Kollontaj Skrevet 21. desember 2016 #7041 Del Skrevet 21. desember 2016 Har lest det, synes det var lite "grums" i forhold til mye annet. (Ingenting forsvinner helt fra nettet..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. desember 2016 #7042 Del Skrevet 21. desember 2016 Ryddet for omtale av barn, omtale av tredjepersoner, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 21. desember 2016 #7043 Del Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, Lenerein skrev: Virker som hun lindameriksen.blogg.no har et veldig bra budskap å komme med! Jeg håper hun leverer bra og jeg skal følge henne. Hvilket budskap tenker jeg også. Er ikke no galt i å opprette blogg - men å bruke den som terapi virker i denne situasjonen virker ekstremt lite gjennomtenkt. Dette blir fort en skyttergravskrig. Hun må jo gjerne skrive om sin hverdag o.l som tusenvis av andre, men det virket jo desverre som det ikke var intensjonen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 21. desember 2016 #7044 Del Skrevet 21. desember 2016 6 timer siden, Lenerein skrev: Virker som hun lindameriksen.blogg.no har et veldig bra budskap å komme med! Jeg håper hun leverer bra og jeg skal følge henne. ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. desember 2016 #7045 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Ryddet for kommentarer til moderering, omtale av barn, omtale av tredjepersoner, spekulasjoner og svar til dette. Minner om at dette er en tråd om bloggeren Camilla Øvestad, tredjepersoner i forhold til denne bloggen er ikke tillatt diskutert her. Eventuelle andre bloggere kan diskuteres i egen tråd. Edie, mod. Endret 21. desember 2016 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 21. desember 2016 #7046 Del Skrevet 21. desember 2016 9 timer siden, Fantastica skrev: Dette blogginnlegget var interessant - om rå og hensynsløs kopiering av stil og bilder: http://hverdagsklikk.blogg.no/1482281955_glade_hjem_vs_villapa.html Godt det er flere som begynner å reagere på dette, tyveri av tekster er virkelig ikke OK. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 21. desember 2016 #7047 Del Skrevet 21. desember 2016 http://www.side2.no/foreldre/lykkemamma---jeg-legger-ned-bloggen-for-a-skjerme-barna/3423295085.html Dette er noe andre bloggere skulle ha gjort også. Mange som er mye mer ekstreme på eksponering enn denne bloggeren, og VP er en av de ekstreme bloggerne innenfor det meste av SoMe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 22. desember 2016 #7048 Del Skrevet 22. desember 2016 Hva er det med at de legge ut en film på Instagram der de sitter å kysser, skjønner ikke at de har så stort behov for å vise seg frem. Så lenge de selv vet de har det bra sammen så betyr det jo ikke no hva andre mener å tror, skulle en tro. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 22. desember 2016 #7049 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Men det JEG lurer på er om bordet allerede er dekket til julaften. I den lille leiligheten er det ikke så mange alternativer for en stor å familien spise... jeg har observert samme tendens tidligere. "Se så fint bordet er dekket til jul om 5 dager" "se så fint bordet er dekket til venninnelunch om to dager" osv... torsdag i dag og da er det vel klart for storinnrykk igjen. Endret 22. desember 2016 av Dollyådi 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 22. desember 2016 #7050 Del Skrevet 22. desember 2016 8 minutter siden, Dollyådi skrev: Men det JEG lurer på er om bordet allerede er dekket til julaften. I den lille leiligheten er det ikke så mange alternativer for en stor å familien spise... jeg har observert samme tendens tidligere. "Se så fint bordet er dekket til jul om 5 dager" "se så fint bordet er dekket til venninnelunch om to dager" osv... torsdag i dag og da er det vel klart for storinnrykk igjen. 17mai-bordet ble også dekket en 4-5 dager før. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 22. desember 2016 #7051 Del Skrevet 22. desember 2016 30 minutter siden, Valetta skrev: 17mai-bordet ble også dekket en 4-5 dager før. Ja, husker det. Med et hagebord som dekket døra til barnerommet. *brannfelle* 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. desember 2016 #7052 Del Skrevet 22. desember 2016 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husfrua Skrevet 22. desember 2016 #7053 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) På 19.12.2016 den 14.47, Hummingbird1 skrev: Vi gifta oss samme år som vi møttes. Men regner med du skjønte den😉 (Noe krøll med siteringen her) Endret 22. desember 2016 av Husfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 22. desember 2016 #7054 Del Skrevet 22. desember 2016 Altså...hvem dekker bordet TO dager før julaften? Vi har og en skokk med unger og mye som skal gjøres på selve dagen men jeg skal nok greie dekke bordet likevel. Og hvor har de tenkt å sette maten? Det er jo overfylt der. Noen hadde trengt å lære betydningen av less is more. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla90 Skrevet 22. desember 2016 #7055 Del Skrevet 22. desember 2016 Det går an å sende maten rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 22. desember 2016 #7056 Del Skrevet 22. desember 2016 Dette er jo kun fordi hun vil vise frem pynt og bord. Så klarer hun ikke vente som vanlig. Det blir faktisk støv på tallerkener og glass i løpet av 2 dager. Ville ikke spist på det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 22. desember 2016 #7057 Del Skrevet 22. desember 2016 8 minutter siden, Valetta skrev: Dette er jo kun fordi hun vil vise frem pynt og bord. Så klarer hun ikke vente som vanlig. Det blir faktisk støv på tallerkener og glass i løpet av 2 dager. Ville ikke spist på det. Ikke for å kverulere, men det er faktisk tre dager før. Hun gjorde dette i går.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 22. desember 2016 #7058 Del Skrevet 22. desember 2016 Enda værre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 22. desember 2016 #7059 Del Skrevet 22. desember 2016 Akkurat hvor tidlig hun pynter bordet er det vel unødvendig å henge seg opp i og "spy" av. Bloggen er inntekten, det er ikke unaturlig at hun pynter bord for å lage et innlegg, akkurat som glansbladene på kiosken gir ut julenummeret i november. Hvorvidt hun avdekker igjen for å pynte på nytt når julaften kommer på ekte eller om hun bare tørker av eventuelt støv - seriøst, hvem bryr seg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måttelagebruker Skrevet 22. desember 2016 #7060 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg kan fint finne på å dekke bordet 2-3 dager før. I en stresset hverdag med mye på to-do lista så er det godt hva som er gjort! Tallerkener og glass snur jeg bare opp ned. Kanskje skal hun sette maten på kjøkkenøya eller på et avlastningsbord på siden av - hva vet vel vi? Jeg synes bordet var nydelig pyntet og fikk med meg et par tips. De tipsene hadde jo ikke kommet meg til nytte om hun dekket på julaften... Noen liker henne faktisk (vil ha meg frabedt å bli bitt huet av nå fordi jeg sier noe sånn her inne), og følger bloggen for inspirasjon - da må hun jo få lov til å lage et innlegg om borddekking. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg