Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, neiognei skrev:

Og de naive papegøyene, uten evne til å reflektere, tropper også opp. Kjent stil detta.

Har ikke sett mye av det der nei, er mest blod som flyter for å si det sånn. 

Endret av Purple Basil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Gjesten29 skrev:

Mye sladder her, la nå folk leve sitt liv i fred og ro.

Det er da bloggeren som bretter ut hele privatlivet sitt så alle kan lese. Hun kan bare begrense seg litt, så er det ikke noe å sladre om. Hun lever av dette, og er nok livredd for at folk skal bli likegyldige...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miss Marble skrev:

Det er da bloggeren som bretter ut hele privatlivet sitt så alle kan lese. Hun kan bare begrense seg litt, så er det ikke noe å sladre om. Hun lever av dette, og er nok livredd for at folk skal bli likegyldige...

Mulig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest meredithus

Interessant å se at en persons sanne jeg sakte men sikkert begynner å tre fram.  Blir spennende å se hvor lenge "Eva" forblir i paradis. Klassisk eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, meredithus skrev:

Familiemiddagbilde ligger der ennå med den utrolig sympatiske kommentaren. Screenshot tatt.

Kan man rapportere til Instagram?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Minipilla skrev:

Jepp. Trykk på de tre prikkene som ligger på hvert innlegg og mange alternativer kommer opp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meredithus
2 minutter siden, Minipilla skrev:

Man kan også rapportere kommentarer. Sveip fra høyre til venstre over kommentaren. Trykk på utropstegnet og du får spørsmål om hvorfor du rapporterer kommentaren med alternativer, trykk deg så videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meredithus
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Når noe som er for fantastisk til å være sant, er det som regel det.... Just sayin.....

Nettopp! Bingo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trykte "liker" på en kommentar angående det han skreiv under bildet, er nå blokkert... ikke mye som skal til.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommentaren var grov og jeg har også tatt skjermdump av den. Og jeg synes forresten innlegget til Camilla der hun anbefaler folk å følge forloveden siden han deler bilder av datteren sin, noe C ikke får lov til, er like ille.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Christiane_W skrev:

Den kommentaren var grov og jeg har også tatt skjermdump av den. Og jeg synes forresten innlegget til Camilla der hun anbefaler folk å følge forloveden siden han deler bilder av datteren sin, noe C ikke får lov til, er like ille.

Ja det var enda verre, og kanskje oppfordering til brudd på loven også kanskje?!

Jeg synes hun juristen burde tatt en nærmere titt på den bloggen der..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 minutter siden, Christiane_W skrev:

Enig. Like graverende begge to. "Fordelen" med at de gjør dette offentlig, er jo at de selv er med på å dokumentere galskapen. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blå politibil skrev:

http://imgur.com/k2oaT6C

Nei de to gjør jo ikke noe galt. Fy oss som er kritiske.

Tror nok de har lest tråden på din baby, der var det skrevet mye som ville ha blitt "ryddet" her ganske kjapt... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...