Dollyådi Skrevet 30. november 2016 #6761 Del Skrevet 30. november 2016 Er interiørveilledning å bruke opp tapetrester hos venninna? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 30. november 2016 #6762 Del Skrevet 30. november 2016 38 minutter siden, Dollyådi skrev: Er interiørveilledning å bruke opp tapetrester hos venninna? Tenkte det samme. Interiørveiledning - pusse opp soverommet til bestevenninda?? Regner ikke med at hun tar seg betalt for det - det kan jo ikke kalles jobb. En vennetjeneste. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 1. desember 2016 #6763 Del Skrevet 1. desember 2016 Hva er greia med å vise fram uoppredde senger? Ser skikkelig rotete ut synes jeg... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 1. desember 2016 #6764 Del Skrevet 1. desember 2016 Glad jeg ikke er til deles offentlig. Tror det er fler enn et lite tall av folk som er det også. I 2016 som vi lever i. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 1. desember 2016 #6765 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) 52 minutter siden, Shoppingqueen skrev: Glad jeg ikke er til deles offentlig. Tror det er fler enn et lite tall av folk som er det også. I 2016 som vi lever i. Haha, først trodde jeg du drakk på lyse dagen, men så forsto jeg kommentaren din 😂😂👍 Endret 1. desember 2016 av Dollyådi 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsi Skrevet 1. desember 2016 #6766 Del Skrevet 1. desember 2016 Lurer på hva hun er innehaver av.... Se snap 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 1. desember 2016 #6767 Del Skrevet 1. desember 2016 Tjener hun ikke usaklig mye penger på å blogge, i følge seg selv? Hvorfor må hun jobbe fordi at NAV ikke vil gi henne penger? Og hvorfor må det bli innehaver isteden for ansatt? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 1. desember 2016 #6768 Del Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, Dollyådi skrev: Haha, først trodde jeg du drakk på lyse dagen, men så forsto jeg kommentaren din 😂😂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 1. desember 2016 #6769 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) "Innehaver" trenger da ikke å ha noe med jobb å gjøre. Står "innehaver" på papirene mine da jeg kjøpte ny telefon. Full jobb igjen? Når har hun jobbet fullt? Hun har vel aldri hatt en 8-16 jobb i hele sitt liv. Endret 1. desember 2016 av Trulte_94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. desember 2016 #6770 Del Skrevet 1. desember 2016 Trodde hun at hun kunne få permisjonspenger OG inntekter fra bloggen samtidig? Virker nesten sånn. Nå fremstiller hun det jo som at hun "må" jobbe pga NAV. Akkurat som om dt var et alternativ å ikke blogge. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 1. desember 2016 #6771 Del Skrevet 1. desember 2016 5 minutter siden, Trulte_94 skrev: "Innehaver" trenger da ikke å ha noe med jobb å gjøre. Står "innehaver" på papirene mine da jeg kjøpte ny telefon. Full jobb igjen? Når har hun jobbet fullt? Hun har vel aldri hatt en 8-16 jobb i hele sitt liv. Innehaver med et knippe rå mennesker? Er det et helt knippe rå mennesker bak ditt mobilkjøp? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 1. desember 2016 #6772 Del Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, neiognei skrev: Innehaver med et knippe rå mennesker? Er det et helt knippe rå mennesker bak ditt mobilkjøp? Bilde og tekst trenger ikke nødvendigvis å henge sammen! Men tro hva du vil. Skal ikke krangle på det. Jeg kjenner lusa på gangen og tenker mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 1. desember 2016 #6773 Del Skrevet 1. desember 2016 Gleder meg til å se hvem de rå menneskene er og hva de skal gjøre. Hun skrev tidligere at hun skulle starte noe sammen med Sabrina og at det ikke hadde med interiør å gjøre. Jeg holder fremdeles en knapp på det jeg gjorde tidligere; salg av gusji bæreseler, acryl pledd og vesker fra marked i spania. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 1. desember 2016 #6774 Del Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Dollyådi skrev: Gleder meg til å se hvem de rå menneskene er og hva de skal gjøre. Hun skrev tidligere at hun skulle starte noe sammen med Sabrina og at det ikke hadde med interiør å gjøre. Jeg holder fremdeles en knapp på det jeg gjorde tidligere; salg av gusji bæreseler, acryl pledd og vesker fra marked i spania. Det blir bærre lækkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 1. desember 2016 #6775 Del Skrevet 1. desember 2016 Enkelt oppsummert så virker det som frøken paprika mangler både sunn fornuft og innsikt i/om egen buisness og eget (og andres) liv. Ikke noe nytt der i gården altså. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 1. desember 2016 #6776 Del Skrevet 1. desember 2016 Ser hun kritiserer NAV veldig, men etter å ha hatt to permisjoner før må hun da forstå at man ikke kan fortsette å tjene titusenvis av kroner på blogg i måneden og motta permisjonspenger i tillegg..? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 1. desember 2016 #6777 Del Skrevet 1. desember 2016 Fødselspenger finnes det klare regler for, men det er nå engang meningen at man faktisk skal ha permisjon.. Fødselspenger skal dekke inntektstap når man har permisjon; altså : Ikke jobber. CØ skrev jo tidligere at brorens kjæreste skulle drifte bloggen (være vikar) når hun hadde permisjon, istedenfor ble det en ukontrollert eksponering av den lille. Hvis hun "jobber" som normalt, og tjener som normalt, så har hun ikke permisjon. Ellers i arbeidslivet har man en vikar når man er i permisjon. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 1. desember 2016 #6778 Del Skrevet 1. desember 2016 Åh,kan ikke noen hjelpe henne med å stave riktig! Jeg synes det er hårreisende at en som lever av å skrive tror det heter "fugel" og "bolleskinn". For å nevne noe konkret. Nettavisen,hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 2. desember 2016 #6779 Del Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, ricecrispies skrev: Åh,kan ikke noen hjelpe henne med å stave riktig! Jeg synes det er hårreisende at en som lever av å skrive tror det heter "fugel" og "bolleskinn". For å nevne noe konkret. Nettavisen,hjelp! "peppekake", skrevet 3 ganger i siste blogginnlegg. Øynene mine blør! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 2. desember 2016 #6780 Del Skrevet 2. desember 2016 Juletreet er oppe, kastes ut så fort barna har pakket opp gaver for da er det vår! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg