Aamu Skrevet 16. desember 2016 #6921 Del Skrevet 16. desember 2016 Gifte seg.. Høres ut som hun tar det på alvor. Godt jobba! Nå skal hun dele resten av livet med den kommende ektemannen sin. Da kan hun jo få resten av barna med ham? Og bare ham For sånn er det jo når man gifter seg, er ikke bare å skille seg etterpå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 16. desember 2016 #6922 Del Skrevet 16. desember 2016 Aamu skrev (På 16.12.2016 den 7.50): Gifte seg.. Høres ut som hun tar det på alvor. Godt jobba! Nå skal hun dele resten av livet med den kommende ektemannen sin. Da kan hun jo få resten av barna med ham? Og bare ham For sånn er det jo når man gifter seg, er ikke bare å skille seg etterpå. Ekspander Ja, ting går veldig fort! Men det meste av det du sier her ang. giftermål gjelder vel for alle og ikke henne spesielt? Det er vel i underkant av 50% av inngåtte ekteskap som ender i skilsmisse? Jeg bor selv ikke sammen med faren til barna mine (de har alle samme far). Men de fleste av oss har sikkert mange vi kjenner som er skilt og/eller har barn som ikke har samme far eller mor - snakker du like nedlatende om de? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 16. desember 2016 #6923 Del Skrevet 16. desember 2016 Ellevill skrev (På 16.12.2016 den 9.38): Ja, ting går veldig fort! Men det meste av det du sier her ang. giftermål gjelder vel for alle og ikke henne spesielt? Det er vel i underkant av 50% av inngåtte ekteskap som ender i skilsmisse? Jeg bor selv ikke sammen med faren til barna mine (de har alle samme far). Men de fleste av oss har sikkert mange vi kjenner som er skilt og/eller har barn som ikke har samme far eller mor - snakker du like nedlatende om de? Ekspander Det gjelder for alle, ja. Det blir jo generelt. Jeg har ikke snakket nedlatende om noen, leste du det jeg skrev? Flott at hun velger å dele resten av livet sitt med ham. Da kan hun vise de leserne, som bare leser for å kunne skrive kritikk etterpå, finger'n. "Se, jeg har forandret meg". Kanskje det er greia? Kanskje hun faktisk klarer å skape en ordentlig familie denne gangen. Hvem vet, tiden vil vise! Følg med på neste episode av.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 16. desember 2016 #6924 Del Skrevet 16. desember 2016 Sakte men sikkert, ja Og jeg som trodde jeg og samboer som brukte rundt 4-5 mnd på å definere oss som par var kjappe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. desember 2016 #6925 Del Skrevet 16. desember 2016 Unnskyld KOST.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 16. desember 2016 #6926 Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Det gikk vel 4-5 dager etter deres første behov for en større bil til de kjøpte en. Heldigvis er hun ikke så opptatt av priser som presses frem, så etter 4-5 dager kjøpte hun ENDELIG en bil i 700000kr klassen. Blir spennende å se hvor lang tid det tar til de ENEDELIG får kjøpt seg et hus. Og gleder meg igjen til å bli tatt med på en fantastisk reise (ikke til Thailand tydeligvis) Alle kan legge planer og ombestemme seg. Det er bare det at hun deler alle innfall, ofte etter ting som har hendt og gjort henne opprørt og emosjonell. Det hadde kanskje vært en ide og vente en dag eller to, og se om hun tenker/føler det samme da... hun ville virket mer troverdig. Håper hun gjør som hun selv oppfordrer til. Nyter julen og familien sin litt også, selv om de ikke har det så hektisk med jobb, er jo MYE som skjer i et rasende tempo hele tiden.. Kom til å tenke på byggdekor. De har en julekonkurranse på IG. Skjønner jo nå hvorfor CØ og de kan samarbeide så godt. Bildet som er lagt ut i forbindelse med konkurransen gir jo ikke akkurat assosiasjoner til at det er listene det skal "reklameres" for. Merkelig... jeg kommer uansett ikke til å kjøpe så mye som en cm list av de. I mine øyne er de utrolig useriøse. Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Endret 16. desember 2016 av Edie 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 16. desember 2016 #6927 Del Skrevet 16. desember 2016 Ellevill skrev (På 16.12.2016 den 9.38): Ja, ting går veldig fort! Men det meste av det du sier her ang. giftermål gjelder vel for alle og ikke henne spesielt? Det er vel i underkant av 50% av inngåtte ekteskap som ender i skilsmisse? Jeg bor selv ikke sammen med faren til barna mine (de har alle samme far). Men de fleste av oss har sikkert mange vi kjenner som er skilt og/eller har barn som ikke har samme far eller mor - snakker du like nedlatende om de? Ekspander Jeg ville reagert på samme måte overfor alle som i løpet av mindre enn tre måneder får et barn med en mann, treffer en ny, og blir forlovet... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 16. desember 2016 #6928 Del Skrevet 16. desember 2016 Miss Marble skrev (På 16.12.2016 den 11.02): Jeg ville reagert på samme måte overfor alle som i løpet av mindre enn tre måneder får et barn med en mann, treffer en ny, og blir forlovet... Ekspander Veldig enig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. desember 2016 #6929 Del Skrevet 16. desember 2016 Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 16. desember 2016 #6930 Del Skrevet 16. desember 2016 Galaxy X skrev (På 16.12.2016 den 9.52): Sakte men sikkert, ja Og jeg som trodde jeg og samboer som brukte rundt 4-5 mnd på å definere oss som par var kjappe! Ekspander Hehe. Tiden er litt annerledes i Paprika verden. Våren kommer i januar. Jula kommer i september. Har lest/hørt mye positivt om den nye, så det går garantert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ver2000 Skrevet 16. desember 2016 #6931 Del Skrevet 16. desember 2016 Valetta skrev (På 15.12.2016 den 22.04): Hun fødte 25 august og møtte han 3 dg etterpå? Her må det være en feil... Ekspander Hun ble kjent med han i mai, det har hun skrevet på bloggen. Visst de føler at dette er rett så trenger ikke vi blande oss opp i det, enkelt og greit🤗 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 16. desember 2016 #6932 Del Skrevet 16. desember 2016 Xstrella skrev (På 16.12.2016 den 10.24): Unnskyld KOST.... Ekspander Hei! Det er Fredrikstaddialekt. Gjerne "ille kost" - altså noe som er koselig, hyggelig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 16. desember 2016 #6933 Del Skrevet 16. desember 2016 Det er klart leiligheten fremstår mer "fresh" og innbydende ut nå, men det er vel stort sett overfladisk oppussing? Kan vel ikke utgjøre voldsomt mye. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 16. desember 2016 #6934 Del Skrevet 16. desember 2016 Valetta skrev (På 16.12.2016 den 13.52): Det er klart leiligheten fremstår mer "fresh" og innbydende ut nå, men det er vel stort sett overfladisk oppussing? Kan vel ikke utgjøre voldsomt mye. Ekspander Fresh og innbydende? Jeg synes det er mørkt og overfullt. En romantisk/bohem/glam bat cave 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 16. desember 2016 #6935 Del Skrevet 16. desember 2016 lunalee skrev (På 16.12.2016 den 13.01): Hei! Det er Fredrikstaddialekt. Gjerne "ille kost" - altså noe som er koselig, hyggelig. Ekspander Tull! "Ille kos", men IKKE "Ille KOST" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 16. desember 2016 #6936 Del Skrevet 16. desember 2016 Miss Marble skrev (På 16.12.2016 den 14.34): Fresh og innbydende? Jeg synes det er mørkt og overfullt. En romantisk/bohem/glam bat cave Ekspander I forhold til utgangspunket da. Men enig i at det er veldig mørkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. desember 2016 #6937 Del Skrevet 16. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner, innhold fra sosiale medier og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 16. desember 2016 #6938 Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Trulte_94 skrev (På 16.12.2016 den 16.50): Tull! "Ille kos", men IKKE "Ille KOST" Ekspander Bestemoren min vokste opp der nede, hun sa ofte at ting var "ille kost", med trykk på o. "Kost" er bare et annet uttrykk for koselig, og ikke noe folk under 50 bruker å si. Edit: Pappa sier at det er et "bondeuttrykk", og ramser opp stedsnavn. Kort fortalt så snakker de ikke sånn i Fredrikstad sentrum. Endret 16. desember 2016 av mikrobe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 16. desember 2016 #6939 Del Skrevet 16. desember 2016 mikrobe skrev (På 16.12.2016 den 21.54): Bestemoren min vokste opp der nede, hun sa ofte at ting var "ille kost", med trykk på o. "Kost" er bare et annet uttrykk for koselig, og ikke noe folk under 50 bruker å si. Edit: Pappa sier at det er et "bondeuttrykk", og ramser opp stedsnavn. Kort fortalt så snakker de ikke sånn i Fredrikstad sentrum. Ekspander Nei, det er stort sett de som "prekær" bredt som bruker uttrykket. Svarene mine ble visst moderert bort fordi jeg la med "bildebeviser" fra Fredriksstad Blad og Nrk Østfold. 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 16. desember 2016 #6940 Del Skrevet 16. desember 2016 Ver2000 skrev (På 16.12.2016 den 13.00): Hun ble kjent med han i mai, det har hun skrevet på bloggen. Visst de føler at dette er rett så trenger ikke vi blande oss opp i det, enkelt og greit🤗 Ekspander Hun skriver selv i et blogginnlegg nylig at de møttes først i slutten av august. Så de har nok visst hvem hverandre er siden i mai, mtp eksene er sammen, men ikke møttes før i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg