Gå til innhold

Små barn og samboer som er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utroskap er i de fleste tilfeller stygt, men likevel er jeg enig med med ts om at det kanskje er greit å vente situasjonen tatt i betraktning. Som regel vet den andre i forholdet hva som er på gang eller at noe skjer og videre koselig er det nå ikke for å si det da..

Syns også mange her er raske til å dømme denne mannen som er utro. Dere aner ikke og kan ikke sette dere inn i hvordan det er! Jeg har lignende historie bak meg med ektefellen min. Dette endte ikke med at min kjære ble lam, men storw nok problemer og nær har jeg vært MANGE ganger. Så nært at jeg føler det er utroskap. Jeg har hverken kysset, kost eller hatt sex, men nok til at vi har pratet ut om det og min kjære forsto det faktisk da situasjonen er litt annerledes i forhold til vanlige forhold!

Anonymkode: 5b7d8...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utroskap er i de fleste tilfeller stygt, men likevel er jeg enig med med ts om at det kanskje er greit å vente situasjonen tatt i betraktning. Som regel vet den andre i forholdet hva som er på gang eller at noe skjer og videre koselig er det nå ikke for å si det da..

Syns også mange her er raske til å dømme denne mannen som er utro. Dere aner ikke og kan ikke sette dere inn i hvordan det er! Jeg har lignende historie bak meg med ektefellen min. Dette endte ikke med at min kjære ble lam, men storw nok problemer og nær har jeg vært MANGE ganger. Så nært at jeg føler det er utroskap. Jeg har hverken kysset, kost eller hatt sex, men nok til at vi har pratet ut om det og min kjære forsto det faktisk da situasjonen er litt annerledes i forhold til vanlige forhold!

Anonymkode: 5b7d8...42b

Jo, det kan jeg sette meg godt inn i, da jeg faktisk har vært nær flere ganger selv pga vanskelig situasjon hvor jeg satt helt fast. Men det gjør det ikke mer riktig av den grunn, og vet at utroskap er roten til alt vondt. Det finnes alltid en løsning hvis man virkelig vil. Sier ikke at jeg ikke forstår, men vil fram til at det er uansett aldri noen god grunn til utroskap. Det er bare en lettvint løsning hvor man skyver problemene foran seg for alle parter, i tillegg til at man lyver og bedrar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke nødvendigvis om det er slik at det er bedre at utroskap blir avslørt senere i forhold til barna. Kanskje kan det være lettere når ungene er små enn når de er større og skjønner mer av hva som skjer? 

Men jeg tenker at din venninne bør tenke igjennom hvorfor hun ønsker å avsløre. Det er litt sent å ta moralsk ansvar 5 år etter at det startet. Så sannsynligvis er dette enten en tanke om hevn eller et ønske om at det skal bli et brudd mellom ham og barnas mor. Og det er ikke alltid slikt går slik som man håper.  

Anonymkode: 1bb90...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er to ting her: jeg vil ikke være den som lar et ufør menneske 'havne på gata', og jeg risikerer mindre samvær med datteren min. 

Tror mange tenker på utroskap som ren sex, men det er så mye mer enn det. 

Anonymkode: 49393...df2

Sorry, men elendige grunner har du. 

Ingen uføre havner på gata i velferdslandet Norge. Du får heller gi henne litt mer i barnebidrag hver mnd da, så hun har mer å rutte med. Istedet for å bruke halve livet på å legge opp penger. Hvor lenge tror du denne flotte jenta du har møtt gidder å vente på deg og kun være elskerinne?

Dersom du er oppegående og har god økonomi så kan vel du ha hovedomsorgen for barnet og mor ha samvær. Du risikerer ikke mindre samvær bare fordi du går fra en ufør, retten gir blaffen i grunnen. De ser kun på hvem som er best for barnet. Og en lam dame er vel neppe en stor konkurrent her.

Anonymkode: 85cee...fdc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...