Gå til innhold

Små barn og samboer som er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En venninne av meg har vært av og på med en fyr i 4-5 år snart. I mellomtiden har fyren fått ett barn og enda ett nå nylig. 

Jeg får inntrykk av at hun ønsker å avsløre han. Jeg har sagt at for alt hun vet så kan samboeren hans vite om at han ikke har vært trofast, men kanskje ikke hele omfanget. 

Jeg mener hun i det minste burde vente til det nye barnet blir kjent og knyttet til sin far slik at han i det minste kan ha samvær i tilfelle moren bruker barna mot han. 

Anonymkode: 6a583...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at det er best å vente. Er selv utro småbarnsfar (før jeg blir korsfestet: jeg har gode grunner) og hadde blitt knust om det ble kjent. 

Anonymkode: 49393...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at det er best å vente. Er selv utro småbarnsfar (før jeg blir korsfestet: jeg har gode grunner) og hadde blitt knust om det ble kjent. 

Anonymkode: 49393...df2

Ble nysjerrig på grunnen nå. Hva er de gode grunnene? Kan du poste det som ab?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at det er best å vente. Er selv utro småbarnsfar (før jeg blir korsfestet: jeg har gode grunner) og hadde blitt knust om det ble kjent. 

Anonymkode: 49393...df2

😂🤣!!! Dagens..!

Anonymkode: f481d...03c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at det er best å vente. Er selv utro småbarnsfar (før jeg blir korsfestet: jeg har gode grunner) og hadde blitt knust om det ble kjent. 

Anonymkode: 49393...df2

Er INGEN gode grunner til å være utro. Er du i et dårlig forhold eller uansett hva som er problemet, så fikser du opp i forholdet og problemene eller gjør det slutt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Emblja said:

Ble nysjerrig på grunnen nå. Hva er de gode grunnene? Kan du poste det som ab?

Var i et lykkelig forhold lenge (trodde jeg), og vi fikk barn. Viste seg senere at min kone hadde bedratt meg med min fetter over lang tid. Jeg var på vei til å flytte ut da vi havnet i en bilulykke som gjorde henne lam fra livet og ned. Jeg vil gjerne dra, men hun har så lav trygd at det ikke vil være mulig for henne å ha en anstendig hverdag om jeg så gjør. 

Ønsker heller ikke å utsette datteren vår for nok et traume. 

For en tid tilbake møtte jeg en fantastisk jente, og det sa bare pang! Hadde aldri trodd jeg skulle ende opp med å være utro, men det å kunne ha en i livet mitt som jeg kan snakke med om alt er ubetalelig. Dessverre møtte jeg henne for sent, og jeg er fanget i et ulykkelig forhold i enda noen år. Legger til side midler hver måned slik at jeg kan gå videre når min datter er stor nok til å forstå. 

Men denne tråden skulle jo ikke handle om meg. Beklager avsporingen, TS. 

Anonymkode: 49393...df2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Tutte said:

Er INGEN gode grunner til å være utro. Er du i et dårlig forhold eller uansett hva som er problemet, så fikser du opp i forholdet og problemene eller gjør det slutt.

Så fint for deg at du har alle svarene da. Må være deilig å være verdensmester! 

Anonymkode: 49393...df2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var i et lykkelig forhold lenge (trodde jeg), og vi fikk barn. Viste seg senere at min kone hadde bedratt meg med min fetter over lang tid. Jeg var på vei til å flytte ut da vi havnet i en bilulykke som gjorde henne lam fra livet og ned. Jeg vil gjerne dra, men hun har så lav trygd at det ikke vil være mulig for henne å ha en anstendig hverdag om jeg så gjør. 

Ønsker heller ikke å utsette datteren vår for nok et traume. 

For en tid tilbake møtte jeg en fantastisk jente, og det sa bare pang! Hadde aldri trodd jeg skulle ende opp med å være utro, men det å kunne ha en i livet mitt som jeg kan snakke med om alt er ubetalelig. Dessverre møtte jeg henne for sent, og jeg er fanget i et ulykkelig forhold i enda noen år. Legger til side midler hver måned slik at jeg kan gå videre når min datter er stor nok til å forstå. 

Men denne tråden skulle jo ikke handle om meg. Beklager avsporingen, TS. 

Anonymkode: 49393...df2

Ja, riktig. Men kan du ikke snakke med kona di om det? Tror du ikke hun vil akseptere det under omstendighetene? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Emblja skrev:

Ja, riktig. Men kan du ikke snakke med kona di om det? Tror du ikke hun vil akseptere det under omstendighetene? 

Hun hadde sex med fetteren hans... Tror ikke hun har rettigheter om åpenhet lengre.

Anonymkode: 2f870...5c1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun hadde sex med fetteren hans... Tror ikke hun har rettigheter om åpenhet lengre.

Anonymkode: 2f870...5c1

Neivel. Men for begges del så ville det jo vært bedre at hun visste om det i tilfelle hun en dag skulle finne ut om det. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Emblja said:

Ja, riktig. Men kan du ikke snakke med kona di om det? Tror du ikke hun vil akseptere det under omstendighetene? 

Hun vil overhodet ikke akseptere noe slikt. Men dersom jeg kommer dit at jeg kan gi henne en god, økonomisk løsning kan jeg reise uten at det går helt galt. Men om hun finner ut av mitt sidesprang er alt kjørt. 

Vet det høres absurd ut, og hadde aldri trodd jeg skulle komme i en slik situasjon, men livet er er virkelig uforutsigbart har jeg lært meg. 

Anonymkode: 49393...df2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun vil overhodet ikke akseptere noe slikt. Men dersom jeg kommer dit at jeg kan gi henne en god, økonomisk løsning kan jeg reise uten at det går helt galt. Men om hun finner ut av mitt sidesprang er alt kjørt. 

Vet det høres absurd ut, og hadde aldri trodd jeg skulle komme i en slik situasjon, men livet er er virkelig uforutsigbart har jeg lært meg. 

Anonymkode: 49393...df2

Tror du (eller vet du) hun ville skilt seg om hun fant ut av det? Takk forresten som svarer så åpent på spørsmålet mitt :) 
Jeg er aldri egentlig for utroskap, men kan godt se for meg at det finnes grunner til at folk er utro som kan bli beskrevet som gode. Men det er vel egentlig aldri gode grunner for å være utro, sånn egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Emblja said:

Tror du (eller vet du) hun ville skilt seg om hun fant ut av det? Takk forresten som svarer så åpent på spørsmålet mitt :) 
Jeg er aldri egentlig for utroskap, men kan godt se for meg at det finnes grunner til at folk er utro som kan bli beskrevet som gode. Men det er vel egentlig aldri gode grunner for å være utro, sånn egentlig. 

Det er to ting her: jeg vil ikke være den som lar et ufør menneske 'havne på gata', og jeg risikerer mindre samvær med datteren min. 

Tror mange tenker på utroskap som ren sex, men det er så mye mer enn det. 

Anonymkode: 49393...df2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er to ting her: jeg vil ikke være den som lar et ufør menneske 'havne på gata', og jeg risikerer mindre samvær med datteren min. 

Tror mange tenker på utroskap som ren sex, men det er så mye mer enn det. 

Anonymkode: 49393...df2

Ja, det er mye mer enn sex. Det er løgn og bedrag. Sex er ikke det største problemet når det gjelder utroskap. Fint at du er så samvittighetsfull at du ikke lar et menneske som er ufør og lam havne på gata da, da er det bedre med løgn å gå bak ryggen. Hvorfor ikke ta opp hva du føler slik at dere kan komme dere videre begge to å prøve og finne ut av løsninger når det gjelder det økonomiske?

Du vil ikke utsette barnet deres for nok et traume? Neivel, for det blir det nok ikke hvis utroskapen blir oppdaget.

Hilsen verdensmesteren

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tutte skrev:

Ja, det er mye mer enn sex. Det er løgn og bedrag. Sex er ikke det største problemet når det gjelder utroskap. Fint at du er så samvittighetsfull at du ikke lar et menneske som er ufør og lam havne på gata da, da er det bedre med løgn å gå bak ryggen. Hvorfor ikke ta opp hva du føler slik at dere kan komme dere videre begge to å prøve og finne ut av løsninger når det gjelder det økonomiske?

Du vil ikke utsette barnet deres for nok et traume? Neivel, for det blir det nok ikke hvis utroskapen blir oppdaget.

Hilsen verdensmesteren

Hadde gjort nøyaktig det samme i hans situasjon. Synes du er litt vel dømmende og det virker som dette er veldig personlig for deg.

Anonymkode: 2f870...5c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er to ting her: jeg vil ikke være den som lar et ufør menneske 'havne på gata', og jeg risikerer mindre samvær med datteren min. 

Tror mange tenker på utroskap som ren sex, men det er så mye mer enn det. 

Anonymkode: 49393...df2

Hun havner ikke på gata. I Norge får vi nok hjelp, spesielt hvis hun er ufør. Du var jo på vei til å flytte den gang. Skill deg før du er mer utro. 

 

Anonymkode: d77a2...3cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde gjort nøyaktig det samme i hans situasjon. Synes du er litt vel dømmende og det virker som dette er veldig personlig for deg.

Anonymkode: 2f870...5c1

Synes ikke det er greit å lyve, bedra og gå bak ryggen til andre mennesker uansett hva grunnen er. Ja, det er litt personlig, men av andre grunner enn seksuelt utroskap. Har blitt bedratt på andre måter.

I Norge er det mange støtteordninger og er ingen som havner på gata her, så det økonomiske er enn tynn unnskyldning. Forstår problemet, men utroskap fører sjelden til noe godt for noen parter. Noe denne mannen også selv har fått kjenne på. Også derfor er jo dette forholdet tydeligvis uansett ikke liv laga noe mer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tutte skrev:

Synes ikke det er greit å lyve, bedra og gå bak ryggen til andre mennesker uansett hva grunnen er. Ja, det er litt personlig, men av andre grunner enn seksuelt utroskap. Har blitt bedratt på andre måter.

I Norge er det mange støtteordninger og er ingen som havner på gata her, så det økonomiske er enn tynn unnskyldning. Forstår problemet, men utroskap fører sjelden til noe godt for noen parter. Noe denne mannen også selv har fått kjenne på. Også derfor er jo dette forholdet tydeligvis uansett ikke liv laga noe mer.

Hadde jeg sittet i rullestol, og selv vært utro mot mannen, for så å vite at han har vært utro, så hadde jeg fått følelsen av total ydmykelse og brutal karma. Hadde ønsket å ikke vite det, heller mistenke det og akseptere det.

Anonymkode: 2f870...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

utroskap er psykisk misbruk, punktum. Er man en smule glad i barna sine eller familien sin - så gjør man ikke slikt. Bedre å skille seg enn å misbruke foreldren til barnet ditt.

Anonymkode: 66ede...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg sittet i rullestol, og selv vært utro mot mannen, for så å vite at han har vært utro, så hadde jeg fått følelsen av total ydmykelse og brutal karma. Hadde ønsket å ikke vite det, heller mistenke det og akseptere det.

Anonymkode: 2f870...5c1

Hadde hatt det bedre alene enn i et dårlig forhold hvor jeg selv hadde vært utro og i tillegg mistenkte at mannen min var det i ettertid, og at han ikke gikk fra meg kun av medfølelse fordi jeg satt i rullestol og ikke klarte meg økonomisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...