Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hummingbird1
13 minutter siden, Lerke987 skrev:

Kjente henne ikke igjen i det hele tatt i det klippet! Så vakker hun er! :-) 

Det er jeg helt enig i! Hun er en veldig vakker dame 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Sen ve ben skrev:

Ikke jeg heller 😱 Hun ser mer "voksen" ut enn i unge mødre, forstå meg rett😏

Men har hun lang ettervekst eller er det bare meg?🤔

Så etterveksten ja. Mange bekymringer setter spor😰

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skryt til Camilla: Nå har jeg sett innslaget, og jeg synes hun klarte seg bra ;) Hun virket mye mer voksen på TV, og er en veldig flott dame :):) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hon andvänder ordet "stolt" och "stolthet" väldigt mycket. Är det en del av hennes dialekt? Att "stolt" kan ha samma betydning som "glad för"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett klippet fra GMN. 

Jeg synes CØ var tydelig utilpass. En knusende seier til juristen, kort og brutalt. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mary Vincent skrev:

Jeg lurer på om Nettavisen fremdeles betaler lønna med like stor glede. 

Nettavisen er vel vanligvis ikke et arnested for god smak,  der er det nok antall klikk som teller uansett. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Vincent
7 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nettavisen er vel vanligvis ikke et arnested for god smak,  der er det nok antall klikk som teller uansett. 

Det har du sikkert rett i. Kanskje de kan bli holdt rettslig medansvarlige de også om denne høyst uetiske måten å tjene penger på blir ulovlig i fremtiden.

Det blir litt som tyven og heleren i mine øyne, for å la andre sammenligninger ligge.

Endret av Mary Vincent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummingbird1

Det siste innlegget er så barnslig at jeg har problemer med å ta det seriøst 😱 Men jeg vet jo utifra historikken at det ER seriøst ment... Det er skremmende og nedrig oppførsel av en på snart 30 år. Vil dette ingen ende ta?? Man skulle jo trodd at man reflekterte litt etter å ha blitt satt på plass av en jurist på TV for to dager siden....

Endret av Hummingbird1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som hun lindameriksen.blogg.no har et veldig bra budskap å komme med! Jeg håper hun leverer bra og jeg skal følge henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Lenerein skrev:

Virker som hun lindameriksen.blogg.no har et veldig bra budskap å komme med! Jeg håper hun leverer bra og jeg skal følge henne. 

Hvilket budskap er dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...