neiognei Skrevet 24. november 2016 #6661 Del Skrevet 24. november 2016 Har hun pussa taket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 24. november 2016 #6662 Del Skrevet 24. november 2016 32 minutter siden, neiognei skrev: Har hun pussa taket? Nope, hun redigerer skjøtene i takplatene 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. november 2016 #6663 Del Skrevet 24. november 2016 49 minutter siden, Miss Marble skrev: Nope, hun redigerer skjøtene i takplatene Okei.:) Er jo fornuftig å vente mtp baby og greier. Kanskje hun faktisk er mottakelig for sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsi Skrevet 24. november 2016 #6664 Del Skrevet 24. november 2016 Jeg håper det blir mer fokus på intriør på bloggen og mindre fokus på andre ting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. november 2016 #6665 Del Skrevet 24. november 2016 17 minutter siden, Hoppsi skrev: Jeg håper det blir mer fokus på intriør på bloggen og mindre fokus på andre ting. Hun har gått ut og sagt at hun ikke skal være interiørblogg lenger, så det blir det nok ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 24. november 2016 #6666 Del Skrevet 24. november 2016 30 minutter siden, neiognei skrev: Okei.:) Er jo fornuftig å vente mtp baby og greier. Kanskje hun faktisk er mottakelig for sunn fornuft. Tenk deg den jobben da, det støver jo som et helvete, og den overmøblerte kåken. Hadde hun vært lur så hadde hun enten droppa hele gipsrosetten (mtp at det overhodet ikke passer i en liten rekkehusleilighet med standard takhøyde) eller tatt jobben før hun flytta inn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsi Skrevet 24. november 2016 #6667 Del Skrevet 24. november 2016 Det skjønte ikke jeg, det med taket.... Når man pusser opp så å si alt men velger å vente med taket.... Det hadde vel vært mest naturlig å tatt taket først.... Helt håpløst å begynne med gipsplater i taket etter man har flytta inn.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. november 2016 #6668 Del Skrevet 24. november 2016 Sitat selv om det er torner der roser gror er det ikke noe som er vakrere! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 24. november 2016 #6669 Del Skrevet 24. november 2016 18 minutter siden, Birdo skrev: Det gjelder å se hvor du tar og ikke bare gripe alt på en gang... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 25. november 2016 #6670 Del Skrevet 25. november 2016 (endret) MNDÉR? Really? Hadde man giddet å slengt på to ekstra bokstaver, (samt normal E) så får man korrekt ord og korrekt stavemåte. Eller forkort måneder med MD som hadde gått mye fortere! Både måned og måneder forkortes md. (ikke mnd. eller i flertall mndr.) Utrolig når man lever av å skrive! Endret 25. november 2016 av Trulte_94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 25. november 2016 #6671 Del Skrevet 25. november 2016 11 minutter siden, Trulte_94 skrev: MNDÉR? Really? Hadde man giddet å slengt på to ekstra bokstaver, (samt normal E) så får man korrekt ord og korrekt stavemåte. Eller forkort måneder med MD som hadde gått mye fortere! Både måned og måneder forkortes md. (ikke mnd. eller i flertall mndr.) Utrolig når man lever av å skrive! Ikke nok med det, hun har blitt 3.mndér! Tredje mndér! Øynene mine blør! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 25. november 2016 #6672 Del Skrevet 25. november 2016 Huff.. ja. Klarte bare å lese de 3 første linjene. Resten interesserte meg heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. november 2016 #6673 Del Skrevet 25. november 2016 Bruker man ordet skinn i stedet for hud i Fredrikstad? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 25. november 2016 #6674 Del Skrevet 25. november 2016 6 minutter siden, Kollontaj skrev: Bruker man ordet skinn i stedet for hud i Fredrikstad? Jeg innbiller meg at hun egentlig prøver å skrive kinn. Det er helt utrolig hvor dårlig hun er til å skrive. Det må jo gå an å lese igjennom før man publiserer. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 25. november 2016 #6675 Del Skrevet 25. november 2016 11 minutter siden, Kollontaj skrev: Bruker man ordet skinn i stedet for hud i Fredrikstad? Dette er jo en gjentagende skrivefeil hos henne. BolleSKINN, bolleskjaker... Nesten så man kan lure på om det er dialekt. Disse "følelses"- innleggene hennes er bare vondt å lese. Pga måten hun ordlegger seg og hvilke ord og uttrykk hun bruker/misbruker. En godhjertet baby? Eh? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 25. november 2016 #6676 Del Skrevet 25. november 2016 Hjelper ikke å lese i gjennom det man skriver, når man rett og slett ikke aner hvordan ordene skrives. Blanding av slurvefeil og ord hun ikke aner hvordan skrives.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte_94 Skrevet 25. november 2016 #6677 Del Skrevet 25. november 2016 5 minutter siden, Valetta skrev: Dette er jo en gjentagende skrivefeil hos henne. BolleSKINN, bolleskjaker... Nesten så man kan lure på om det er dialekt. Disse "følelses"- innleggene hennes er bare vondt å lese. Pga måten hun ordlegger seg og hvilke ord og uttrykk hun bruker/misbruker. En godhjertet baby? Eh? Det IKKE dialekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 25. november 2016 #6678 Del Skrevet 25. november 2016 Beskymret.. Jaja! Jeg skjønner ikke hvordan man kan leve av å være interiørblogger når man ikke kan interiør og ikke kan skrive. Hva med å skrive innleggene i word med ordbok før man poster det på bloggen? Det er bare å skrive, trykke ctrl+A, ctrl+C og ctrl+V. Ikke mye ekstraarbeid der altså. Så slipper man å skrive skinn og beskymret, når man mener kinn og bekymret. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 25. november 2016 #6679 Del Skrevet 25. november 2016 36 minutter siden, maipai skrev: Beskymret.. Jaja! Jeg skjønner ikke hvordan man kan leve av å være interiørblogger når man ikke kan interiør og ikke kan skrive. Hva med å skrive innleggene i word med ordbok før man poster det på bloggen? Det er bare å skrive, trykke ctrl+A, ctrl+C og ctrl+V. Ikke mye ekstraarbeid der altså. Så slipper man å skrive skinn og beskymret, når man mener kinn og bekymret. Nettopp. Lurer på om hun faktisk uttaler ordene "bolleshinn" og "beshymret"? Sånn som når mindre smarte ungdommer sier at de skal på "shino" eller spise "pinneshøtt". 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. november 2016 #6680 Del Skrevet 25. november 2016 2 timer siden, Veslefrikk skrev: Jeg innbiller meg at hun egentlig prøver å skrive kinn. Det er helt utrolig hvor dårlig hun er til å skrive. Det må jo gå an å lese igjennom før man publiserer. OK, mulig. Kan være hud også, vanskelig å si. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg