Shoppingqueen Skrevet 1. januar 2017 #7201 Del Skrevet 1. januar 2017 Lurer på hvordan man får satt sammen et drømmehjem INNENFOR lommeboka? Kan bli trangt frykter jeg Rart og ikke ha en web side når man driver et firma som tilbyr de tjenestene som Camilla gjør. Burde vært en oversikt over hvilke tjenester hun FAKTISK tilbyr, mer enn " veiledende hjelp til oppussing og ANNET". Oversikt over samarbeidspartnere, priser, kanskje noen før- og etterbilder på jobber/veiledninger hun har gjort/gitt. Og ikke minst et firmanavn? Eller har jeg bare gått glipp av det? Ja ja, det viktigste er uansett å følge hjertet, være seg livet generelt eller Business ingen skal fortelle henne noe, så da gjør jeg ikke det 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 1. januar 2017 #7202 Del Skrevet 1. januar 2017 Referanser hadde også vært kjekt å kunne vise til om man skal selge tjenester. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. januar 2017 #7203 Del Skrevet 1. januar 2017 Ryddet for omtale av tredjeperson, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 1. januar 2017 #7204 Del Skrevet 1. januar 2017 2 timer siden, Shoppingqueen skrev: Lurer på hvordan man får satt sammen et drømmehjem INNENFOR lommeboka? Kan bli trangt frykter jeg Rart og ikke ha en web side når man driver et firma som tilbyr de tjenestene som Camilla gjør. Burde vært en oversikt over hvilke tjenester hun FAKTISK tilbyr, mer enn " veiledende hjelp til oppussing og ANNET". Oversikt over samarbeidspartnere, priser, kanskje noen før- og etterbilder på jobber/veiledninger hun har gjort/gitt. Og ikke minst et firmanavn? Eller har jeg bare gått glipp av det? Ja ja, det viktigste er uansett å følge hjertet, være seg livet generelt eller Business ingen skal fortelle henne noe, så da gjør jeg ikke det Hvor er det hun markedsfører forretningskonseptet sitt? Jeg følger ikke henne på IG, men antar det er der. Lurer på om hun har gjort en markedsundersøkelse for denne type tjeneste jeg. Mammablogg som grunnlag for interiørveiledning? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anafre Skrevet 1. januar 2017 #7205 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Hvis dere er så irritert på inntekten hennes, hvorfor gir dere henne klikk på bloggen ? Kutt det ut. Ikke er det noeninspirasjon å hente der heller Endret 1. januar 2017 av Anafre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 1. januar 2017 #7206 Del Skrevet 1. januar 2017 1 minutt siden, Anafre skrev: Hvis dere er så irritert på inntekten hennes, hvorfor gir dere henne klikk på bloggen ? Kutt det ut. Ikke er det noeninspirasjon å hente der heller Leser ikke bloggen, er ekskunde og særdeles lite imponert over elendig forretningsdrift. Reagerer og diskuterer heller ikke inntekten hennes. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anafre Skrevet 1. januar 2017 #7207 Del Skrevet 1. januar 2017 3 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Leser ikke bloggen, er ekskunde og særdeles lite imponert over elendig forretningsdrift. Reagerer og diskuterer heller ikke inntekten hennes. Ja helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 1. januar 2017 #7208 Del Skrevet 1. januar 2017 4 timer siden, Shoppingqueen skrev: Lurer på hvordan man får satt sammen et drømmehjem INNENFOR lommeboka? Kan bli trangt frykter jeg Rart og ikke ha en web side når man driver et firma som tilbyr de tjenestene som Camilla gjør. Burde vært en oversikt over hvilke tjenester hun FAKTISK tilbyr, mer enn " veiledende hjelp til oppussing og ANNET". Oversikt over samarbeidspartnere, priser, kanskje noen før- og etterbilder på jobber/veiledninger hun har gjort/gitt. Og ikke minst et firmanavn? Eller har jeg bare gått glipp av det? Ja ja, det viktigste er uansett å følge hjertet, være seg livet generelt eller Business ingen skal fortelle henne noe, så da gjør jeg ikke det Ja, man ser jo hvor hjertet hennes har ført henne. Skulle tro at hun hadde lært å bruke hode litt også etter to konkurser og 2 samlivsbrudd på relativt kort tid. Men folk må erfare ting selv, og forhåpentligvis lærer de en vakker dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 2. januar 2017 #7209 Del Skrevet 2. januar 2017 På 31.12.2016 den 11.33, Friluftsdame skrev: Jeg registrerer at selvmedlidenheten og skyting på andre fortsetter. Det er synd. - Jeg lurer på hvem dette havet av folk som har motarbeidet huskjøp kan være...?? Huskjøp skjer jo i det frie marked, og med egen finansiering som er en sak mellom bank og kunde.. - Og hvem det er som har solet seg i glansen av din smerte? Smerte har vel ingen glans... Å være aleine og gravid unner jeg ingen, og jeg tror de fleste følte med deg i den situasjonen. Allikevel er det jo alltid sånn at en sak har minst to sider, og du har ikke vært så veldig reflektert i forhold til det. Når det gjelder konkurs nr 2, må vel det og komme under kategorien smerte. Når dette skjer for andre gang i løpet av et år, er det ikke unaturlig at noen stiller spørsmål. Det er ikke bare andres skyld at det skjer. CØ, du har valgt offentlighet som grunnlag for din inntekt. Da må du og ta med at det stilles spørsmål. Personlig tror jeg at dersom du ikke tar innover deg den alvorlige kritikken som rettes mot deg (les lenken bloggerbarna), så vil det bli vanskelig for deg framover. Rett ryggen, ta tilbakemeldinger seriøst og vis at du kan. Lykke til! At dere orker å engasjere dere så mye i andres liv. Blir sliten av å lese hvor seriøst dere tar dette. Hva med å bare drite i å lage nye tråder, drite i å skrive i de som blir åpnet gang på gang, overse hele dama og la bloggen dø ut da den på et tidspunkt vil miste seere. Ønsker alle et godt nyttår og nye hobbyer!🌟 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 2. januar 2017 #7210 Del Skrevet 2. januar 2017 1 minutt siden, Maydis8 skrev: At dere orker å engasjere dere så mye i andres liv. Blir sliten av å lese hvor seriøst dere tar dette. Hva med å bare drite i å lage nye tråder, drite i å skrive i de som blir åpnet gang på gang, overse hele dama og la bloggen dø ut da den på et tidspunkt vil miste seere. Ønsker alle et godt nyttår og nye hobbyer!🌟 Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 2. januar 2017 #7211 Del Skrevet 2. januar 2017 9 timer siden, Sidensvans skrev: Jaja.. jeg hadde nok bakt hamburgerbrød selv, jeg. Bedre og raskere enn å kjøre byen rundt for å få tak i på 1.nyttårsdag.. Skikkelig interessant ting å fortelle om i bloggen Hvis du synes bloggen hennes er uinteressant så trenger du ikke å klikke deg inn der. Problem solved. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 2. januar 2017 #7212 Del Skrevet 2. januar 2017 4 timer siden, Maydis8 skrev: At dere orker å engasjere dere så mye i andres liv. Blir sliten av å lese hvor seriøst dere tar dette. Hva med å bare drite i å lage nye tråder, drite i å skrive i de som blir åpnet gang på gang, overse hele dama og la bloggen dø ut da den på et tidspunkt vil miste seere. Ønsker alle et godt nyttår og nye hobbyer!🌟 Blir du sliten av å lese og følge med på den grunnleggende, alvorlige kritikken som rettes mot CØ så tenker jeg du bør slutte å lese denne. Tar forsvinnende liten tid å henge med på utviklingen☺️ Godt Nytt År 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. januar 2017 #7213 Del Skrevet 2. januar 2017 Ryddet for kommentar til moderering, spekulasjoner og svar til dette. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger flere dager på rad. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 2. januar 2017 #7214 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) En Rampelystråd verdig! Tragikomisk suppe! Endret 3. januar 2017 av meredithus En mer passende tittel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 2. januar 2017 #7215 Del Skrevet 2. januar 2017 1 time siden, meredithus skrev: En Rampelystråd verdig! Hvorfor? Med tanke på at den ene tråden etter den andre blir stengt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 2. januar 2017 #7216 Del Skrevet 2. januar 2017 21 minutter siden, Veslefrikk skrev: Hvorfor? Med tanke på at den ene tråden etter den andre blir stengt? Ser ut som du har svaret på spørsmålene dine selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 2. januar 2017 #7217 Del Skrevet 2. januar 2017 @Shoppingqueen, hva har hun gjort? Er du en av de uheldige som har blitt utsatt for den dårlige forretningsdriften hennes? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 2. januar 2017 #7218 Del Skrevet 2. januar 2017 Tøff arbeidsdag. Dagens innlegg er viet til at hun må jobbe og ha dagmamma tre dager i uka. Dagens skal brukes til jobbing og vasking og middagsmekking. Max uflaks at de da ikke er så samkjørte at han smeller til å tagger henne på kinobesøk og dagmamma kommenterer at de skal kose seg. Jeg vet det er for å provosere og jeg biter på. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 2. januar 2017 #7219 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) 2 timer siden, Kristanna skrev: @Shoppingqueen, hva har hun gjort? Er du en av de uheldige som har blitt utsatt for den dårlige forretningsdriften hennes? Ja det har jeg, uten å ville gå nærmere inn på det. Hun skal være så glad for at alle de hun har tråkket på og utnyttet på sin vei (mot konkursER tragisk nok), er voksne nok til og ikke utlevere henne på nett. Da hadde nok tilhengerskaren minket betraktelig. Selv de mest godtroende hadde nok fått opp øynene da. Men de som er seriøse innenfor interiør, være seg det er leverandører, ansatte, konkurrenter, Instagrammere etc, ser seg for gode til å synke ned på hennes nivå. I dette miljøet VET alle hva hun står for, om hun aldri så mye glorifiserer seg selv og går med nesa i sky. En dag møter hun nok seg selv i døra, og som hun selv ville sagt det, da er den nok låst! Endret 2. januar 2017 av Shoppingqueen 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 2. januar 2017 #7220 Del Skrevet 2. januar 2017 Håper hun tar ansvar for kommentarfeltet på siste bildet sitt på instagram når filmen er ferdig... makan til skittkasting av trofast følger. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg