Cavatina Skrevet 8. desember 2016 #6841 Del Skrevet 8. desember 2016 Beklager altså, men etter det CØ kan vise til på bloggen av manglende fagkunnskap, slurv, og overdimensjonering, samt et lite sympatisk vesen. slipper hun ikke inn som bolig- eller interiørstylist eller noe annet lignende hjemme hos oss. I så fall ville en veldig høy faktura gått den andre veien. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 8. desember 2016 #6842 Del Skrevet 8. desember 2016 Nettmobberne ødelegger ved at hun får for mye penger. Jeg trodde klikk var poenget med blogging. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 8. desember 2016 #6843 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Ang. det siste innlegget hennes: What the actual fuck? Permisjonspenger er jo til for å dekke tapt inntekt som følge av at man ikke kan jobbe da man må være hjemme med barnet. Hvis hun faktisk får penger som følge av klikk (fra KG osv) - hva skal hun da med permisjonspenger? Forventer hun at hun kan ha full inntekt og i tillegg få økonomisk stønad? Jeg skjønner ikke hva hun whiner over. Endret 8. desember 2016 av Rubella 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultering Skrevet 8. desember 2016 #6844 Del Skrevet 8. desember 2016 17 minutter siden, Rubella skrev: Ang. det siste innlegget hennes: What the actual fuck? Permisjonspenger er jo til for å dekke tapt inntekt som følge av at man ikke kan jobbe da man må være hjemme med barnet. Hvis hun faktisk får penger som følge av klikk (fra KG osv) - hva skal hun da med permisjonspenger? Forventer hun at hun kan ha full inntekt og i tillegg få økonomisk stønad? Jeg skjønner ikke hva hun whiner over. Det er akkurat den tanken jeg sitter igjen med etter å ha lest innlegget, mest fordi jeg slet med å skjønne noe av det som sto der.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Vincent Skrevet 8. desember 2016 #6845 Del Skrevet 8. desember 2016 4 timer siden, Valetta skrev: Dette interiørveiledningsopplegget tror jeg kommer til å koke bort like fort som det oppsto. Og jeg skjønner foreløbig ikke helt hva hennes tjenester innebærer heller. Vil det si at man betaler ekstra for å få råd og veiledning i forhold til oppussing som man ellers kan få gratis/finne på nettet. Det hun "kan" må jo isåfall være boligstyling i forbindelse med f.eks salg av hus/leilighet for å få fine bilder til annonsen. Tidligere har hun skrevet at hun solgte mye fra butikkene hun hadde via interiørkonsultasjonene. Hun tar 500 pr. rom pluss MVA, og så anbefalte hun kjøp i egen butikk. https://imgur.com/ucwJBMY Hele innlegget er anbefalt lesing for den som vil vite mer om bloggen: http://villapaprika.blogg.no/1462908032_p_tide__vre_rlig.html Siden begge butikkene gikk konkurs så driver hun konsultasjonene videre ("tjenestevirksomheten" fra det forrige konkursrammede firmaet) men samarbeider/tilbyr tjenestene med de som sponset oppussingen hennes i tillegg til interiør fra MilleMoi. Det gjør det også lettere å forstå all reklamen hun har gitt disse firmaene etter oppussingen og frem til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 8. desember 2016 #6846 Del Skrevet 8. desember 2016 Knapt et blogginnlegg om dagen skrevet i all hastverk med ekstremt dårlige bilder og elendig språk. Kommentarer på bloggen ble ytterst sjelden besvart. Ellers så driver hun med interiørveiledning hvor hun tar 500.- per. rom for å komme med noen stylingtips. Høres ut som ferie for min del. Har hun noen gang hatt en normal 8-16 jobb? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 8. desember 2016 #6847 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) ... Endret 8. desember 2016 av Miranda16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tokle89 Skrevet 8. desember 2016 #6848 Del Skrevet 8. desember 2016 4 timer siden, Mary Vincent skrev: Når ble enkeltpersonforetaket registrert? Interiørhjelp har hun allerede holdt på med i årevis, iflg. annonser og tilbakemeldinger i bloggen. Og hva er fordelen med å registrere adressen et annet sted? Ble registrert i enhetsregisteret den 07.12.2016. Virksomhet/art/bransje: Kjøp og salg av internett tjenester med reklame, blogging, og salg av styling tjenester. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. desember 2016 #6849 Del Skrevet 8. desember 2016 Ryddet for omtale av barn, omtale av tredjepersoner, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 8. desember 2016 #6850 Del Skrevet 8. desember 2016 Man kan si mye rart om NAV og at systemet er vanskelig, tro meg jeg vet! Men å si at de "stikker kjepper i hjulene" fordi at de ikke gir henne stønad oppå hennes stabile inntekt, blir et hån mot dem som faktisk trenger disse pengene. Og er fornærmet for at "nettmobbere" på KG generer så mange klikk at inntekten hennes ikke går ned, det blir rart. Samme for henne hvem som klikker seg inn på bloggen, så lenge pengene strømmer inn på hennes konto vel? Hun er ikke sann! Kan noen være så snill å gi henne en realitetssjekk? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 8. desember 2016 #6851 Del Skrevet 8. desember 2016 Vurderer å tilby henne et kurs i "betydning og bruk av preposisjoner i det norske språk" 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 8. desember 2016 #6852 Del Skrevet 8. desember 2016 Unnskyld meg for at jeg påpeker det åpenbare. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 8. desember 2016 Populært innlegg #6853 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Jeg trodde seriøst det var tull at Camilla har startet med interiørveiledning.. Det kan ikke være lov engang?? Hun kan absolutt INGENTING om dette faget, og hun tråkker på alle de som faktisk jobber seriøst med veiledning og styling - de fleste med utdanning og ulike kurs + variert erfaring. Camilla derimot har gjennom bloggen (spesielt siste halvåret) dokumentert gjentatte ganger at hun absolutt ikke kan style eller veilede noen. Hun plasserer for store møbler overalt ( å ta mål er ganse elementært), hun setter sammen stilarter som kræsjer fullstendig og gir inntrykk av rot (feks kjøkkenoverflatene vs de dominerende listene - to helt ulike stilarter), hun tapeserer uten å følge rapportmønster og har også tapesert fra hver sin side av en vegg - hvor amatørmessige er ikke det? Hun henger opp gardiner helt feil, setter opp to overdimensjonerte megalamper sammen over et lite sofabord, belysning kan hun definitivt ingenting om (kaldt og hardt og feilplassert - riktig belysning betyr faktisk ekstremt mye for både inntrykk av et rom og lunheten det gir på kveldstid. Og barnerommene.. Sengegavl som ikke passer til sengene, sidebord som skrivebord hvor man faktisk fysisk ikke kan sitte for å jobbe - ikke benplass, ikke bordplass til pc og bøker, og kun en pyntelampe til belysning, kontortepper , hun maler små rom blåsvarte - elementær fargekunnskap tilsier at dette selvsagt forminsker illusjonen av rommets størrelse, og ang maling; slurvete, mangler det andre strøket, kline litt tavlemaling på panel (!) fordi man ble jo sponset, men vanskelig å forstå hvor man skal skrive på denne tavlemalingen..osv osv.. Jeg kunne sikkert laget listen dobbelt så lang. Poenget er ikke hennes valg av farger og interiørstil - for all del - vi liker ulike ting - og jeg "forstår" at Camilla og enkelte av hennes lesere elsker dette kaoset - MEN - å selge seg inn som interiørveileder er i beste fall en dårlig spøk og en hån for de som jobber med dette seriøst. Utover de av hennes "fans" som elsker hennes stil og ned til minste nivå spør hvor hun har kjøpt diverse ting hun legger ut bilder av (uten selv å bruke hodet - omtrent sånn - åh det var en fin zaloflaske - hvor har du kjøpt den @villapaprika ...) - så FATTER jeg ikke at oppegående mennesker vil betale for å få veiledning fra henne når hun så til de grader har dokumentert en enorm mangel på kunnskap om helt elementære fakta innen oppussing og interiør. Hun gjør ting på impuls og dagsform, og det må hun gjerne gjøre i sitt eget hjem, men å ta betalt for å gjøre dette hos andre??? At hun tørr!!?? Og hvis hun tenker at bloggen skal representere henne som "interiørveileder" og hennes sponsorer Byggdekor, Mille Moi mfl - så tror jeg de primært satser på kunder fra blindeforbundet.. For kvaliteten på den bloggen ifht bilder og tekst er altså så langt under hva man kan forvente - at selv fjortisser som blogger fra barnerommet holder en standard langt over hva paprikafruen noensinne har klart. Jeg unner henne et lykkelig liv i sitt overmøblerte og slurvete utførte oppussede leilighet - men å tro hun kan leve av veiledning profesjonelt? Da skal jeg starte som aksjemegler. Jeg sparer jo tross alt i fond og vet hvor børsen ligger.... Endret 8. desember 2016 av Cessa74 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 8. desember 2016 #6854 Del Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, Cessa74 skrev: Jeg trodde seriøst det var tull at Camilla har startet med interiørveiledning.. Det kan ikke være lov engang?? Hun kan absolutt INGENTING om dette faget, og hun tråkker på alle de som faktisk jobber seriøst med veiledning og styling - de fleste med utdanning og ulike kurs + variert erfaring. Camilla derimot har gjennom bloggen (spesielt siste halvåret) dokumentert gjentatte ganger at hun absolutt ikke kan style eller veilede noen. Hun plasserer for store møbler overalt ( å ta mål er ganse elementært), hun setter sammen stilarter som kræsjer fullstendig og gir inntrykk av rot (feks kjøkkenoverflatene vs de dominerende listene - to helt ulike stilarter), hun tapeserer uten å følge rapportmønster og har også tapesert fra hver sin side av en vegg - hvor amatørmessige er ikke det? Hun henger opp gardiner helt feil, setter opp to overdimensjonerte megalamper sammen over et lite sofabord, belysning kan hun definitivt ingenting om (kaldt og hardt og feilplassert - riktig belysning betyr faktisk ekstremt mye for både inntrykk av et rom og lunheten det gir på kveldstid. Og barnerommene.. Sengegavl som ikke passer til sengene, sidebord som skrivebord hvor man faktisk fysisk ikke kan sitte for å jobbe - ikke benplass, ikke bordplass til pc og bøker, og kun en pyntelampe til belysning, kontortepper , hun maler små rom blåsvarte - elementær fargekunnskap tilsier at dette selvsagt forminsker illusjonen av rommets størrelse, og ang maling; slurvete, mangler det andre strøket, kline litt tavlemaling på panel (!) fordi man ble jo sponset, men vanskelig å forstå hvor man skal skrive på denne tavlemalingen..osv osv.. Jeg kunne sikkert laget listen dobbelt så lang. Poenget er ikke hennes valg av farger og interiørstil - for all del - vi liker ulike ting - og jeg "forstår" at Camilla og enkelte av hennes lesere elsker dette kaoset - MEN - å selge seg inn som interiørveileder er i beste fall en dårlig spøk og en hån for de som jobber med dette seriøst. Utover de av hennes "fans" som elsker hennes stil og ned til minste nivå spør hvor hun har kjøpt diverse ting hun legger ut bilder av (uten selv å bruke hodet - omtrent sånn - åh det var en fin zaloflaske - hvor har du kjøpt den @villapaprika ...) - så FATTER jeg ikke at oppegående mennesker vil betale for å få veiledning fra henne når hun så til de grader har dokumentert en enorm mangel på kunnskap om helt elementære fakta innen oppussing og interiør. Hun gjør ting på impuls og dagsform, og det må hun gjerne gjøre i sitt eget hjem, men å ta betalt for å gjøre dette hos andre??? At hun tørr!!?? Og hvis hun tenker at bloggen skal representere henne som "interiørveileder" og hennes sponsorer Byggdekor, Mille Moi mfl - så tror jeg de primært satser på kunder fra blindeforbundet.. For kvaliteten på den bloggen ifht bilder og tekst er altså så langt under hva man kan forvente - at selv fjortisser som blogger fra barnerommet holder en standard langt over hva paprikafruen noensinne har klart. Jeg unner henne et lykkelig liv i sitt overmøblerte og slurvete utførte oppussede leilighet - men å tro hun kan leve av veiledning profesjonelt? Da skal jeg starte som aksjemegler. Jeg sparer jo tross alt i fond og vet hvor børsen ligger.... Utrolig bra skrevet! -Men når hun klarer det fantastiske som å leve av å blogge uten å kunne rettskrivning, -så biter vel folk på dette også! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 9. desember 2016 #6855 Del Skrevet 9. desember 2016 Camilla Øvestad, du kunne som alle andre kan tatt permisjon. Ikke skyld på andre at du har lagt deg opp et kostnadsnivå som krever høy inntekt. Å fullfinansiere en bil med salgspant forteller at du har en stram likviditet og at boligen og er fullbelånt. Flott imidlertid at det som i lang tid har vært benektet å være sponsing nå er merket reklame. Rett speilet mot deg selv istedenfor å skylde på alle andre. Mitt råd er at du skaffer deg en rådgiver. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. desember 2016 #6856 Del Skrevet 9. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart, latterliggjøring og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 9. desember 2016 #6857 Del Skrevet 9. desember 2016 Cessa74: Snakk om å treffe spikeren på hodet! Bøyer meg i støvet 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 9. desember 2016 #6858 Del Skrevet 9. desember 2016 14 timer siden, Smugleseren skrev: Utrolig bra skrevet! -Men når hun klarer det fantastiske som å leve av å blogge uten å kunne rettskrivning, -så biter vel folk på dette også! Selvfølgelig. 16 timer siden, Cessa74 skrev: Jeg trodde seriøst det var tull at Camilla har startet med interiørveiledning.. Det kan ikke være lov engang?? Hun kan absolutt INGENTING om dette faget, og hun tråkker på alle de som faktisk jobber seriøst med veiledning og styling - de fleste med utdanning og ulike kurs + variert erfaring. Camilla derimot har gjennom bloggen (spesielt siste halvåret) dokumentert gjentatte ganger at hun absolutt ikke kan style eller veilede noen. Hun plasserer for store møbler overalt ( å ta mål er ganse elementært), hun setter sammen stilarter som kræsjer fullstendig og gir inntrykk av rot (feks kjøkkenoverflatene vs de dominerende listene - to helt ulike stilarter), hun tapeserer uten å følge rapportmønster og har også tapesert fra hver sin side av en vegg - hvor amatørmessige er ikke det? Hun henger opp gardiner helt feil, setter opp to overdimensjonerte megalamper sammen over et lite sofabord, belysning kan hun definitivt ingenting om (kaldt og hardt og feilplassert - riktig belysning betyr faktisk ekstremt mye for både inntrykk av et rom og lunheten det gir på kveldstid. Og barnerommene.. Sengegavl som ikke passer til sengene, sidebord som skrivebord hvor man faktisk fysisk ikke kan sitte for å jobbe - ikke benplass, ikke bordplass til pc og bøker, og kun en pyntelampe til belysning, kontortepper , hun maler små rom blåsvarte - elementær fargekunnskap tilsier at dette selvsagt forminsker illusjonen av rommets størrelse, og ang maling; slurvete, mangler det andre strøket, kline litt tavlemaling på panel (!) fordi man ble jo sponset, men vanskelig å forstå hvor man skal skrive på denne tavlemalingen..osv osv.. Jeg kunne sikkert laget listen dobbelt så lang. Poenget er ikke hennes valg av farger og interiørstil - for all del - vi liker ulike ting - og jeg "forstår" at Camilla og enkelte av hennes lesere elsker dette kaoset - MEN - å selge seg inn som interiørveileder er i beste fall en dårlig spøk og en hån for de som jobber med dette seriøst. Utover de av hennes "fans" som elsker hennes stil og ned til minste nivå spør hvor hun har kjøpt diverse ting hun legger ut bilder av (uten selv å bruke hodet - omtrent sånn - åh det var en fin zaloflaske - hvor har du kjøpt den @villapaprika ...) - så FATTER jeg ikke at oppegående mennesker vil betale for å få veiledning fra henne når hun så til de grader har dokumentert en enorm mangel på kunnskap om helt elementære fakta innen oppussing og interiør. Hun gjør ting på impuls og dagsform, og det må hun gjerne gjøre i sitt eget hjem, men å ta betalt for å gjøre dette hos andre??? At hun tørr!!?? Og hvis hun tenker at bloggen skal representere henne som "interiørveileder" og hennes sponsorer Byggdekor, Mille Moi mfl - så tror jeg de primært satser på kunder fra blindeforbundet.. For kvaliteten på den bloggen ifht bilder og tekst er altså så langt under hva man kan forvente - at selv fjortisser som blogger fra barnerommet holder en standard langt over hva paprikafruen noensinne har klart. Jeg unner henne et lykkelig liv i sitt overmøblerte og slurvete utførte oppussede leilighet - men å tro hun kan leve av veiledning profesjonelt? Da skal jeg starte som aksjemegler. Jeg sparer jo tross alt i fond og vet hvor børsen ligger.... Godt oppsummert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. desember 2016 #6859 Del Skrevet 9. desember 2016 Ryddet for spekulasjon, omtale av kropp og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 9. desember 2016 #6860 Del Skrevet 9. desember 2016 En positiv ting det er å si om Camilla, er altså hennes prioriteringer når det kommer til utseende! Hun står ikke foran speilet i timesvis om morgenen for å se ut som et glansbilde, og ser aldeles ikke ut som et glansbilde men heller som en hvilken som helst småbarnsmor. Det er ikke ironi en gang, jeg digger at hun "tør" ("kaninører" fordi det ikke bør handle om mot, ei heller tror jeg hun egentlig tenker over det) å legge ut bilder av småfett hår satt opp i en dott på toppen av hodet på instagram. I tillegg velger hun pene men komfortable klær som egner seg for og får henne til å se ut som en hjemmeværende mor til 3, og ikke en levende dukke som mange andre bloggere virker til å prøve på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg