Gjest Klips. Skrevet 7. mars 2005 #1 Del Skrevet 7. mars 2005 Skal på min første tur til Frankrike (Perpignan) med noen dager i Barcelona i april. Dessverre er jeg ganske gravid, så jeg gidder ikke shoppe klær (kanskje kjapp tur på Zara likevel...). Er det noe spesielt man bør være på utkikk etter? Noen spesielle kjeder/butikker som selger geniale produkter man bare MÅ kjøpe når man er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmy Skrevet 7. mars 2005 #2 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er jo litt avhengig av hva du er interessert i da, men jeg har aldri noe problem med å shoppe i Barcelona 8) Zara er jo alltid å anbefalle, de har også fantastisk mye fine barneklär, og det kan du jo alltids shoppe... De har dessuten en stor Zara Home avdeling hvor de har kjempemye fint til hus og hjem.. Inredningsartikler er i det hele tatt stort i Barcelona, jeg har värt der flere ganger uten å finne klär til meg selv, men noe til leiligheten har jeg ennå ikke sluppet unna.. Barn og babyartikler er også big buisness i Spania, de har så utrolig mye fint du ikke visste at du var helt nödt til å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 10. mars 2005 #3 Del Skrevet 10. mars 2005 Interiørbutikker så jeg mye av sist jeg var i Barcelona, ja. Barneklær - det var lurt! Andre ting? spesielle butikker? smykker, kremer, mat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå