Gå til innhold

Noen her som har tatt vippeløft?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, absolutt. Farget vippene og vippebøy samtidig. Men ble mer fornøyd første gangen jeg gjorde det enn andre gangen. Effekten av å bruke mascara ble mye bedre. Men dersom du ønsker dådyrvipper slik som du får med vippeextension eller falske vipper så vil du bli skuffet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt vippeløft flere ganger og elsker resultatet! Jeg er naturlig blond og har veldig lyse vipper og bryn, så jeg farger for å føle meg fresh uten sminke. Med vippeløft ser det ut som om jeg har mascara på, men hvis du bruker mascara i tillegg er det bare helt fantastisk. 

Har hatt vippe-extentions flere ganger men jeg lar meg irritere over at jeg ikke kan gni meg i øynene 😂 Foretrekker vippeløft da det ser mer naturlig ut og føles bedre.

Vippeløft gir deg ikke dådyrvipper om du ikke har naturlig lange vipper, så hvis du ønsker deg lengre vipper er ikke vippeløft veien å gå.

Jeg har opplevd endel svie rett etter vippeløft, men dette går over neste dag. Vær obs på dette om du har sensitiv hud/øyne. Spør gjerne på klinikken før behandling :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det innimellom når jeg farger vippene. Helt topp! Jeg tåler ikke maskara hver dag, så det var en befrielse 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg betalte ca 800kr for løft og farge. Ble veldig fornøyd og det varte i flere uker

Anonymkode: 000da...a13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...

Det er en jeg går til fast og betaler 450 kr med farge det er verdt 👍

Anonymkode: ada0c...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

850,- uten farge her hvor jeg bor, jeg syns det blir for dyrt å ta det hver 5-6 uke. Jeg er litt avhengig av vippeløft nå, for jeg har rette vipper som blir såå mye finere med løft.

Anonymkode: 08821...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er for mye 850 kr for kun vippeløft. 

Anonymkode: ada0c...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine vipper tålte ikke vippeløft. Datt ut i hopetall, noe som resulterte i at halvparten av vippene var bøyde og svarte, mens resten var korte og lyse etterhver som de kom tilbake. Ikke pent og aldri mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...