Gå til innhold

Stor svart pikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 12.7.2018 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger det! Hvordan går jeg frem?

Anonymkode: 06818...4f1

Har du funnet noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2018 den 2.23, AnonymBruker skrev:

Du forstår tydeligvis ikke at ereksjon ikke er noe en mann styrer. Gnikker du en bjørkekvist mot en manns penis vil han få ereksjon, men det betyr jo ikke at han vil ha sex med bjørkekvisten. Om du bare beføler han for å kjenne på ereksjonen hans uten at han har sagt ja til dette så er det seksuell trakassering. Jeg hadde anmeldt deg på flekken, og jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Er så lei slike damer som deg på byen, som tror dere har rett til å ta for dere. Særlig når man er i et forhold selv. Spyr.

Anonymkode: 59156...a36

...pluss at de fleste menn vet at hun kan ombestemme seg flere ganger før man faktisk havner i seng, og ikke gidder dramaet. Hvorfor bli befølt på er utested, og invitert med hjem, for så å få beskjed om at hun ikke vil likevel. Metoo ødela mye for kåte damer der, gitt. Man må spørre etter forspill, men før man putter den inn, for å være på den sikre siden. Bedre å bare onanere. 

Anonymkode: 6b248...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...pluss at de fleste menn vet at hun kan ombestemme seg flere ganger før man faktisk havner i seng, og ikke gidder dramaet. Hvorfor bli befølt på er utested, og invitert med hjem, for så å få beskjed om at hun ikke vil likevel. Metoo ødela mye for kåte damer der, gitt. Man må spørre etter forspill, men før man putter den inn, for å være på den sikre siden. Bedre å bare onanere. 

Anonymkode: 6b248...6ce

Hvis man er evneveik når det gjelder å lese andre mennesker så er masturbasjon et godt alternativ, ja. Tror du vet at det ikke er så komplisert som du skal ha det til, tror også du på tur hjem med ei jente kunne hatt godt av å tenke på henne som noe mer enn et middel for å nå ditt mål om sædsprut nr. 4567. Hvem vet hva du vil oppdage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...