Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

38 minutter siden, Dollyådi skrev:

Er interiørveilledning å bruke opp tapetrester hos venninna?  

Tenkte det samme. Interiørveiledning - pusse opp soverommet til bestevenninda?? Regner ikke med at hun tar seg betalt for det - det kan jo ikke kalles jobb. En vennetjeneste.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke er til deles offentlig. Tror det er fler enn et lite tall av folk som er det også. I 2016 som vi lever i.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Glad jeg ikke er til deles offentlig. Tror det er fler enn et lite tall av folk som er det også. I 2016 som vi lever i.

Haha, først trodde jeg du drakk på lyse dagen, men så forsto jeg kommentaren din 😂😂👍

Endret av Dollyådi
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjener hun ikke usaklig mye penger på å blogge, i følge seg selv? Hvorfor må hun jobbe fordi at NAV ikke vil gi henne penger? Og hvorfor må det bli innehaver isteden for ansatt?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dollyådi skrev:

Haha, først trodde jeg du drakk på lyse dagen, men så forsto jeg kommentaren din 😂😂👍

:P:xpb_knuddel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte_94

"Innehaver" trenger da ikke å ha noe med jobb å gjøre. Står "innehaver" på papirene mine da jeg kjøpte ny telefon. :fnise:  Full jobb igjen? Når har hun jobbet fullt? Hun har vel aldri hatt en 8-16 jobb i hele sitt liv. :)

Endret av Trulte_94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde hun at hun kunne få permisjonspenger OG inntekter fra bloggen samtidig? Virker nesten sånn.

Nå fremstiller hun det jo som at hun "må" jobbe pga NAV. Akkurat som om dt var et alternativ å ikke blogge. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Trulte_94 skrev:

"Innehaver" trenger da ikke å ha noe med jobb å gjøre. Står "innehaver" på papirene mine da jeg kjøpte ny telefon. :fnise:  Full jobb igjen? Når har hun jobbet fullt? Hun har vel aldri hatt en 8-16 jobb i hele sitt liv. :)

Innehaver med et knippe rå mennesker? Er det et helt knippe rå mennesker bak ditt mobilkjøp?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte_94
1 minutt siden, neiognei skrev:

Innehaver med et knippe rå mennesker? Er det et helt knippe rå mennesker bak ditt mobilkjøp?

Bilde og tekst trenger ikke nødvendigvis å henge sammen! :) Men tro hva du vil. Skal ikke krangle på det. Jeg kjenner lusa på gangen og tenker mitt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se hvem de rå menneskene er og hva de skal gjøre. Hun skrev tidligere at hun skulle starte noe sammen med Sabrina og at det ikke hadde med interiør å gjøre. Jeg holder fremdeles en knapp på det jeg gjorde tidligere; salg av gusji bæreseler, acryl pledd  og vesker fra marked i spania. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte_94
1 minutt siden, Dollyådi skrev:

Gleder meg til å se hvem de rå menneskene er og hva de skal gjøre. Hun skrev tidligere at hun skulle starte noe sammen med Sabrina og at det ikke hadde med interiør å gjøre. Jeg holder fremdeles en knapp på det jeg gjorde tidligere; salg av gusji bæreseler, acryl pledd  og vesker fra marked i spania. 

:fnise: Det blir bærre lækkert.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt oppsummert så virker det som frøken paprika mangler både sunn fornuft og innsikt i/om egen buisness og eget (og andres) liv. Ikke noe nytt der i gården altså.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun kritiserer NAV veldig, men etter å ha hatt to permisjoner før må hun da forstå at man ikke kan fortsette å tjene titusenvis av kroner på blogg i måneden og motta permisjonspenger i tillegg..?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fødselspenger finnes det klare regler for, men det er nå engang meningen at man faktisk skal ha permisjon.. Fødselspenger skal dekke inntektstap når man har permisjon; altså : Ikke jobber.

CØ skrev jo tidligere at brorens kjæreste skulle drifte bloggen (være vikar) når hun hadde permisjon, istedenfor ble det en ukontrollert eksponering av den lille. Hvis hun "jobber" som normalt, og tjener som normalt, så har hun ikke permisjon. Ellers i arbeidslivet har man en vikar når man er i permisjon. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Åh,kan ikke noen hjelpe henne med å stave riktig! Jeg synes det er hårreisende at en som lever av å skrive tror det heter "fugel" og "bolleskinn". For å nevne noe konkret. 

Nettavisen,hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ricecrispies skrev:

Åh,kan ikke noen hjelpe henne med å stave riktig! Jeg synes det er hårreisende at en som lever av å skrive tror det heter "fugel" og "bolleskinn". For å nevne noe konkret. 

Nettavisen,hjelp!

"peppekake", skrevet 3 ganger i siste blogginnlegg. Øynene mine blør!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...