Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange synes det er mye penere å ikke ha fat på bordet, og kanskje heller sette de på et sidebord på en varmeplate. Uansett: er ikke dette knekkende likegyldig? Det kan vel være flere måter å servere ved et bord, og man velger det som en selv liker best. Man behøver vel ikke LETE etter feil?

Selv er jeg alltid litt for optimistisk på tid og dekker aldri på så tidlig, men jeg har mange ganger sittet ved et middagsbord hos andre som har stått pådekket et par dager av forskjellige grunner. Jeg har aldri følt behov for å spy av den grunn. Virkelig ikke. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes bordet er fint jeg, ser ikke problemet med å dekke på i forkant så lenge tallerkener og glass holdes støvfritt :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun driver jo en blogg, og ville vel inspirere leserne sine, og å gjøre det i god tid dersom folk skulle trenge å kjøpe inn noe synes jeg var lurt :) Tenker maten skal stå på kjøkkenøya eller ett sidebord jeg også. Det er mye man kan kritisere Camilla for, men akkurat dette var ikke en av de tingene synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem handler denne tråden om? Camilla Øvestad/Villa Paprika eller andres blogger?
Jeg blir litt forvirra.

Endret av Vifte Reim
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger, spekulasjoner, omtale av tredjepersoner og svar til dette.

Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Ny tråd, vær så snill hold dere saklig og ikke gjør alt for å få denne stengt 🙏

Hvorfor lage en ny tråd? Hva med å ikke gi bloggen oppmerksomhet? Så dør den kanskje ut om noen år... 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hvorfor lage en ny tråd? Hva med å ikke gi bloggen oppmerksomhet? Så dør den kanskje ut om noen år... 

Jeg gir ikke bloggen klikk. Følger henne kun på snap 🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maydis8 skrev:

Ikke alle vil ha bloggen død ;) 

og som over her, dette er også min hverdagsunderholdning, :fnise:

og så stjeler jeg med meg noe av det jeg liker som hun gjør hjemme, ikke alt, men noe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stund siden denne bloggen var "underholdende". Men for all del, for de som liker å se folk ødelegge livene sine og livene til alle andre involverte, go for it. Jeg håper snart at den hensynsløse utleveringen samtlige mammabloggere driver på med for å få penger i kassen utspiller sin rolle og at det kanskje kommer et regelverk på plass som kan beskytte de som ikke kan beskytte seg selv.

Endret av elisaday
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nesten ikke ord lenger, det er så mørkt så mørkt.. På en av de siste Instagram bildene : følg kjæresten min så kan dere få se bilder av alle jeg ikke kan (får lov til) dele ! :bond:

Endret av Smultering
Skrivefeil
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkens: forsøk å balansere innleggene. Tråder blir lukket når man bruker b-ordet. Bruk heller ordet mindreårig. Likeledes når man diskuterer tredjeperson, som ikke er del av CØ sin virksomhet. Tredjeperson er f.eks samboeren, den mindreåriges far eller hans samboer. Spekulasjon er heller ikke tillatt. 

Det er utrolig vanskelig å kommentere her uten å bli slettet, for ofte er det man peker på sammensatt og omfatter disse tredjepersonene. Bloggeren CØ driver etter min mening en lite hensynsfull og gjennomarbeidet blogg. Det er mye å peke på som er kritikkverdig. Jeg synes hun utviser dårlig dømmekraft når det gjelder personvern og forretningsdrift.  Samtidig ønsker jeg henne et godt liv, og håper hun vil ha nyttårsforsett om å drive sin virksomhet på en ryddigere måte. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Nytt lavmål.

Har sagt det før, men det må bare sies igjen: jeg FATTER ikke hvordan bedrifter kan ønske å sponse denne bloggeren, hva i alle dager får noen til å tenke at det er gunstig for en bedrift å assosieres med denne suppen...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...