Gå til innhold

Gjorde det slutt på sms...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min gjorde det i går slutt på sms. Vi har vært sammen i over to år. For noen dager siden snakket vi om å flytte sammen og hvor vi skulle på ferie om noen uker og hvor vi skulle feire jul. Så kom denne tekstmeldingen. Synes dette er utrolig feigt og ikke minst ufattelig dårlig måte å gjøre ting på. Jeg er knust. Det hjelper ikke at det var en «du er så flott,men dette føles ikke rett. Skilles som venner. Gla i deg lykke til videre» 

jeg er helt knust. Hva gjør jeg nå? Føler det blir feil av meg å dra til han å be om en forklaring når jeg tydeligvis ikke var mer verdt enn dette. Vi bor i samme by.

Anonymkode: 04ec2...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Reputation

"Føler det blir feil av meg å dra til han å be om en forklaring når jeg tydeligvis ikke var mer verdt enn dette."

Det er ikke feil, men hvorfor bruke tiden på noen som ikke syns du var verdt hans tid? Det beste du kan gjøre nå er å prøve å legge det bak deg og komme deg videre. Det er ikke alltid det er noe konkrete grunner hvorfor man slutter å elske andre, og han kan ha fått kalde føtter når dere har snakket om å flytte sammen. Så drit i han, ikke ta mer kontakt og ikke svar han når han kommer krypende tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig feigt ja! Er lov å bli bitter og såret! Tipper han angrer om noen uker men da har du allerede sett hvor lett han tar på å knuse deg så vær glad du er kvitt den uomtenksomme dritten! 

Anonymkode: 9ce8f...dc0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blitt dumpet via sms, av en samboer! 

Jeg var som deg, utrolig irritert, og følte han burde iallfall møte meg og snakke om det. Men for en fjott! Jeg har aldri kommet så fort over noen!

Du velger om du vil skilles som venner. Han bestemmer ikke dette for deg. Denne smsen er bare gnål. 

Når sjokket legger seg, skal du bare se at du har det bedre uten en så umoden og egoistisk drittunge :)

Anonymkode: e38b4...57e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere har vært sammen i over to år så kan du forlange en bedre avslutning, ja. Problemet er nok at han ikke våger konfrontasjonen med deg direkte, men det er noe man må gjennom.

Anonymkode: f5f3e...046

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvor feige folk er 😡

Stor klem til deg TS ❤️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Når sjokket legger seg, skal du bare se at du har det bedre uten en så umoden og egoistisk drittunge :)

Anonymkode: e38b4...57e

Ja

Ikke kontakt ham igjen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dratt og snakket med han og fått avsluttet face to face. Fått sagt ting i det guttetrynet slik han angret og tatt med det som var mitt og hasta lavista baby. Ikke noe tap akkurat..

Anonymkode: 02968...5bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde dratt og snakket med han og fått avsluttet face to face. Fått sagt ting i det guttetrynet slik han angret og tatt med det som var mitt og hasta lavista baby. Ikke noe tap akkurat..

Anonymkode: 02968...5bf

Bare ikke spør på forhånd om å komme. Bare dra dit som du pleier når du vet han er hjemme. 

Anonymkode: 02968...5bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok seg den frihet å mene at dere skilles som venner også. For en elendig fyr! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust. Jeg hadde svart: «takk, det ser ut til at du har gjort meg en tjeneste». 

 

Han er ikke verdt å bruke tid på. 

Anonymkode: 7a037...908

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust. Du skal være glad du er kvitt den feige tosken. Han er ikke verdt tårene dine. :klemmer: :troest:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min gjorde det i går slutt på sms. Vi har vært sammen i over to år. For noen dager siden snakket vi om å flytte sammen og hvor vi skulle på ferie om noen uker og hvor vi skulle feire jul. Så kom denne tekstmeldingen. Synes dette er utrolig feigt og ikke minst ufattelig dårlig måte å gjøre ting på. Jeg er knust. Det hjelper ikke at det var en «du er så flott,men dette føles ikke rett. Skilles som venner. Gla i deg lykke til videre» 

jeg er helt knust. Hva gjør jeg nå? Føler det blir feil av meg å dra til han å be om en forklaring når jeg tydeligvis ikke var mer verdt enn dette. Vi bor i samme by.

Anonymkode: 04ec2...50d

Forstår deg godt. 2 år sammen og så blir forholdet borte og kun over en sms. Jeg synes det var en dårlig måte å slå opp på. Veldig dårlig gjort å ta det via sms. Gla i deg og lykke til videre... hmmm jeg synes ikke han høres glad i deg når han slår opp på den måten. Ville enten spurt hva som var årsaken eller ignorert hele dusten. 

Jepp for en dust! Han er ikke deg verdig! Vær glad du er kvitt han. Det åpner vei for noe mye bedre!!!.

Endret av Marina234
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min gjorde det i går slutt på sms. Vi har vært sammen i over to år. For noen dager siden snakket vi om å flytte sammen og hvor vi skulle på ferie om noen uker og hvor vi skulle feire jul. Så kom denne tekstmeldingen. Synes dette er utrolig feigt og ikke minst ufattelig dårlig måte å gjøre ting på. Jeg er knust. Det hjelper ikke at det var en «du er så flott,men dette føles ikke rett. Skilles som venner. Gla i deg lykke til videre» 

jeg er helt knust. Hva gjør jeg nå? Føler det blir feil av meg å dra til han å be om en forklaring når jeg tydeligvis ikke var mer verdt enn dette. Vi bor i samme by.

Anonymkode: 04ec2...50d

Forstår du er skuffet og lei deg. Men han har bestemt seg, han fikk sagt det han mente. Jeg skjønner ikke hvorfor man alltid må treffes for å gjøre det slutt. Det kan også ha vært vanskelig for han å møte deg. 

Anonymkode: 1d362...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gitt ham en lyd. Ikke svart, kranglet, ingenting. Deretter valgt ut  et par strategisk valgte sosiale medier, og dryppet regelmessig utvalgte små bilder der, som viste at du slett ikke sitter hjemme og sturer. Med de rette hashtags så får du rikelig med likes og oppmerksomhet. Han forventer gråt og trygling, bring ham ut av balanse med det motsatte. Han fortjener det. Bare en kødd slår opp etter to år via SMS , vis at han kødder med feil dame. Og gå så videre. 

Anonymkode: 980f0...c53

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske du aldri hadde svart ham. 

Ihvertfall hadde jeg sørge for å spre til alle som ville høre, så han blei kjent som han dumpa kjæresten over 2 år via sms. For en type. 

Anonymkode: 93e7a...31f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke gitt ham en lyd. Ikke svart, kranglet, ingenting. Deretter valgt ut  et par strategisk valgte sosiale medier, og dryppet regelmessig utvalgte små bilder der, som viste at du slett ikke sitter hjemme og sturer. Med de rette hashtags så får du rikelig med likes og oppmerksomhet. Han forventer gråt og trygling, bring ham ut av balanse med det motsatte. Han fortjener det. Bare en kødd slår opp etter to år via SMS , vis at han kødder med feil dame. Og gå så videre. 

Anonymkode: 980f0...c53

Ehhh velkommen til sosiale-mediegenerasjonen.. Du anbfaler hun å sitte og jobbe utspekulert for å hevne seg ved hjelp av sosiale medier, det er vel det mest barnslige og tåpelige forslaget jeg har lest noen gang.

Jeg sier heller som de fleste andre her get over him. Feigt ja, men det viser vel muligens at han ikke var så mye å samle på.

Anonymkode: f918d...d35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvertfall hadde jeg sørge for å spre til alle som ville høre, så han blei kjent som han dumpa kjæresten over 2 år via sms. For en type. 

Anonymkode: 93e7a...31f

Hvorfor anbefale hun å opptre som en bitter bitch?

Anonymkode: f918d...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lettere sagt enn gjort men vær glad for at du ble kvitt denne skapningen, gråt og spis litt is og så går du videre med hodet hevet og priser deg lykkelig for at dere ikke hadde barn, hus og gjeld sammen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...