Gå til innhold

Helgetarot - les HI


i - magikeren

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Marie, kvinne, jomfru, 1976.

Forholdet mitt- vil det blomstre eller visne? Er mannen den rette for meg?

Gir tilbakemelding!

Anonymkode: 5ac48...c2f

 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ove, tyr 🤗

Anonymkode: 5ac48...c2f

Det har nok vært noen konflikter her, eller noe du har tvilt veldig på. 

Men jeg får også opp kortet for fin tid med familien her. Og at ting kanskje tar litt tid. Frøet er sådd tenker du, og når skal det gro, liksom? 

Du vil kanskje føle for å snike deg unna situasjonen periodevis. Og føler at konfrontasjon ikke helt er noe her? Får opp at problemer kan løses ved å bruke hodet, litt tålmodig planlegging.

Det kan være noen som går bak ryggen din her. Kan det være noen som prøver å ødelegge for deg? Ikke hør på sladder. Det kan være du er redd for utroskap? (Jeg får opp kortet for å sjonglere flere baller i luften på posisjon for ting du er redd for. Men jeg ser ikke noe utroskap i andre kort. Så det tror jeg ikke er reelt iallfall.)

Du er sterk oppi dette, og det vil hjelpe deg igjennom situasjonen.

Du håper på god kommunikasjon mellom dere, og at dere skal utvikle dere sammen.

På resultat får jeg opp at det kan føles at du blir litt sliten. Det ligger også en slags feiring på resultat, men jeg vet ikke om du er glad for denne feiringen. Men kanskje du må utvikle måten du ser ting på for at det skal bli bra.

Beskjed til deg: ikke la deg lure av hva som helst. Kanskje du skal se an situasjonen litt. Sitte litt på gjerdet? 

Det ser ut som forholdet er litt sånn.. "sånn går nu dagan." Kan det stemme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Maria, vær, 83 familie, kan du se noe viktige utviklinger eller noe jeg bør være obs på? 

Anonymkode: 39aff...d45

Jeg gir absolutt tilbakemelding😊

Anonymkode: 39aff...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, i - magikeren skrev:

 

Det har nok vært noen konflikter her, eller noe du har tvilt veldig på. 

Men jeg får også opp kortet for fin tid med familien her. Og at ting kanskje tar litt tid. Frøet er sådd tenker du, og når skal det gro, liksom? 

Du vil kanskje føle for å snike deg unna situasjonen periodevis. Og føler at konfrontasjon ikke helt er noe her? Får opp at problemer kan løses ved å bruke hodet, litt tålmodig planlegging.

Det kan være noen som går bak ryggen din her. Kan det være noen som prøver å ødelegge for deg? Ikke hør på sladder. Det kan være du er redd for utroskap? (Jeg får opp kortet for å sjonglere flere baller i luften på posisjon for ting du er redd for. Men jeg ser ikke noe utroskap i andre kort. Så det tror jeg ikke er reelt iallfall.)

Du er sterk oppi dette, og det vil hjelpe deg igjennom situasjonen.

Du håper på god kommunikasjon mellom dere, og at dere skal utvikle dere sammen.

På resultat får jeg opp at det kan føles at du blir litt sliten. Det ligger også en slags feiring på resultat, men jeg vet ikke om du er glad for denne feiringen. Men kanskje du må utvikle måten du ser ting på for at det skal bli bra.

Beskjed til deg: ikke la deg lure av hva som helst. Kanskje du skal se an situasjonen litt. Sitte litt på gjerdet? 

Det ser ut som forholdet er litt sånn.. "sånn går nu dagan." Kan det stemme? 

Her var det mye som stemte! Kjenner du oss? 😄 Litt nyskjerrig på hva du mener med «la meg lure til hva som helst»?

Anonymkode: 5ac48...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Her var det mye som stemte! Kjenner du oss? 😄 Litt nyskjerrig på hva du mener med «la meg lure til hva som helst»?

Anonymkode: 5ac48...c2f

Nei, da må det iallfall være mamma du kjenner. Jeg er litt yngre enn deg :) Men kjenner ikke navnene her. :) 

Jeg vet ikke hva det betyr, men jeg fikk opp kort for å ikke la seg lure. Kan muligens settes i sammenheng med folk som vil ødelegge eller går og baksnakker. Ikke la deg vippe av pinnen.

Lykke til! 

Husk at du ikke skal legge altfor mye i det, men ta egne valg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, i - magikeren skrev:

Nei, da må det iallfall være mamma du kjenner. Jeg er litt yngre enn deg :) Men kjenner ikke navnene her. :) 

Jeg vet ikke hva det betyr, men jeg fikk opp kort for å ikke la seg lure. Kan muligens settes i sammenheng med folk som vil ødelegge eller går og baksnakker. Ikke la deg vippe av pinnen.

Lykke til! 

Husk at du ikke skal legge altfor mye i det, men ta egne valg ❤️ 

Takk for det! Gøy var det iallefall ☺️ Synes du traff godt med alt du nevnte. 

Anonymkode: 5ac48...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grete, fisk, 1966.. Er spent om jeg treffer den rette snart.. Kanskje spørsmålet må rettes som " hvem er den rette for meg ?"

Anonymkode: 1b154...650

Jeg gir selvfølgelig tilbakemelding 😊

Anonymkode: 1b154...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Marianne, fisk, 1966. 

Etter 8 år som singel og lite hell på kjærlighetsfronten - vil jeg noensinne finne kjærlighet igjen?

Anonymkode: 1e600...d07

Gir tilbakemelding 

Anonymkode: 1e600...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gir absolutt tilbakemelding😊

Anonymkode: 39aff...d45

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Maria, vær, 83 familie, kan du se noe viktige utviklinger eller noe jeg bør være obs på? 

Anonymkode: 39aff...d45

Du har hatt en tung situasjon som kanskje har føltes litt låst, og kanskje det er noe som har vært skjult for deg. Har noe vært hemmelig for deg?

Du har utvist ansvar og tålmodighet i denne situasjonen. Men du står nok tryggere og sterkere enn du tror. 

Du tenker veldig på at dette skal gå bra.

Ser glede i huset ditt fremover. 

Er du litt redd for at det skal bli en fattig tid?

Det kan komme noen beskjeder, jeg tror vedr økonomi, som gjør at du får noe å tenke på. Det er en eller annen for for tap forbundet med det - mulig du må svelge stoltheten.

Kjærlighet og familie ser veldig fint ut.

Beskjed til deg: Du kommer i balanse. Ting går seg til.  Håp realiserer seg.

Jeg tolker det dit at dette er egentlig et positivt legg, men du kan være litt på vakt :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, i - magikeren skrev:

 

Du har hatt en tung situasjon som kanskje har føltes litt låst, og kanskje det er noe som har vært skjult for deg. Har noe vært hemmelig for deg?

Du har utvist ansvar og tålmodighet i denne situasjonen. Men du står nok tryggere og sterkere enn du tror. 

Du tenker veldig på at dette skal gå bra.

Ser glede i huset ditt fremover. 

Er du litt redd for at det skal bli en fattig tid?

Det kan komme noen beskjeder, jeg tror vedr økonomi, som gjør at du får noe å tenke på. Det er en eller annen for for tap forbundet med det - mulig du må svelge stoltheten.

Kjærlighet og familie ser veldig fint ut.

Beskjed til deg: Du kommer i balanse. Ting går seg til.  Håp realiserer seg.

Jeg tolker det dit at dette er egentlig et positivt legg, men du kan være litt på vakt :) 

 

Tusen takk😊 ingenting hemmelig som jeg vet, jeg har hatt en tung tid og ser litt «lyset» nå. Gøy at du tok med økonomi for det var først det jeg ville spørre om. Der traff du rett på. Er veldig bekymret i forhold til inntekt fra høsten av. Tusen takk for svar😊

Anonymkode: 39aff...d45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Gir tilbakemelding 

Anonymkode: 1e600...d07

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Marianne, fisk, 1966. 

Etter 8 år som singel og lite hell på kjærlighetsfronten - vil jeg noensinne finne kjærlighet igjen?

Anonymkode: 1e600...d07

Kom du litt skeivt utav det økonomisk i ditt forrige forhold? Eller et ufrivillig tap? Får opp kortet for skeivfordeling på starten av legget.

Det er noe kamp her rundt dette. Det er lita jobbigt. 

Ser at du kanskje føler situasjonen litt fastlåst fremover. Men det kan du gjøre noe med om du vil. 

Du har egentlig all grunn til å være fornøyd med livet ditt. Men det er noe kjedsomhet og misnøye. Litt melankoli. Du har kanskje vært litt passiv i forhold til situasjonen? Den må du gjøre noe med :) Man kan ikke sitte med hendene i fanget og vente på alt.

Du er ferdig med en syklus i livet nå, og nå må starte på en ny. 

Harmoni og kjærlighet kommer opp. En gledelig begivenhet.  Det ligger et veiskille her, at du må ta et valg av noe slag.  

Jeg ser en godt utdannet/myndig mann. Men det er du som må ta valget. 

Beskjed til deg: stor rikdom ligger tilgjengelig, om du er åpen. Ta ett skritt om gangen, for ting skjer ikke over natten. Kanskje løsningen ligger i fortiden? Jeg tror du vet hvem han er. Du må skille mellom fysisk kontakt, og kjærlighet.

Lykke til ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir selvfølgelig tilbakemelding 😊

Anonymkode: 1b154...650

Håper du har anledning å se på meg seinere når det passer. Jeg forsvant mellom de andre på listen etter meg 😀

Anonymkode: 1b154...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne jeg sendt deg på pm ? Har spesielt navn, så vil bli gjenkjent i forhold til spørsmålet mitt 💜

Anonymkode: e61e2...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonje, vekten, 1994

Hva skjedde med vennen min, Sandro? Husker ikke bursdagen hans og dermed ikke stjernetegn. 

Anonymkode: 90618...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin, jomfru,92 

Kommer jeg til å møte noen å dele livet med i nær framtid?

Klart jeg skal gi en tilbakemelding. :)

Anonymkode: bd0b6...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, i - magikeren skrev:

 

Kom du litt skeivt utav det økonomisk i ditt forrige forhold? Eller et ufrivillig tap? Får opp kortet for skeivfordeling på starten av legget.

Det er noe kamp her rundt dette. Det er lita jobbigt. 

Ser at du kanskje føler situasjonen litt fastlåst fremover. Men det kan du gjøre noe med om du vil. 

Du har egentlig all grunn til å være fornøyd med livet ditt. Men det er noe kjedsomhet og misnøye. Litt melankoli. Du har kanskje vært litt passiv i forhold til situasjonen? Den må du gjøre noe med :) Man kan ikke sitte med hendene i fanget og vente på alt.

Du er ferdig med en syklus i livet nå, og nå må starte på en ny. 

Harmoni og kjærlighet kommer opp. En gledelig begivenhet.  Det ligger et veiskille her, at du må ta et valg av noe slag.  

Jeg ser en godt utdannet/myndig mann. Men det er du som må ta valget. 

Beskjed til deg: stor rikdom ligger tilgjengelig, om du er åpen. Ta ett skritt om gangen, for ting skjer ikke over natten. Kanskje løsningen ligger i fortiden? Jeg tror du vet hvem han er. Du må skille mellom fysisk kontakt, og kjærlighet.

Lykke til ❤️ 

Takk. Gikk på en smell ifm skilsmissen. Økonomisk, følelsesmessig, ift å kunne stole på noen igjen. Alt. 

Du har rett i at jeg har all grunn til å være fornøyd med livet slik det er nå. Økonomisk, karrieremessig, barn, familie, venner osv. Men mye kjedsomhet. Misnøye er nok et veldig riktig ord. Trodde aldri i verden at jeg skulle forbli enslig. Svir antakelig ekstra fordi xen stadig vekk finner kjærligheten. Synes egentlig ikke han fortjener det, hvor blir det av karma? 

Har ikke vært aktiv ift å finne en ny. Ikke noe nettdating eller noe sånt. Har tenkt at om det skjer så skjer det. Må kanskje tenke annerledes og ikke sitte å vente.

Føler også at jeg er kommet til et nytt sted i livet. Ungene er blitt store, en er flyttet ut og den andre starter på videregående til høsten. De trenger ikke meg på samme måte som før, det gir meg mer frihet og muligheter. 

Løsning i fortiden? Tja, kanskje. Tenkte med en gang på en, men tror ikke det er løsningen. Vi får se. Takk igjen 🙂 

Anonymkode: 1e600...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne jeg sendt deg på pm ? Har spesielt navn, så vil bli gjenkjent i forhold til spørsmålet mitt 💜

Anonymkode: e61e2...de5

Kan gjøre et unntak for deg i dag :) 

Du kan sende navnet ditt på PM, og referere til spm stilt i tråden og anonymkoden i tråden :) 

(Er det flere personer med, f.eks kjærlighet, må jeg ha de samme opplysningene om vedkommende som deg. Se HI for hvilke info jeg etterspør).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Håper du har anledning å se på meg seinere når det passer. Jeg forsvant mellom de andre på listen etter meg 😀

Anonymkode: 1b154...650

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gir selvfølgelig tilbakemelding 😊

Anonymkode: 1b154...650

 

16 hours ago, AnonymBruker said:

Grete, fisk, 1966.. Er spent om jeg treffer den rette snart.. Kanskje spørsmålet må rettes som " hvem er den rette for meg ?"

Anonymkode: 1b154...650

Hei! Det var ikke meningen å glemme noen :) 

Du har hatt elementene med deg til å kunne lykkes, for det var noe du følte kunne ha blitt til noe. Men så har du gått bort fra en situasjon, som du har snudd ryggen til. Det var kanskje en tung periode for deg? Du har har nok mange tanker om dette nå. Får opp at du kanskje er litt sliten av å tenke på dette nå?

(Samtidig, så detter han liksom ikke ned fra et tre på veien din.)

Du ønsker vel å komme i balanse i situasjonen.

Det er mulig du må stoppe opp og tenke litt annerledes her. Endre tankemønsteret litt.  For du føler kanskje at du er lei av å ha det slik, og ønsker en forandring. Da kan det bare gå en vei, og det er oppover :) Du har kanskje litt at "dette gidder jeg ikke mer".

Du har på en måte hatt bind for øynene ifht situasjonen, og må endre tankemønster. Slå ut med armene og si du gjør noe med situasjonen! Så ligger det seier og partnerskap på deg her.

Beskjed til deg: Du må gå litt inn i deg selv, og tenke deg om. Ikke gjenta gamle mønster. Finne på noe nytt, kanskje? En ny begynnelse på noe. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, i - magikeren skrev:

 

 

Hei! Det var ikke meningen å glemme noen :) 

Du har hatt elementene med deg til å kunne lykkes, for det var noe du følte kunne ha blitt til noe. Men så har du gått bort fra en situasjon, som du har snudd ryggen til. Det var kanskje en tung periode for deg? Du har har nok mange tanker om dette nå. Får opp at du kanskje er litt sliten av å tenke på dette nå?

(Samtidig, så detter han liksom ikke ned fra et tre på veien din.)

Du ønsker vel å komme i balanse i situasjonen.

Det er mulig du må stoppe opp og tenke litt annerledes her. Endre tankemønsteret litt.  For du føler kanskje at du er lei av å ha det slik, og ønsker en forandring. Da kan det bare gå en vei, og det er oppover :) Du har kanskje litt at "dette gidder jeg ikke mer".

Du har på en måte hatt bind for øynene ifht situasjonen, og må endre tankemønster. Slå ut med armene og si du gjør noe med situasjonen! Så ligger det seier og partnerskap på deg her.

Beskjed til deg: Du må gå litt inn i deg selv, og tenke deg om. Ikke gjenta gamle mønster. Finne på noe nytt, kanskje? En ny begynnelse på noe. 

 

Takk❤.. Ikke så lenge siden jeg var gjennom et brudd . Et forhold som jeg følte kunne blitt bra om kommunikasjonen hadde vært bedre. Følelsene er der ennå..   Er det du får inn? Finner vi tilbake til hverandre eller møter jeg en ny på veien ? Jobber absolutt med meg selv, og prøver å tråkke et nytt mønster, men det er en jobb som tar tid 

Anonymkode: 1b154...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...