Ellevill Skrevet 22. desember 2016 #7061 Del Skrevet 22. desember 2016 Mange synes det er mye penere å ikke ha fat på bordet, og kanskje heller sette de på et sidebord på en varmeplate. Uansett: er ikke dette knekkende likegyldig? Det kan vel være flere måter å servere ved et bord, og man velger det som en selv liker best. Man behøver vel ikke LETE etter feil? Selv er jeg alltid litt for optimistisk på tid og dekker aldri på så tidlig, men jeg har mange ganger sittet ved et middagsbord hos andre som har stått pådekket et par dager av forskjellige grunner. Jeg har aldri følt behov for å spy av den grunn. Virkelig ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. desember 2016 #7062 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg synes bordet er fint jeg, ser ikke problemet med å dekke på i forkant så lenge tallerkener og glass holdes støvfritt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 22. desember 2016 #7063 Del Skrevet 22. desember 2016 Hun driver jo en blogg, og ville vel inspirere leserne sine, og å gjøre det i god tid dersom folk skulle trenge å kjøpe inn noe synes jeg var lurt Tenker maten skal stå på kjøkkenøya eller ett sidebord jeg også. Det er mye man kan kritisere Camilla for, men akkurat dette var ikke en av de tingene synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Reim Skrevet 22. desember 2016 #7064 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Hvem handler denne tråden om? Camilla Øvestad/Villa Paprika eller andres blogger? Jeg blir litt forvirra. Endret 22. desember 2016 av Vifte Reim 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 23. desember 2016 #7065 Del Skrevet 23. desember 2016 Click bait igjen Lila blir storesøster! ...muligens, kanskje en gang i fremtiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. desember 2016 #7066 Del Skrevet 23. desember 2016 Ryddet for avsporinger, spekulasjoner, omtale av tredjepersoner og svar til dette. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 23. desember 2016 #7067 Del Skrevet 23. desember 2016 Ny tråd, vær så snill hold dere saklig og ikke gjør alt for å få denne stengt 🙏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. desember 2016 #7068 Del Skrevet 23. desember 2016 42 minutter siden, Sen ve ben skrev: Ny tråd, vær så snill hold dere saklig og ikke gjør alt for å få denne stengt 🙏 Hvorfor lage en ny tråd? Hva med å ikke gi bloggen oppmerksomhet? Så dør den kanskje ut om noen år... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 23. desember 2016 #7069 Del Skrevet 23. desember 2016 19 minutter siden, Maydis8 skrev: Hvorfor lage en ny tråd? Hva med å ikke gi bloggen oppmerksomhet? Så dør den kanskje ut om noen år... Jeg gir ikke bloggen klikk. Følger henne kun på snap 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsi Skrevet 23. desember 2016 #7070 Del Skrevet 23. desember 2016 Dette er jo hverdags underholdningen min😂😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prikken7 Skrevet 23. desember 2016 #7071 Del Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, Maydis8 skrev: Hvorfor lage en ny tråd? Hva med å ikke gi bloggen oppmerksomhet? Så dør den kanskje ut om noen år... Ikke alle vil ha bloggen død og som over her, dette er også min hverdagsunderholdning, og så stjeler jeg med meg noe av det jeg liker som hun gjør hjemme, ikke alt, men noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. desember 2016 #7072 Del Skrevet 23. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 23. desember 2016 #7073 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Det er en stund siden denne bloggen var "underholdende". Men for all del, for de som liker å se folk ødelegge livene sine og livene til alle andre involverte, go for it. Jeg håper snart at den hensynsløse utleveringen samtlige mammabloggere driver på med for å få penger i kassen utspiller sin rolle og at det kanskje kommer et regelverk på plass som kan beskytte de som ikke kan beskytte seg selv. Endret 23. desember 2016 av elisaday 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultering Skrevet 23. desember 2016 #7074 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Jeg har nesten ikke ord lenger, det er så mørkt så mørkt.. På en av de siste Instagram bildene : følg kjæresten min så kan dere få se bilder av alle jeg ikke kan (får lov til) dele ! Endret 23. desember 2016 av Smultering Skrivefeil 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Vincent Skrevet 23. desember 2016 #7075 Del Skrevet 23. desember 2016 https://imgur.com/aJycZ93 Her er en skjermdump av det som diskuteres. Om noen var i tvil om Camillas intensjoner så burde det ikke være noen tvil lenger. Dette er bare nedrig og ondt, og alt er med fullt overlegg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. desember 2016 #7076 Del Skrevet 23. desember 2016 Nei, nå kommer man ikke lengre ned. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 23. desember 2016 #7077 Del Skrevet 23. desember 2016 Folkens: forsøk å balansere innleggene. Tråder blir lukket når man bruker b-ordet. Bruk heller ordet mindreårig. Likeledes når man diskuterer tredjeperson, som ikke er del av CØ sin virksomhet. Tredjeperson er f.eks samboeren, den mindreåriges far eller hans samboer. Spekulasjon er heller ikke tillatt. Det er utrolig vanskelig å kommentere her uten å bli slettet, for ofte er det man peker på sammensatt og omfatter disse tredjepersonene. Bloggeren CØ driver etter min mening en lite hensynsfull og gjennomarbeidet blogg. Det er mye å peke på som er kritikkverdig. Jeg synes hun utviser dårlig dømmekraft når det gjelder personvern og forretningsdrift. Samtidig ønsker jeg henne et godt liv, og håper hun vil ha nyttårsforsett om å drive sin virksomhet på en ryddigere måte. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 23. desember 2016 #7078 Del Skrevet 23. desember 2016 Nytt lavmål. Har sagt det før, men det må bare sies igjen: jeg FATTER ikke hvordan bedrifter kan ønske å sponse denne bloggeren, hva i alle dager får noen til å tenke at det er gunstig for en bedrift å assosieres med denne suppen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 23. desember 2016 #7079 Del Skrevet 23. desember 2016 Han har fått over 2000 følgere😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 23. desember 2016 #7080 Del Skrevet 23. desember 2016 Og Nettavisen syns dette er greit? Veldig seriøs bedrift. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg