Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.12.2016 den 10.52, Galaxy X skrev:

Sakte men sikkert, ja :fnise: Og jeg som trodde jeg og samboer som brukte rundt 4-5 mnd på å definere oss som par var kjappe! 

Jeg var gift og gravid samme år som jeg møtte min mann😱 Holder fortsatt sammen 9 år etter😉 Folk må vel nesten få gjøre som de vil eller!? Syns forresten dere var trege, men det er nå min mening😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulte_94

@Bacon2015 Jada, hørt den mange ganger før her. Fordi hele opplegget er som en megastor ulykke osv. Dessuten har jeg en tendens til å bli trukket mot stupidity, tragikomedier og drama. 😄 

Forresten smart og ikke gi bloggen klikk, men heller mase om screenshot her. :fnise: 👍 Å holde denne tråden varm, gir også mer klikk på bloggen. 😉

Endret av Trulte_94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte_94
20 minutter siden, Husfrua skrev:

Jeg var gift og gravid samme år som jeg møtte min mann😱 Holder fortsatt sammen 9 år etter😉 Folk må vel nesten få gjøre som de vil eller!? Syns forresten dere var trege, men det er nå min mening😉

Folk gjør da som de vil. Tror du noen endrer atferd og tar andre valg i livet fordi noen ytterst få har noen ubetydelige meninger her? 😄 

Artig at du nevner at du var gift og gravid da du møtte din mann. Der slår du faktisk Paprikaen. Well done! 😉😄

Endret av Trulte_94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte_94

Ja, da var det nok et folk-er-så-fæle-mot-meg innlegg på IG. Herregud!! Men orker ikke lenger å være idiot å sitte og diskutere idioter her lenger. Takker pent for meg. Håper Paprikaen klarer å holde på den fyren livet ut, så hun ikke blir sittende med 4-5 unger med 3 forskjellige menn! Borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruktiv kritikk er noe helt annet å være sjalu, negativ eller ekkel. 

Alle som jobber et sted eller forholder seg til andre (da oppegående) mennesker får på et eller annet tidspunkt konstruktiv kritikk! Det er jo slik man lærer! :) 

I villapaprika verden er tydeligvis konstruktiv kritikk noe man ikke er vant til eller har vanskeligheter med å forholde seg til og da er det nok et "å stakkars meg, verden er slem" innlegg. Det er enkelt å se at dette tyder på et menneske som ikke har vært på et arbeidssted eller har måttet forholde seg til andre mennesker i en profesjonell setting sådan. 

Om jeg skulle satt meg på rompa og skrevet sutremail de gangene jeg får konstruktiv tilbakemelding på jobben eller beskyldt mine kollegaer for å være sjalu - ja da tror jeg ikke jeg hadde hatt jobb veldig lenge. 

På tide å bli voksen og innse at verden ikke er så grusom, men at den konstruktive kritikken faktisk bunner ut i noe reelt? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskjeden fra Paprika til alle haters, eventuelt kritikere, er at hun håper dere en dag møter dere selv i døra og at døra da er låst!

Så det så :fnise:

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

programlederen er jo helt vimsete...

Syntes ingen av de argumenterte særlig godt, de gjentok seg selv hver gang de fikk ordet.

Et så alvorlig tema fortjener en skikkelig debatt, ala Brennpunkt eller Debatten på NRK. Tenker vi får noen sånne program om 5-10 år der fortvilte barn føler seg krenket, og skadene det har medført. 

Vi har ikke nok erfaring på området, "ofrene" er ikke gamle nok enda.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Er det noe sted man kan se innslaget??

fikk det ikke med meg idag 🙈

Jeg så det i sumoappen så får ikke lenket, men TV2 Sumo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, maipai skrev:

Beskjeden fra Paprika til alle haters, eventuelt kritikere, er at hun håper dere en dag møter dere selv i døra og at døra da er låst!

Så det så :fnise:

Ha ha, jeg så det:fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Jeg så det i sumoappen så får ikke lenket, men TV2 Sumo.

Aha, takk,,, men er tv2 sumo eneste måten man kan se det? Har ikke tv2sumo nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sen ve ben skrev:

Aha, takk,,, men er tv2 sumo eneste måten man kan se det? Har ikke tv2sumo nemlig.

Vet ikke, sorry:nordvesta:

sjekk TVGuide om det går i reprise og ta opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier hun gjør det så lenge hun får god tilbakemelding men det er jo fullstendig feil, hun har jo fått masse kritikk for hensynsløs utlevering av familie. Hva tenkte hun på når hun takket ja til å bli med på GMN? Hun kan jo ikke argumentere for seg selv og er en av verstingene. Hun fortjener all (saklig) kritikk hun får og bør søren meg ikke syte etterpå når hun takker ja til å bli med på "debatt". 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Rubella skrev:

Kjente henne omtrent ikke igjen!

Ikke jeg heller 😱 Hun ser mer "voksen" ut enn i unge mødre, forstå meg rett😏

Men har hun lang ettervekst eller er det bare meg?🤔

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest