Valetta Skrevet 24. desember 2016 #7081 Del Skrevet 24. desember 2016 Ser følgetallet har økt med flere hundre på han i dag. Så nitrist. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallory Skrevet 24. desember 2016 #7082 Del Skrevet 24. desember 2016 Uten å kommentere direkte hendelser og oppførsel fra denne bloggeren spesifikt, er det vel bare å konkludere med at trolling og netthets ikke bestanding rettes mot bloggere, men heller at bloggeren forsøker å ramme andre med mildt sagt ufine metoder. (Hallo medier, hva med å dykke inn i den problemstillingen? Bloggere og makt(mis)bruk, til tider regelrett trolling er jo et tema som er relevant som bare det!) Der bloggere kan skrive akkurat hva de vil og deretter manipulere leserne ved å bruke kommentarfeltet strategisk ved å hindre at stygge kommentarer slipper igjennom eller slippe gjennom ting som gavner dem på den ene eller andre måten, er et gedigent maktmiddel. Bloggeren kan spy ut skit uten at den som rammes har mulighet til å stoppe det/beskytte seg. Å fremstille all kritikk fra andre som hets og trolling er både selvbedrag og å lure lettpåvirkelige lesere. Lesere må ikke være så godtroende og lettmanipulerte! At enkelte eller mange bloggere er i harnisk over KG, som de ikke har stor regi over (dog er de nok i kulissene og rapporterer alt som rapporteres kan) er lett å forstå. Den strenge modereringen her, er åpenbart ikke nok for dem. "De" må jo gjerne latterliggjøre påstandene mine, det overrasker meg ikke. Selvinnsikten er jo ikke utpreget velutviklet hos enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. desember 2016 #7083 Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) Ryddet for krenkende utsagn, spekulasjoner, omtale av tredjepersoner, omtale av barn og svar til dette. Edie, mod. Endret 24. desember 2016 av Edie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 24. desember 2016 #7084 Del Skrevet 24. desember 2016 13 timer siden, Loffeliten skrev: Nytt lavmål. Har sagt det før, men det må bare sies igjen: jeg FATTER ikke hvordan bedrifter kan ønske å sponse denne bloggeren, hva i alle dager får noen til å tenke at det er gunstig for en bedrift å assosieres med denne suppen...? Lindex svarte meg følgende: de har en avtale med Nettavisen og formål er å nå ut til lesergruppen foreldre og barn, noe de gjør via denne bloggen. De tar ikke stilling til redaksjonelt innhold (min kommentar). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikken7 Skrevet 24. desember 2016 #7085 Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) Men er ikke hun selvstendig på egen plattform nå? eller har jeg misforstått? blogg.no Endret 24. desember 2016 av Prikken7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. desember 2016 #7086 Del Skrevet 24. desember 2016 8 timer siden, Friluftsdame skrev: Lindex svarte meg følgende: de har en avtale med Nettavisen og formål er å nå ut til lesergruppen foreldre og barn, noe de gjør via denne bloggen. De tar ikke stilling til redaksjonelt innhold (min kommentar). Da vet jeg at jeg ikke skal handle på lindex mer 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 24. desember 2016 #7087 Del Skrevet 24. desember 2016 http://imgur.com/l0guXZH Dæven. Kan jo ikke si annet enn at han og C er på samme nivå. And not in a good way Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 25. desember 2016 #7088 Del Skrevet 25. desember 2016 Nå blir det kjærestetur til Venezia... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. desember 2016 #7089 Del Skrevet 25. desember 2016 Ryddet for latterliggjøring, omtale av tredjepersoner, omtale av barn og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 25. desember 2016 #7090 Del Skrevet 25. desember 2016 Godt å se at priser ikke "presses fram" når det kommer til julegaver... Og jammen var det ikke enda en kjærestetur, til London... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 25. desember 2016 #7091 Del Skrevet 25. desember 2016 Blir spennende å se om disse reisene blir noe da. Eller føyer seg inn i rekken av reisene som aldri ble noe av. Alle kan gi en reise, men den må jo bestilles og betales først. De har jo tydeligvis ikke skaffet barnevakt engang, siden reservemamma-Malin spør om hu skal passe ungen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. desember 2016 #7092 Del Skrevet 25. desember 2016 På 23. desember 2016 den 13.05, Sen ve ben skrev: Jeg gir ikke bloggen klikk. Følger henne kun på snap 🤔 Det blir som å gi klikk på bloggen, da hun bruker antall følgere på div SoMe, som Snap, som argument ift å få in reklame på SoMe, og dermed økte inntekter. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 25. desember 2016 #7093 Del Skrevet 25. desember 2016 Var det hun som ønsket å dempe gavepresset og oppfordret "oss" til det også? Å kjøpe masse gaver "fra" en baby må kunne kalles overflødig eller? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 25. desember 2016 #7094 Del Skrevet 25. desember 2016 Jeg skal ikke nevne modereringen er inne med et ord, bare himle med øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 25. desember 2016 #7095 Del Skrevet 25. desember 2016 Hva slags hjerterå folk er dette?! 😥 Det er tydeligvis mange som reagerer: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144304625-har-det-rabla-fullstendig-for-villa-paprika/ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 25. desember 2016 #7096 Del Skrevet 25. desember 2016 9 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Hva slags hjerterå folk er dette?! 😥 Det er tydeligvis mange som reagerer: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144304625-har-det-rabla-fullstendig-for-villa-paprika/ Oi, der er det ikke mye moderering! Vennesla, fantastisk kommentar! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 25. desember 2016 #7097 Del Skrevet 25. desember 2016 Ser at blodhundene er i gang igjen, er spent på hvor lenge festen varer denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 25. desember 2016 #7098 Del Skrevet 25. desember 2016 22 minutter siden, Purple Basil skrev: Ser at blodhundene er i gang igjen, er spent på hvor lenge festen varer denne gangen Og de naive papegøyene, uten evne til å reflektere, tropper også opp. Kjent stil detta. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 25. desember 2016 #7099 Del Skrevet 25. desember 2016 34 minutter siden, Purple Basil skrev: Ser at blodhundene er i gang igjen, er spent på hvor lenge festen varer denne gangen Ikke lenge håper jeg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Vincent Skrevet 25. desember 2016 #7100 Del Skrevet 25. desember 2016 @Varma 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg