Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uten å kommentere direkte hendelser og oppførsel fra denne bloggeren spesifikt, er det vel bare å konkludere med at trolling og netthets ikke bestanding rettes mot bloggere, men heller at bloggeren forsøker å ramme andre med mildt sagt ufine metoder. (Hallo medier, hva med å dykke inn i den problemstillingen? Bloggere og makt(mis)bruk, til tider regelrett trolling er jo et tema som er relevant som bare det!)

Der bloggere kan skrive akkurat hva de vil og deretter manipulere leserne ved å bruke kommentarfeltet strategisk ved å hindre at stygge kommentarer slipper igjennom eller slippe gjennom ting som gavner dem på den ene eller andre måten, er et gedigent maktmiddel. Bloggeren kan spy ut skit uten at den som rammes har mulighet til å stoppe det/beskytte seg. Å fremstille all kritikk fra andre som hets og trolling er både selvbedrag og å lure lettpåvirkelige lesere. Lesere må ikke være så godtroende og lettmanipulerte! 

At enkelte eller mange bloggere er i harnisk over KG, som de ikke har stor regi over (dog er de nok i kulissene og rapporterer alt som rapporteres kan) er lett å forstå. Den strenge modereringen her, er åpenbart ikke nok for dem. 

"De" må jo gjerne latterliggjøre påstandene mine, det overrasker meg ikke. Selvinnsikten er jo ikke utpreget velutviklet hos enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for krenkende utsagn, spekulasjoner, omtale av tredjepersoner, omtale av barn og svar til dette.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Loffeliten skrev:

Nytt lavmål.

Har sagt det før, men det må bare sies igjen: jeg FATTER ikke hvordan bedrifter kan ønske å sponse denne bloggeren, hva i alle dager får noen til å tenke at det er gunstig for en bedrift å assosieres med denne suppen...? 

Lindex svarte meg følgende: de har en avtale med Nettavisen og formål er å nå ut til lesergruppen foreldre og barn, noe de gjør via denne bloggen. De tar ikke stilling til redaksjonelt innhold (min kommentar). 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke hun selvstendig på egen plattform nå?

eller har jeg misforstått?

blogg.no

Endret av Prikken7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Friluftsdame skrev:

Lindex svarte meg følgende: de har en avtale med Nettavisen og formål er å nå ut til lesergruppen foreldre og barn, noe de gjør via denne bloggen. De tar ikke stilling til redaksjonelt innhold (min kommentar). 

Da vet jeg at jeg ikke skal handle på lindex mer

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at priser ikke "presses fram" når det kommer til julegaver... Og jammen var det ikke enda en kjærestetur, til London...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se om disse reisene blir noe da. Eller føyer seg inn i rekken av reisene som aldri ble noe av. Alle kan gi en reise, men den må jo bestilles og betales først. De har jo tydeligvis ikke skaffet barnevakt engang, siden reservemamma-Malin spør om hu skal passe ungen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23. desember 2016 den 13.05, Sen ve ben skrev:

Jeg gir ikke bloggen klikk. Følger henne kun på snap 🤔

Det blir som å gi klikk på bloggen, da hun bruker antall følgere på div SoMe, som Snap, som argument ift å få in reklame på SoMe, og dermed økte inntekter. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det hun som ønsket å dempe gavepresset og oppfordret "oss" til det også?

Å kjøpe masse gaver "fra" en baby må kunne kalles overflødig eller?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
22 minutter siden, Purple Basil skrev:

Ser at blodhundene er i gang igjen, er spent på hvor lenge festen varer denne gangen :laugh:

Og de naive papegøyene, uten evne til å reflektere, tropper også opp. Kjent stil detta.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Purple Basil skrev:

Ser at blodhundene er i gang igjen, er spent på hvor lenge festen varer denne gangen :laugh:

Ikke lenge håper jeg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...