Gjest meredithus Skrevet 3. januar 2017 #7281 Skrevet 3. januar 2017 (endret) Sirkus KG. Sirkus Paprika. Same SHIT! Enhver er sin egen lykkes smed. Som man reder, så ligger man. Som man sår, så høster man. Den som er med på leken, får tåle steken. What goes around, comes around. Tomme tønner ramler mest. Lykke til Camilla! Endret 3. januar 2017 av meredithus
Edie Skrevet 3. januar 2017 #7282 Skrevet 3. januar 2017 (endret) Ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepersoner, kommentarer til moderering og svar til dette. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Oppfordrer alle til å lese retningslinjene før man poster innlegg på Rampelyset. Edie, mod. Endret 3. januar 2017 av Edie 2
Snuppelupp.. Skrevet 9. januar 2017 #7283 Skrevet 9. januar 2017 Da har hun endelig skjønt at hun ikke er norges største interiørblogger.. Hun har endret teksten på Instagram. Må si jeg er litt nysgjerrig på stylingfirmaet hennes. Noen som har benyttet hennes tjenester? Hvordan selger samboeren de el-syklene? 9
bygdefruen Skrevet 9. januar 2017 #7284 Skrevet 9. januar 2017 Wow, så bra 😃 Kanskje hun klarer å ta til seg litt konstruktiv kritikk allikevel. Syns begge firmaene virker litt shady jeg. Hadde det vært noe seriøst så hadde de vel reklamert bedre begge to? 11
Dollyådi Skrevet 9. januar 2017 #7286 Skrevet 9. januar 2017 Håper det er sparkling og maling av tak, lister og overganger hun er i gang med. Hun kan vel ikke male veggene på nytt før hun er ferdig med "første runde"? 9
Shoppingqueen Skrevet 9. januar 2017 #7287 Skrevet 9. januar 2017 Det ser du jo at hun kan blir like nøye som forrige malerunde ser det ut som... kommer til å bli en mørk hule . Det gir i allefall ingen større romfølelse. Skulle hun ikke male ferdig trappa? Er jo lenge siden man tydelig kunne se at den jobben ikke var ferdig..... ikke den heller Positivt overraska over at hun ikke lenger kaller seg Norges største interiørblogger. Tommel opp! 13
Xstrella Skrevet 9. januar 2017 #7288 Skrevet 9. januar 2017 Trodde hun hadde et team malere som skulle male huset ute og legge brostein? Huset er delvis malt utfra bildene. Hvor ble malerteamet av? 9
Miss Marble Skrevet 9. januar 2017 #7289 Skrevet 9. januar 2017 1 time siden, Shoppingqueen skrev: Det ser du jo at hun kan blir like nøye som forrige malerunde ser det ut som... kommer til å bli en mørk hule . Det gir i allefall ingen større romfølelse. Skulle hun ikke male ferdig trappa? Er jo lenge siden man tydelig kunne se at den jobben ikke var ferdig..... ikke den heller Positivt overraska over at hun ikke lenger kaller seg Norges største interiørblogger. Tommel opp! Når du først skal la to avkom få bo i en bod/kott, så bør det kanskje være så lyst som mulig? Det er jo ikke noe vindu der, så ikke noe dagslys.. 12
Mme Blavatsky Skrevet 9. januar 2017 #7290 Skrevet 9. januar 2017 Er det lov i det hele tatt? Soverom skal ha vindu vel, og her skal to dele rom?! Eller er det kanskje brannsikkerhet "med måte" også? 33
Den røde fare Skrevet 9. januar 2017 #7291 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, Ovnsbakt Paprika skrev: Er det lov i det hele tatt? Soverom skal ha vindu vel, og her skal to dele rom?! Eller er det kanskje brannsikkerhet "med måte" også? Viktig og ikke overdrive brannsikkerhet, interiør og styling først. 27
Pæddan Skrevet 9. januar 2017 #7292 Skrevet 9. januar 2017 Men ikke det soverommet innenfor hovedsoverommet? Alkove.....Er vel ingen bod da? 3
Miss Marble Skrevet 9. januar 2017 #7293 Skrevet 9. januar 2017 10 minutter siden, Pæddan skrev: Men ikke det soverommet innenfor hovedsoverommet? Alkove.....Er vel ingen bod da? Det er innenfor soverommet, med dør. Er vel paprikaen selv som skrev at det var en bod da de flytta inn der... 4
Friluftsdame Skrevet 9. januar 2017 #7294 Skrevet 9. januar 2017 6 timer siden, bygdefruen skrev: Wow, så bra 😃 Kanskje hun klarer å ta til seg litt konstruktiv kritikk allikevel. Syns begge firmaene virker litt shady jeg. Hadde det vært noe seriøst så hadde de vel reklamert bedre begge to? Tatt til seg konstruktiv kritikk? Ser ikke snurten av det. Elsykler markedsføres på Finn. Usikker på stylingen, ingen eksempler å vise til siden det ble stylet hos hun som var så hot tidligere. Ingen grunn til å si at dette er shady business, men om det er big business er en annen sak. Det som etter min mening er skikkelig shady business, er bloggen. Lei av å høre det tipper jeg, fru Paprika? Men hva skal man finne på å skrive om, og ta bilder av? Vrient, skjønner det. Krever jobbing, mye jobbing. 13
maipai Skrevet 9. januar 2017 #7295 Skrevet 9. januar 2017 Ble mørkt i hele stua nå gitt! (Snap)Flaks at TVen står på 24/7 sånn at det kan bli mulig å skimte noe som helst der inne 21
Miss Marble Skrevet 9. januar 2017 #7296 Skrevet 9. januar 2017 25 minutter siden, maipai skrev: Ble mørkt i hele stua nå gitt! (Snap)Flaks at TVen står på 24/7 sånn at det kan bli mulig å skimte noe som helst der inne Kanskje på tide å få noe lys i lampa over bordet nå da 8
Dollyådi Skrevet 9. januar 2017 #7297 Skrevet 9. januar 2017 Håper hun skriver et innlegg med tips og hint om hvordan male en hel stue to strøk (det er en antakelse, men må vel det med mørk farge), la malingen tørke, henge opp igjen gardiner og bilder (om mulig litt skeivt) og i tillegg skyve sofa og putehelvete inntilnigjen på bare seks timer. Deg trodde jeg helt ærlig ikke var mulig. Gleder meg til bilder i dagslys... 26
maipai Skrevet 9. januar 2017 #7298 Skrevet 9. januar 2017 1 time siden, Miss Marble skrev: Kanskje på tide å få noe lys i lampa over bordet nå da Er det vits i? Den skal jo ned snart uansett! Taket skal jo gipses og pusses. Det var vel i disse dager? 17
Miss Marble Skrevet 9. januar 2017 #7299 Skrevet 9. januar 2017 10 minutter siden, Dollyådi skrev: Håper hun skriver et innlegg med tips og hint om hvordan male en hel stue to strøk (det er en antakelse, men må vel det med mørk farge), la malingen tørke, henge opp igjen gardiner og bilder (om mulig litt skeivt) og i tillegg skyve sofa og putehelvete inntilnigjen på bare seks timer. Deg trodde jeg helt ærlig ikke var mulig. Gleder meg til bilder i dagslys... Og, det måtte jo ha vært smartere å vente med å male vegger til taket er sparklet og malt? 9
maipai Skrevet 9. januar 2017 #7300 Skrevet 9. januar 2017 ELSKER at på det bildet hun la ut på instagram, før maling, så skryter fansen sååå mye av den nyyydelige fargen. Som hun nettopp har malt over. Viser bare at den der harde kjernen hennes skryter uansett om de ikke aner hva hun tar seg til. 19
Anbefalte innlegg