Edie Skrevet 12. desember 2016 #6881 Del Skrevet 12. desember 2016 Ryddet for spekulasjon og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 12. desember 2016 #6882 Del Skrevet 12. desember 2016 16 timer siden, Shoppingqueen skrev: Den som intet gir seg ......... Jeg elsker CØ sine spenstige ordtak 😂 Hun burde virkelig gi ut en ordbok. Kanskje noe å satse på hvis bloggen skal legges ned en gang? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 12. desember 2016 #6883 Del Skrevet 12. desember 2016 Hva slags seng er det snakk om når man bruker betegnelsen "stor jente seng" til en baby på 4 mnd? Just curious. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. desember 2016 #6884 Del Skrevet 12. desember 2016 Akkurat nå, Valetta skrev: Hva slags seng er det snakk om når man bruker betegnelsen "stor jente seng" til en baby på 4 mnd? Just curious. Rosa? og gutteseng er lyseblå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 12. desember 2016 #6885 Del Skrevet 12. desember 2016 Tenkte vel ikke først og fremst på fargen. Stor- jenteseng ville jeg kalt senga barnet går over til etter type sprinkelseng. Vet det går fort der i huset men... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ornelia Skrevet 12. desember 2016 #6886 Del Skrevet 12. desember 2016 På 8.12.2016 den 7.08, Dollyådi skrev: Dette handler vel ikke om å være glad i noen? Dette er min guilty plessure. Jeg bryr meg egentlig ikke om min lesing sv bloggen gjør at Camilla får noen kroner ekstra fra side2. Det koster ikke meg noe, de kommersielle innleggene hennes (lister, gulv fra Fredrikstad og Nillenoi(a)-produkter) appellerer ikke til meg, så jeg legger ikke igjen penger der heller og om det tilsammen gjør at hun kan være hjemme i permisjon betalt av side2 (som hun nå hevder betaler henne nok til at NAV anser det som rimelig) så syns jeg det er veldig bra. Ryddet for omtale av tredjeperson. Edie, mod. På 8.12.2016 den 6.55, Aamu skrev: Hvorfor genererer dere inntekt for henne, da? Er dere så glade i henne at dere virkelig ønsker at hun skal tjene masse penger på det hun driver med? Enig med Aamu 🖕🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 12. desember 2016 #6887 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Hun har vel gått over til å bruke Stokke-senga? Ryddet for omtale av barn/ spekulasjon. Edie, mod. Endret 13. desember 2016 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 12. desember 2016 #6888 Del Skrevet 12. desember 2016 Tenkte ikke på Stokkeseng som storjente seng, men da definerer man det vel forskjellig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 12. desember 2016 #6889 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Hun har tydeligvis brukt en bedside crib frem til nå (sjekk google ). De fleste babyer blir vel for store for dem rundt 4 mnd, sprinkelsenger er hvert fall dobbelt så store. Baby bedside cribs koster vel 2500-3000 kr nye så det er et dyrt og kortvarig hjelpemiddel. Tror både Caroline Berg Eriksen og Anna Rasmussen også har slike bittesmå, rådyre kurver/senger til babyene sine. Selv har jeg holdt meg til vognbag og sprinkelseng men blir jo ikke mye spons og produktpushing av måtehold. Endret 12. desember 2016 av Ultiva 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 12. desember 2016 #6890 Del Skrevet 12. desember 2016 18 minutter siden, Valetta skrev: Tenkte ikke på Stokkeseng som storjente seng, men da definerer man det vel forskjellig. Du må huske hvor fort årstidene skifter i Fredrikstad... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. desember 2016 #6891 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Ryddet for omtale av barn og spekulasjon. Edie, mod. Endret 13. desember 2016 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 13. desember 2016 #6892 Del Skrevet 13. desember 2016 Lurer på hvor mange "årskavalkader" og oppsummeringer over året som har gått hun egentlig har hatt i ulike sammenhenger. KUN gjentagelser om ting vi har hørt tusen ganger før. Om hvor mye hun har lært, om hvilke mennesker hun tar med seg videre osv osv.... Også herifra til månen da. Det må være favorittutrykket hennes - kan brukes i alle sammenhenger. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. desember 2016 #6893 Del Skrevet 13. desember 2016 Nå er det snart våren, så alt males nok lyst og beige igjen. Imponert over fanskaren jeg. Alt de får seg til å rose. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. desember 2016 #6894 Del Skrevet 13. desember 2016 Ryddet for omtale av barn, tredjepersoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 13. desember 2016 #6895 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Siste innlegget..."itilleg", "Idag", "ikveld", "drømmet hjemmet","påkjennesle", " jeg satser på at ting vil lettet litt for meg nå","beskymret", "ihvertfall", "takk gud fo at han", "armekroken", "heldgvis", "skullle", "vktig" ....I just can't 😱😱😱 Endret 14. desember 2016 av Hummingbird1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 13. desember 2016 #6896 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) . Endret 13. desember 2016 av Valetta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 13. desember 2016 #6897 Del Skrevet 13. desember 2016 Mailboxen var full i vertfall. Kan jo være tøft nok. Alt virker bare rart og "vagt". Gir liksom ingen mening eller sammenheng. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. desember 2016 #6898 Del Skrevet 14. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mininirime Skrevet 15. desember 2016 #6899 Del Skrevet 15. desember 2016 Ny tråd, mest fordi jeg vil lese hva andre tenker. Registrerer forlovelse på instagram nå. Med dette tempoet tror jeg hun vil fortsette å ligge høyt på blogglisten, jfr Mamma til Michelle som også kuttet noen svinger. Men burde kanskje fjerne "Norways biggest interiorblogger" fra insta også, da hun har sagt hun skal blogge om seg selv? Unngå hets. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 15. desember 2016 #6900 Del Skrevet 15. desember 2016 Hun kan bytte Norges største interiørblogg med f.eks. Norges største dramablogg, eller Norges største utdritingsblogg, eller lignende,., 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg