Honey Dew Skrevet 15. desember 2016 #6901 Del Skrevet 15. desember 2016 Hvem er CØ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirrevippe Skrevet 15. desember 2016 #6902 Del Skrevet 15. desember 2016 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Hvem er CØ? Villapaprika 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 15. desember 2016 #6903 Del Skrevet 15. desember 2016 Denne bloggen kan nok holde det gående lenge. Og hvis det blir bryllupsplanlegging etterhvert så er det jo nok å mate leserne med. Er litt som Hotel Cæsar dette. Bare på ekte. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 15. desember 2016 #6904 Del Skrevet 15. desember 2016 1 time siden, Valetta skrev: Denne bloggen kan nok holde det gående lenge. Og hvis det blir bryllupsplanlegging etterhvert så er det jo nok å mate leserne med. Er litt som Hotel Cæsar dette. Bare på ekte. Er ikke sikkert hun klarer å utnytte det, for du så jo oppussingen av huset, det var fortoggale. Hun kunne ha dradd den oppussingen ut i lange tider, med farger, gulv og steg for steg, for ikke å snakke om før og etter... Det valgte hun ikke... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 15. desember 2016 #6905 Del Skrevet 15. desember 2016 Sant nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 15. desember 2016 #6906 Del Skrevet 15. desember 2016 Jøss ny tråd allerede? VP tråden sletta alt? Ser man det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 15. desember 2016 #6907 Del Skrevet 15. desember 2016 2 timer siden, Valetta skrev: Denne bloggen kan nok holde det gående lenge. Og hvis det blir bryllupsplanlegging etterhvert så er det jo nok å mate leserne med. Er litt som Hotel Cæsar dette. Bare på ekte. Såpeopera deluxe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 15. desember 2016 #6908 Del Skrevet 15. desember 2016 5 timer siden, Honey Dew skrev: Hvem er CØ? Godt spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 15. desember 2016 #6909 Del Skrevet 15. desember 2016 1 time siden, fjær skrev: Er ikke sikkert hun klarer å utnytte det, for du så jo oppussingen av huset, det var fortoggale. Hun kunne ha dradd den oppussingen ut i lange tider, med farger, gulv og steg for steg, for ikke å snakke om før og etter... Det valgte hun ikke... Tipper det har noe å gjøre med at hun fikk baby akkurat på den tiden, så da kunne hun melke den kua i stede... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 15. desember 2016 #6910 Del Skrevet 15. desember 2016 Tror faktisk ikke jeg har flere ord om den kjerringa. Får heller finne fram popcornet, holde kjeft og glo på galskapen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 15. desember 2016 #6911 Del Skrevet 15. desember 2016 6 timer siden, Infinity skrev: Hun kan bytte Norges største interiørblogg med f.eks. Norges største dramablogg, eller Norges største utdritingsblogg, eller lignende,., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. desember 2016 #6912 Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg følger ikke sånn veldig med på henne, men jeg føler hun alltid driver med oppussing? Hver gang jeg klikker meg inn på bloggen, så er det noe oppussing hun driver med. Må vel tjene godt på bloggingen da, siden hun har råd til oppussing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 15. desember 2016 #6913 Del Skrevet 15. desember 2016 CØ og forloveden tok seg en pause fra jobb og hverdagen i går: "Café og trilleturer er alfa O´mega". Sannelig. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. desember 2016 #6914 Del Skrevet 15. desember 2016 Møttes de 28.8 og ble et par en måned etter? Vært sammen litt over 2 måneder og skal gifte seg? Du slette tid. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 15. desember 2016 #6915 Del Skrevet 15. desember 2016 Hun fødte 25 august og møtte han 3 dg etterpå? Her må det være en feil... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 15. desember 2016 #6916 Del Skrevet 15. desember 2016 1 time siden, Vipser skrev: CØ og forloveden tok seg en pause fra jobb og hverdagen i går: "Café og trilleturer er alfa O´mega". Sannelig. Ja den tøffe hverdagen med dagmamma 3 dager i uka lar visst vente på seg... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 15. desember 2016 #6917 Del Skrevet 15. desember 2016 De møttes 29/8 og ble SAKTE MEN SIKKERT kjærester etter en måned? er det bare jeg som ikke kan fatte at å bli kjærester etter en mnd, nettopp nedkommet med et barn og med rimelig dramatiske siste 6 mnd bak seg , ikke kan kalles SAKTE MEN SIKKERT? Er så fall det siste jeg ville kalt det? Men meg om det! Hun sier hun HELDIGVIS har dokumentert alt ned til den siste detalj i forbindelse med at det er brukt advokat mot henne, eh? Det vet vel alle de 45k på IG og hennes 12000 lesere på bloggen alt om. Hun har jo selv sagt hun bruker bloggen som dagbok. Mon tro om hun har noe som helst selvinnsikt opp i det her? Vil vel tro hun har hjulpet advokaten til motparten betraktelig, for er vel ikke alt hun har delt som taler til hennes fordel. Heller ganske lite. Håper hun tenker over at NAV også kan følge blogg og IG, blir vanskelig å sno seg unna når man deler ALT med Gud og hvermann! Hun sørger jo for god dokumentasjon, DET skal hun ha. Til slutt og for siste gang. Språket hennes, skrivefeil/slurvefeil, mangel på riktig bruk av preposisjoner, og totalt null kunnskap om ord og uttrykk, er IKKE representativt for Fredrikstad. Dette er 100% Camilla! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twisted87 Skrevet 15. desember 2016 #6918 Del Skrevet 15. desember 2016 8 minutter siden, Shoppingqueen skrev: De møttes 29/8 og ble SAKTE MEN SIKKERT kjærester etter en måned? er det bare jeg som ikke kan fatte at å bli kjærester etter en mnd, nettopp nedkommet med et barn og med rimelig dramatiske siste 6 mnd bak seg , ikke kan kalles SAKTE MEN SIKKERT? Er så fall det siste jeg ville kalt det? Men meg om det! Hun sier hun HELDIGVIS har dokumentert alt ned til den siste detalj i forbindelse med at det er brukt advokat mot henne, eh? Det vet vel alle de 45k på IG og hennes 12000 lesere på bloggen alt om. Hun har jo selv sagt hun bruker bloggen som dagbok. Mon tro om hun har noe som helst selvinnsikt opp i det her? Vil vel tro hun har hjulpet advokaten til motparten betraktelig, for er vel ikke alt hun har delt som taler til hennes fordel. Heller ganske lite. Håper hun tenker over at NAV også kan følge blogg og IG, blir vanskelig å sno seg unna når man deler ALT med Gud og hvermann! Hun sørger jo for god dokumentasjon, DET skal hun ha. Til slutt og for siste gang. Språket hennes, skrivefeil/slurvefeil, mangel på riktig bruk av preposisjoner, og totalt null kunnskap om ord og uttrykk, er IKKE representativt for Fredrikstad. Dette er 100% Camilla! Er det brukt advokat mot henne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 15. desember 2016 #6919 Del Skrevet 15. desember 2016 55 minutter siden, Shoppingqueen skrev: De møttes 29/8 og ble SAKTE MEN SIKKERT kjærester etter en måned? er det bare jeg som ikke kan fatte at å bli kjærester etter en mnd, nettopp nedkommet med et barn og med rimelig dramatiske siste 6 mnd bak seg , ikke kan kalles SAKTE MEN SIKKERT? Er så fall det siste jeg ville kalt det? Men meg om det! Hun sier hun HELDIGVIS har dokumentert alt ned til den siste detalj i forbindelse med at det er brukt advokat mot henne, eh? Det vet vel alle de 45k på IG og hennes 12000 lesere på bloggen alt om. Hun har jo selv sagt hun bruker bloggen som dagbok. Mon tro om hun har noe som helst selvinnsikt opp i det her? Vil vel tro hun har hjulpet advokaten til motparten betraktelig, for er vel ikke alt hun har delt som taler til hennes fordel. Heller ganske lite. Håper hun tenker over at NAV også kan følge blogg og IG, blir vanskelig å sno seg unna når man deler ALT med Gud og hvermann! Hun sørger jo for god dokumentasjon, DET skal hun ha. Til slutt og for siste gang. Språket hennes, skrivefeil/slurvefeil, mangel på riktig bruk av preposisjoner, og totalt null kunnskap om ord og uttrykk, er IKKE representativt for Fredrikstad. Dette er 100% Camilla! Sakte men sikkert, der har vi CØ i et eggeskall... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. desember 2016 #6920 Del Skrevet 16. desember 2016 Ryddet for kommentar til moderering, omtale av tredjepersoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg