Edie Skrevet 2. desember 2016 #6781 Del Skrevet 2. desember 2016 Ryddet for omtale av barn, omtale av tredjepersoner, latterliggjøring og svar til dette. Minner om at diskusjon om eksponering av barn i blogger/ sosiale medier kan diskuteres i egen, generell tråd. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 2. desember 2016 #6782 Del Skrevet 2. desember 2016 Det er ikke noe som heter å kunne noe "opp av dagen", det finnes et uttrykk som heter "opp ad dage", som oftest blir brukt når man vil ha fram at noen ligner på noen. Tror ordet hun tenkte på er "oppdatert". Er jo flott at prislappen på gavene ikke er viktig, og at hun har lært mye av jenta si, men føler vel at det sies en ting, men blir gjort det motsatte. For meg blir det lite troverdig, for når det blir tatt bilder fra flere vinkler, ja da snus lua rundt slik at merket kommer med på alle bildene... hvorfor er det så viktig da? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 2. desember 2016 #6783 Del Skrevet 2. desember 2016 15 minutter siden, Shoppingqueen skrev: Det er ikke noe som heter å kunne noe "opp av dagen", det finnes et uttrykk som heter "opp ad dage", som oftest blir brukt når man vil ha fram at noen ligner på noen. Tror ordet hun tenkte på er "oppdatert". Er jo flott at prislappen på gavene ikke er viktig, og at hun har lært mye av jenta si, men føler vel at det sies en ting, men blir gjort det motsatte. For meg blir det lite troverdig, for når det blir tatt bilder fra flere vinkler, ja da snus lua rundt slik at merket kommer med på alle bildene... hvorfor er det så viktig da? Hva med poser og esker fra LV? De står jo til "pynt" over alt... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 2. desember 2016 #6784 Del Skrevet 2. desember 2016 24 minutter siden, Shoppingqueen skrev: Det er ikke noe som heter å kunne noe "opp av dagen", det finnes et uttrykk som heter "opp ad dage", som oftest blir brukt når man vil ha fram at noen ligner på noen. Tror ordet hun tenkte på er "oppdatert". Er jo flott at prislappen på gavene ikke er viktig, og at hun har lært mye av jenta si, men føler vel at det sies en ting, men blir gjort det motsatte. For meg blir det lite troverdig, for når det blir tatt bilder fra flere vinkler, ja da snus lua rundt slik at merket kommer med på alle bildene... hvorfor er det så viktig da? At man må lære sånt av barna sine er jo også ganske spesielt. Burde vel være motsatt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 2. desember 2016 #6785 Del Skrevet 2. desember 2016 4 minutter siden, Miss Marble skrev: Hva med poser og esker fra LV? De står jo til "pynt" over alt... Ja ikke sant? Hvorfor gidde å skrive om det i det hele tatt? Høres sikkert fornuftig ut, men når man først begir seg inn på et sånt viktig tema, da bør man jo gjennomføre det i praksis også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 2. desember 2016 #6786 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) 14 timer siden, FruRosa skrev: "peppekake", skrevet 3 ganger i siste blogginnlegg. Øynene mine blør! Au! "peppekakehus dandering", "heders plassen", "gikk å la seg", "seigmen", "peppekakehuset", "Jula" med stor J midt i en setning, "såklart", "veslevoksene", "peppekakehus" (IGJEN), og "Søtt ikke sant?" uten komma. Alt dette i et innlegg med maksimalt 10 setninger med tekst. Jeg får fysisk vondt av hennes mangel på skriveferdigheter. Skal denne bloggen liksom være stoltheten hennes? Endret 2. desember 2016 av Rubella 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 2. desember 2016 #6787 Del Skrevet 2. desember 2016 38 minutter siden, Rubella skrev: Au! "peppekakehus dandering", "heders plassen", "gikk å la seg", "seigmen", "peppekakehuset", "Jula" med stor J midt i en setning, "såklart", "veslevoksene", "peppekakehus" (IGJEN), og "Søtt ikke sant?" uten komma. Alt dette i et innlegg med maksimalt 10 setninger med tekst. Jeg får fysisk vondt av hennes mangel på skriveferdigheter. Skal denne bloggen liksom være stoltheten hennes? Hun må jo tro det heter "peppekake (hus)"! Går vel ikke an å gjøre samme slurvefeilen 3 ganger i samme innlegg? Hun kan ikke ha mye yrkesstolthet med så vanvittig mange feil i tekstene! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 2. desember 2016 #6788 Del Skrevet 2. desember 2016 Hadde samme kommentar i huset og i leiligheten som jeg nå gjentar for tredje gang... Jeg fatter ikke at dama gidder bruke gulvplass på stort spisebord. Alle måltid inntas jo i sofaen uansett. Ja, jeg så at hun dekket med brett når de hadde gjester for noen helger siden, men bretta var borte når de spiste, så det var nok ikke mye praktisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 2. desember 2016 #6789 Del Skrevet 2. desember 2016 På 12/1/2016 den 6.33, Hoppsi skrev: Lurer på hva hun er innehaver av.... Se snap Jeg mente ikke å sitere nå, men kan hun starte nytt firma i det hele tatt med to konkurs på ett år?! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 2. desember 2016 #6790 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) 18 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Jeg mente ikke å sitere nå, men kan hun starte nytt firma i det hele tatt med to konkurs på ett år?! Det er ikke registrert noe i hennes navn i Brønnøysund. (Men det kan muligens ta noe tid å få opp og gå?) i tillegg så har hun nok ikke karantene for å starte noe som ikke går på interiør.. noe hun har skrevet at den nye bedriften ikke skal handle om.. Ryddet for omtale av tredjeperson. Edie, mod. Endret 3. desember 2016 av Edie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 2. desember 2016 #6791 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Camilla skrev for en tid tilbake siden at hun hadde startet et nytt AS. Denne bekreftelsen sammen med bilde hun la ut nå nylig med kontraktssignering indikerer at det er to nye selskap etter konkurs av SBN. Ingen av disse firma er registrert i hennes navn. Hun skriver i tillegg at hun hadde 3(?) ineriørveilledninger tirsdag denne uken. Prisen hun informerte om for dette tidligere var 500kr +mva for hvert rom. Jeg er nysgjerrig på hvilket firma dette utføres av? Hvem bestiller denne veiledningen? Fra hvilket firma bestiller de tjenesten? Ryddet for omtale av tredjeperson. Edie, mod. Endret 3. desember 2016 av Edie 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherryl Skrevet 2. desember 2016 #6792 Del Skrevet 2. desember 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 3. desember 2016 #6793 Del Skrevet 3. desember 2016 På Friday, December 02, 2016 den 12.04, Shoppingqueen skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. desember 2016 #6794 Del Skrevet 3. desember 2016 Uff. Her var det lite refleksjon å spore. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. desember 2016 #6795 Del Skrevet 3. desember 2016 Ryddet for omtale av tredjepersoner, spekulasjoner, omtale av barn og svar til dette. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 4. desember 2016 #6796 Del Skrevet 4. desember 2016 La oss holde oss til tema denne gangen! Alt annet som skjer rundt hovedpersonen er vi jo enige om uansett, så det trenger ikke kommenteres. Jeg ser på bloggen at hun har tatt vekk en av lampene over sofabordet! Så bra, da mangler kun strømtilførsel. En annen ting jeg jeg har lurt lenge på ar de stettfatene med glasskuppel som blir fullt opp med enten marshmallows eller pikekyss... hvordan får de ut noe uten at alt raser inni? Ber de alle gjester og barn om å holde fatet opp ned før de åpner eller er det rett og slett kun til pynt? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowhite Skrevet 4. desember 2016 #6797 Del Skrevet 4. desember 2016 De er sikkert bare til pynt. Er mange som fyller opp krukker og fat med diverse kun for pynten sin del, det ser jo litt bedre ut enn om de er tomme. Jeg synes Camilla har et koselig lite hus. Barna hennes her heldige som vokser opp i et så lunt og fint hjem. Husker selv som liten så synes jeg det var så koselig med store puter og pledd jeg kunne grave meg ned i i sofaen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 4. desember 2016 #6798 Del Skrevet 4. desember 2016 Hva??? Har de 2 store lampene over sofabordet ikke hatt strømtilførsel? Bra hun fjernet i allefall den ene! Det ble "litt" mye med 2 stk i den lille sofakroken! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 5. desember 2016 #6799 Del Skrevet 5. desember 2016 Hadde hun ikke sluttet med interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. desember 2016 #6800 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Ryddet for omtale av barn og svar til dette. Minner om følgende fra retningslinjene for Rampelyset: Sitat Det er ikke tillatt å diskutere bloggernes/kjendisenes barn, da disse ikke selv har valgt å eksponere seg. Dette går på all omtale og diskusjon av (direkte eller indirekte) navngitte barn i tråder om navngitte bloggere og kjendiser. Edie, mod. Endret 5. desember 2016 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg