Shoppingqueen Skrevet 2. januar 2017 #7241 Del Skrevet 2. januar 2017 Forresten, hvor har det blitt av de GODE bildene med det nye kameraet? Med dagmamma burde hun jo hatt tid i allle fall... over og ut! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidensvans Skrevet 2. januar 2017 #7242 Del Skrevet 2. januar 2017 1 minutt siden, clyde skrev: Lasagne er da ikke usunt. Sikkert flisespikkeri, men fisk og grønnsaker er uansett sunnere. De hadde jo hamburger i går og lasagne i dag, så det blir mye farsemat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 2. januar 2017 #7243 Del Skrevet 2. januar 2017 7 minutter siden, Shoppingqueen skrev: Forresten, hvor har det blitt av de GODE bildene med det nye kameraet? Med dagmamma burde hun jo hatt tid i allle fall... over og ut! Driver med fotografering selv, og det å ta gode bilder er ikke gjort på en dag. Man må faktisk øve seg en god del før man får det ordentlig til, slik var det ihvertfall for meg. Når dette er sagt så synes jeg bildene på bloggen allerede er blitt skarpere og lysere, selv om jeg ikke vil si det er gode bilder akkurat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 2. januar 2017 #7244 Del Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, canacas skrev: Takk. Eller? Jeg er old-school paprika-kritiker. Hadde aldri trodd det skulle bli så ille. Jeg var sikker på at bunnen var nådd. Nå er dette utelukkende trist. Jeg vurderer seriøst å kjøre til Fredrikstad for en intervention. Jeg har syvseter. Henter deg i to tiden i morgen 😊💨 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 2. januar 2017 #7245 Del Skrevet 2. januar 2017 Akkurat nå, Minipilla skrev: Jeg har syvseter. Henter deg i to tiden i morgen 😊💨 Henter meg i Sarpsborg også da eller? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 2. januar 2017 #7246 Del Skrevet 2. januar 2017 Akkurat nå, Sidensvans skrev: Sikkert flisespikkeri, men fisk og grønnsaker er uansett sunnere. De hadde jo hamburger i går og lasagne i dag, så det blir mye farsemat. Nå vet jeg ikke hvordan VP lager lasagnen sin, men jeg bruker en versjon av bolognese til saus som inneholder masse løk, hvitløk og gulrot. Bruker også ferske tomater og har salat ved siden av. Kan lett stappe masse grønt inn i en lasagne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 2. januar 2017 #7247 Del Skrevet 2. januar 2017 1 minutt siden, clyde skrev: Nå vet jeg ikke hvordan VP lager lasagnen sin, men jeg bruker en versjon av bolognese til saus som inneholder masse løk, hvitløk og gulrot. Bruker også ferske tomater og har salat ved siden av. Kan lett stappe masse grønt inn i en lasagne. Da hadde det nok blitt lagt ut oppskrift på bloggen.:p Dessuten.. Hvordan skal hun ha tid til sånt? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherryl Skrevet 3. januar 2017 #7248 Del Skrevet 3. januar 2017 Uff.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 3. januar 2017 #7249 Del Skrevet 3. januar 2017 Brutalt. Men for å være helt ærlig, så er jeg ikke overrasket. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. januar 2017 #7250 Del Skrevet 3. januar 2017 Ryddet for omtale av tredjepersoner, omtale av barn, krenkende utsagn, spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 3. januar 2017 #7251 Del Skrevet 3. januar 2017 Alltid lurt å flytte sammen før man engang har vært på kino sammen. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. januar 2017 #7252 Del Skrevet 3. januar 2017 Ryddet for omtale av tredjeperson, omtale av barn og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 3. januar 2017 #7253 Del Skrevet 3. januar 2017 Kjempelurt! Men enhver er sin egen lykkes smed, og hovmod står for fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 3. januar 2017 #7254 Del Skrevet 3. januar 2017 2 timer siden, Kvinne31 skrev: Alltid lurt å flytte sammen før man engang har vært på kino sammen. Hehe, jeg og samboern har aldri vært på kino sammen, og vi har vært sammen i fjorten år, eid hus sammen siden 2004 Vi har gjort mye annet sammen da, men jeg liker virkelig ikke å gå på kino... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 3. januar 2017 #7255 Del Skrevet 3. januar 2017 Lurer på hva slags kloke ordtak hun finner opp for å beskrive denne opplevelsen i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. januar 2017 #7256 Del Skrevet 3. januar 2017 Jeg ser at (det altfor lange) tvmøbelet nå er flyttet og står bak spisebordet. "Arbeidsplassen" i gangen er flyttet inn i stuen og fungerer nå som tvbenk. Vugga står under trappen i gangen. Hvor har disse travle menneskene arbeidsplassen sin nå tro?... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 3. januar 2017 #7257 Del Skrevet 3. januar 2017 13 minutter siden, FruRosa skrev: Jeg ser at (det altfor lange) tvmøbelet nå er flyttet og står bak spisebordet. "Arbeidsplassen" i gangen er flyttet inn i stuen og fungerer nå som tvbenk. Vugga står under trappen i gangen. Hvor har disse travle menneskene arbeidsplassen sin nå tro?... I sofaen tror jeg... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anafre Skrevet 3. januar 2017 #7258 Del Skrevet 3. januar 2017 Han bekrefter nå på Instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trachea Skrevet 3. januar 2017 #7259 Del Skrevet 3. januar 2017 4 minutter siden, Anafre skrev: Han bekrefter nå på Instagram Bekrefter hva? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 3. januar 2017 #7260 Del Skrevet 3. januar 2017 8 minutter siden, Anafre skrev: Han bekrefter nå på Instagram "Fokuser på dere selv, og la oss og barna være lykkelige og glade. Hver så snill" Imponerende språk og imponerende roing. De skal gifte seg til sommeren til og med, det blir litt av et styr fremover da ja, ikke rart man må ha dagmamma. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg