hva du skal velge. For det er ikke all informasjonen du har, eller alt du vet. Det med veiskille får jeg opp på to kort etter hverandre her. At du må tå et valg. Er du redd for å savne noen/noe her? Får også opp at du har noe du bærer på, som du kanskje ikke er åpen om?

Du ønsker deg noe solid og stabilt utav dette. Ønsker du deg en litt stabil og autoritær mann? 

Det dukker muligens opp noen du er redd for er bare ute etter fysisk kontakt. Kanskje han er det. Kanskje er det bare noe du er redd for? Du får kanskje litt tankekjør eller blir litt ambivalent i forhold til dette. Men du klarer deg. Det er ikke alltid alt går etter planen, og man skal ofte igjennom noen sykluser man lærer mye av. Men du klarer å lande med beina på jorda likevel.

Beskjed til deg: Hold ut :) Langvarig innsats fører til at du når det du vil. 

(Se på dette med litt en klype salt. Om du treffer drømmemannen rundt neste sving, ikke la mine kort som viser til menn som kun vil ha fysisk kjærlighet stoppe deg! ❤️ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie, skorpion, 83.

Spørsmål: Går jeg inn i et nytt forhold i løpet av dette året, og er det da gjensidig forelskelse? Treffer jeg endelig en jeg klaffer skikkelig med, og som føler sterkt nok for meg tilbake? 

Lever i håpet etter noen triste forhold som endte i brudd. Kvinner meg opp til å prøve dating igjen ☺️ Kommer ikke til å la alt stå eller falle på svaret jeg får altså, men synes det er veldig spennende, og kanskje noe jeg kan ha i bakhodet 🙂

Lover å gi tilbakemelding, og tusen takk hvis du tar deg tid ❤️

Anonymkode: bd21f...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, i - magikeren said:

Nå er vel "nærmeste fremtid" et definisjonssprørsmål. Men jeg skal forsøke å svare likevel :) 

Det ligger styrke på deg her. Ikke sånn vektløfterstyrke, men mot, handlekraft og utholdenhet. Kanskje du har følt situasjonen litt låst, eller vært litt forvirret? 

Det ligger en omveldtning, eller forandring, ny syklus, under deg her. Altså, at du har opplevd en forandring i livet ditt. At du måtte legge noe bak deg, for å begynne noe nytt.

Kanskje angrer du på noe? At du føler på forsømte muligheter eller har en eller annen form for oppgjør med følelsene dine rundt dette temaet.

Du føler muligens på behov for å trekke deg tilbake - å lytte til din indre stemme. Kanskje her er et veiskille, uten at du vet helt hva du skal velge. For det er ikke all informasjonen du har, eller alt du vet. Det med veiskille får jeg opp på to kort etter hverandre her. At du må tå et valg. Er du redd for å savne noen/noe her? Får også opp at du har noe du bærer på, som du kanskje ikke er åpen om?

Du ønsker deg noe solid og stabilt utav dette. Ønsker du deg en litt stabil og autoritær mann? 

Det dukker muligens opp noen du er redd for er bare ute etter fysisk kontakt. Kanskje han er det. Kanskje er det bare noe du er redd for? Du får kanskje litt tankekjør eller blir litt ambivalent i forhold til dette. Men du klarer deg. Det er ikke alltid alt går etter planen, og man skal ofte igjennom noen sykluser man lærer mye av. Men du klarer å lande med beina på jorda likevel.

Beskjed til deg: Hold ut :) Langvarig innsats fører til at du når det du vil. 

(Se på dette med litt en klype salt. Om du treffer drømmemannen rundt neste sving, ikke la mine kort som viser til menn som kun vil ha fysisk kjærlighet stoppe deg! ❤️ )

At situasjonen føles låst og forvirrende treffer du godt på. Føler jeg ikke kommer noe sted med dating og slkt og er forvirret over egne følelser. Samtidig prøver jeg jo fortsatt, selv om det hele virker håpløst. 

Om det har skjedd en forandring er jeg usikker på. Kan være at jeg har lært noe om meg selv og valgt å prøve å gi slipp på en del av personligheten min om det gir mening? 

Det er en beslutning jeg tok som jeg kanskje angrer litt på, men holder fast på at det var riktig avgjørelse uansett. 

Er veiskillet/veiskillene i framtiden, fortiden eller nå? 

Kan si at jeg bærer på noe ja. 

Stabil mann stemmer. En som vet hva han vil. Får håpe han dukker opp.

Synes du treffer veldig godt på mange punkter jeg. Takk for svar :)

 

 

Anonymkode: bd0b6...801

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Cecilie, skorpion, 83.

Spørsmål: Går jeg inn i et nytt forhold i løpet av dette året, og er det da gjensidig forelskelse? Treffer jeg endelig en jeg klaffer skikkelig med, og som føler sterkt nok for meg tilbake? 

Lever i håpet etter noen triste forhold som endte i brudd. Kvinner meg opp til å prøve dating igjen ☺️ Kommer ikke til å la alt stå eller falle på svaret jeg får altså, men synes det er veldig spennende, og kanskje noe jeg kan ha i bakhodet 🙂

Lover å gi tilbakemelding, og tusen takk hvis du tar deg tid ❤️

Anonymkode: bd21f...9ba

Så bra! :)❤️ Det er det aller viktigste :) 

Jeg ser at du har forlatt en negativ situasjon for deg. Det er noe vondt her du har snudd ryggen til. Det har vært noen følelsesmessige vurderinger i fortiden her - og frykt for å bli såret igjen, kanskje? 

Det er en eller annen gledelig begivenhet her i ganske nær fremtid, en slags sammenkomst. Men dette er ikke nødvendigvis relatert til kjærlighetslivet ditt. Kanskje du skal i en barnedåp eller feiring i familien?

Du tenker litt på dette med dating som litt sjokkartet nesten? Redd for at det skal føles veldig oppskakende i livet? Kanskje må du gi slipp på noen tanker eller sannheter du har nå. 

Det er mulig den første fasen av kjærlighet ligger her, men at du frykter å gjøre deg sårbar. 

Du må gi kjærlighet videre :) Du kan ikke bli så komfortabel i å beskytte følelsene dine at du ikke griper sjanser. Men det er kanskje lett å få litt lyst å gi opp, og la seg styre av frykt. Ikke bli martyr oppi det hele. 

Ting går ikke alltid helt etter planen, men det trenger jo ikke være negativt her. Man skal liksom igjennom noen runder og lære om seg selv. Men dette går godt. Det ligger gevinst for deg i det.

Beskjed til deg: Nye horisonter vil åpne seg, og du vil reise bort fra det negative. Faren er jo at du flykter fra alle problemer. Men det er løsninger på problemer her. Det er muligheter for at ting vil spire og gro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, i - magikeren skrev:

Kan gjøre et unntak for deg i dag :) 

Du kan sende navnet ditt på PM, og referere til spm stilt i tråden og anonymkoden i tråden :) 

(Er det flere personer med, f.eks kjærlighet, må jeg ha de samme opplysningene om vedkommende som deg. Se HI for hvilke info jeg etterspør).

Okey, tusen takk 🤩 

Spørsmålet mitt er anonymt : blir vi sammen igjen? Eller blir vi venner igjen ? Tenker han noen gang på meg eller savner meg noen ganger ? Hvis vi møtes igjen, hvor lenge er det til i såfall? Blir det slutt mellom han og den nye dama? Når i såfall? Sender deg pm på resten av opplysningene :)

Anonymkode: e61e2...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Okey, tusen takk 🤩 

Spørsmålet mitt er anonymt : blir vi sammen igjen? Eller blir vi venner igjen ? Tenker han noen gang på meg eller savner meg noen ganger ? Hvis vi møtes igjen, hvor lenge er det til i såfall? Blir det slutt mellom han og den nye dama? Når i såfall? Sender deg pm på resten av opplysningene :)

Anonymkode: e61e2...de5

Dette er jo veldig mye mer enn ett spørsmål, og jeg driver fremdeles å lærer dette. Det er ikke alle kortene jeg kan. Jeg forstår, utifra spørsmålet, at dette er noe du tenker mye på. Jeg har ikke fasiten. 

Jeg vet heller ikke noe om ham og den nye dama. Da måtte jeg jo lagt et legg på de to, med all infoen om dem. Og det er ugreit å legge på noen som ikke har bedt om det.

-

Du sitter kanskje og venter litt på ham nå. Kanskje litt indre kamp og føler deg litt fastbunden. At du føler situasjonen som vanskelig og låst. Du tenker på at du har lagt noe bra bak deg. 

Det ser ut som du kommer litt mer i balanse vedrørende dette etterhvert, og blir mottakelig for NYE impulser. Jeg ser kortet for å legge bak seg de vanskelige tankene du har nå. Og å ikke gjenta gamle feil. Ha litt loftsopprydding i følelsene sine. Ikke ha motstand mot positive forandringer. Det hjelper ikke å henge fast i det gamle.

Jeg ser ham ikke her i legget. Om han kommer inn i livet ditt igjen, er det iallfall lenger frem enn det jeg kan se her. '

Jeg regner med dette ikke var det du ville høre. Men det er også fine kort her, at DU skal klare å få det fint, og legge vonde tanker bak deg. 

Beskjed til deg: du er sterk :) Du vil komme styrket utav denne situasjonen. (Men uten ham.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, i - magikeren skrev:

Dette er jo veldig mye mer enn ett spørsmål, og jeg driver fremdeles å lærer dette. Det er ikke alle kortene jeg kan. Jeg forstår, utifra spørsmålet, at dette er noe du tenker mye på. Jeg har ikke fasiten. 

Jeg vet heller ikke noe om ham og den nye dama. Da måtte jeg jo lagt et legg på de to, med all infoen om dem. Og det er ugreit å legge på noen som ikke har bedt om det.

-

Du sitter kanskje og venter litt på ham nå. Kanskje litt indre kamp og føler deg litt fastbunden. At du føler situasjonen som vanskelig og låst. Du tenker på at du har lagt noe bra bak deg. 

Det ser ut som du kommer litt mer i balanse vedrørende dette etterhvert, og blir mottakelig for NYE impulser. Jeg ser kortet for å legge bak seg de vanskelige tankene du har nå. Og å ikke gjenta gamle feil. Ha litt loftsopprydding i følelsene sine. Ikke ha motstand mot positive forandringer. Det hjelper ikke å henge fast i det gamle.

Jeg ser ham ikke her i legget. Om han kommer inn i livet ditt igjen, er det iallfall lenger frem enn det jeg kan se her. '

Jeg regner med dette ikke var det du ville høre. Men det er også fine kort her, at DU skal klare å få det fint, og legge vonde tanker bak deg. 

Beskjed til deg: du er sterk :) Du vil komme styrket utav denne situasjonen. (Men uten ham.)

Tusen takk for svar og at du kunne svare anonymt ! :) men ikke det jeg ville høre nei 😔

Anonymkode: e61e2...de5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt før og fått godt svar så skjønner dersom jeg ikke får. Men ettersom du svarte så godt tar jeg sjansen igjen.

Caroline, Tyr, 1983.

 

Hva skjer mellom oss to?

Anonymkode: e81b1...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har spurt før og fått godt svar så skjønner dersom jeg ikke får. Men ettersom du svarte så godt tar jeg sjansen igjen.

Caroline, Tyr, 1983.

 

Hva skjer mellom oss to?

Anonymkode: e81b1...215

Hvem er oss to? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, i - magikeren skrev:

Så bra! :)❤️ Det er det aller viktigste :) 

Jeg ser at du har forlatt en negativ situasjon for deg. Det er noe vondt her du har snudd ryggen til. Det har vært noen følelsesmessige vurderinger i fortiden her - og frykt for å bli såret igjen, kanskje? 

Det er en eller annen gledelig begivenhet her i ganske nær fremtid, en slags sammenkomst. Men dette er ikke nødvendigvis relatert til kjærlighetslivet ditt. Kanskje du skal i en barnedåp eller feiring i familien?

Du tenker litt på dette med dating som litt sjokkartet nesten? Redd for at det skal føles veldig oppskakende i livet? Kanskje må du gi slipp på noen tanker eller sannheter du har nå. 

Det er mulig den første fasen av kjærlighet ligger her, men at du frykter å gjøre deg sårbar. 

Du må gi kjærlighet videre :) Du kan ikke bli så komfortabel i å beskytte følelsene dine at du ikke griper sjanser. Men det er kanskje lett å få litt lyst å gi opp, og la seg styre av frykt. Ikke bli martyr oppi det hele. 

Ting går ikke alltid helt etter planen, men det trenger jo ikke være negativt her. Man skal liksom igjennom noen runder og lære om seg selv. Men dette går godt. Det ligger gevinst for deg i det.

Beskjed til deg: Nye horisonter vil åpne seg, og du vil reise bort fra det negative. Faren er jo at du flykter fra alle problemer. Men det er løsninger på problemer her. Det er muligheter for at ting vil spire og gro. 

Tusen takk! ❤️🙂

Her er det mye som stemmer 😉👍🏻 Jeg forlot et dårlig forhold for noen mnd siden, etter å ha vært i en lang, indre konflikt med meg selv om det, men ikke turt å forlate noe som var blitt trygt og vanlig for meg. Jeg ble etterhvert helt utslitt i hodet av all grublingen og usikkerheten, og begynte å bli deprimert. Jeg ville så gjerne få det til å fungere denne gangen, og ga mye av meg selv, men det var etterhvert for mye som ikke stemte. Jeg mistet meg selv til slutt og ble bare mer og mer ulykkelig og sliten. Gikk mye på akkord med meg selv, noe jeg angrer på nå, for jeg gjorde mye som jeg egentlig ikke ville, og følte nesten at jeg begikk overgrep mot meg selv, siden jeg ofte lot som det var greit og bare overså mine egentlige følelser. Så det var min egen skyld sånn sett. Det var skummelt å gå, selv om jeg hadde tenkt på det lenge, jeg er ofte redd for å bli såret av det ukjente, noe som er synd siden jeg egentlig har lyst til å oppleve så mye nytt.

Det er også en stor begivenhet i nær fremtid ja, det blir en stor feiring med familie og slektninger, mange som jeg aldri har truffet før 😊 Så denne stemmer også 🙂👌🏻 

Jeg tenker faktisk litt på dating som noe sjokkartet, he he, vanskelig å ta det skrittet 😬 Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg blir redd. Har laget en halvveis profil på nettdating foreløpig, men ikke turt å "begynne" enda, har ikke turt å logge meg inn igjen, legge til bilder og faktisk snakke med noen 😜 Men vil gjerne gjøre det snart. Liker ikke å miste kontrollen, er nok redd for det, redd for å være sårbar som du sier. Men er en romantiker, selv om jeg dessverre er veldig komfortabel med å beskytte følelsene mine,  stenger meg nesten litt inne pga det 😕 

Har en tendens til å flykte fra problemer, og jeg lukker meg for å ikke bli såret og fordi det føles tryggest, da har jeg kontroll. Så det du skriver her var veldig kloke ord, og helt riktig! ❤️ Tar det til meg, dette var faktisk til god hjelp ❤️

 

Anonymkode: bd21f...9ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som har gitt tilbakemeldinger :) Det gjør at jeg vil fortsette med dette.

 

Er det interesse for at jeg lager flere slike tråder ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, i - magikeren skrev:

Takk til dere som har gitt tilbakemeldinger :) Det gjør at jeg vil fortsette med dette.

 

Er det interesse for at jeg lager flere slike tråder ?

Ja, absolutt! 🤗❤️

Anonymkode: bd21f...9ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, i - magikeren skrev:

Takk til dere som har gitt tilbakemeldinger :) Det gjør at jeg vil fortsette med dette.

 

Er det interesse for at jeg lager flere slike tråder ?

Du er forresten veldig flink! 🙂

Tror flere ønsker slike tråder, jeg har i hvertfall savnet det, så veldig fint hvis du har lyst til å fortsette...så lenge du orker og gidder selvsagt 😉😊

Du hadde rett i alt om meg, så det var veldig spennende lesing 🙂 Og oppmuntrende og gode råd, du skrev mye som både stemmer og som jeg vet godt innerst inne selv, men som hjalp å høre fra andre, det hjalp å få det frem...ga meg liksom en dråpe mer selvinnsikt og selvtillit 💐🙂

Anonymkode: bd21f...9ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...