Edie Skrevet 17. november 2016 #6621 Del Skrevet 17. november 2016 Ryddet for omtale av barn, spekulasjoner, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 17. november 2016 #6622 Del Skrevet 17. november 2016 9 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Hva betyr det egentlig? Siden de er en avis med en redaktør som arbeidsgiver for bloggen så har de "overordnet ansvar"?! Tydeligvis ingenting!! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 17. november 2016 #6623 Del Skrevet 17. november 2016 10 skritt fram. 9 tilbake. Ser lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. november 2016 #6624 Del Skrevet 17. november 2016 12 timer siden, Shoppingqueen skrev: Omtaler man seg selv som Norges største INTERIØRBLOGG, så bør man vel vise hvordan oppussing/maling SKAL gjøres, og ikke det motsatte. Malingen av pipa opp mot listene ser helt jævlig ut.. ingenting gjøres ordentlig der i huset. Når man maler noe så mørkt så må man gidde å male mer enn et strøk. Skulle likt og sett et nærbilde av trappa, vedder på at den trenger et strøk til også. Det gjorde den når den var hvit også... Språket og ikke minst rettskrivingen er så sinnsykt elendig at jeg ikke fatter at hun i det minste kan gidde å lese igjennom det hun har skrevet før hun trykker publiser. Hadde tatt noen minutter...Men..... hun er og blir en halvveis... sånn som det uke for uke innlegget fram til 9 mnd... Fryktelig stygt og slurvete malt. Har gått over stokk og stein, som det meste gjør der i gården. Og jeg merker meg at taket fremdeles ikke er sparklet. Det skulle jo, ifølge VP, gjøres tidlig i høst... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. november 2016 #6625 Del Skrevet 18. november 2016 Ryddet for omtale av barn, omtale av tredjepart og svar til dette. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 21. november 2016 #6626 Del Skrevet 21. november 2016 La oss prøve oss igjen. Denne gangen vil jeg at vi ikke lar de brukerene som kun oppfordrer til brukerdebatt få stenge tråden. Vær så snill å la denne type kommentarer få stå uten å verken kommentere tilbake eller bli provosert. La oss diskutere det Camilla er best på, nemlig interiør. Det er interiørbloggen (Norges største) jeg vil diskutere. Så; hva tenker dere om den nye arbeidsplassen? Jeg klarer ikke se hvordan det er mulig å sitte skikkelig inntil det "arbeidsbordet" som rekker til under knærne. Det er ikke mulig å sette seg skikkelig inntil. I tillegg så klarer jeg ikke se hvor et eventuelt tastatur skal være? På fanget? Og hva gjør alle di posene og eskene nytten til? Er ikke det sånn som blir kastet når varene er i hus? Hvorfor blir samme pose flyttet rundt i huset sånn at den blir med på alle bilder? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 21. november 2016 #6627 Del Skrevet 21. november 2016 Har det virkelig noe å si om den arbeidsplassen er ukomfortabel?? Det er jo ingen her inne som skal sitte der og jobbe. Og så var det posene da. HVA med posene? Hva om hun liker å ha posene der? Plager det deg så mye at de posene er der slik at vi må ha en egen tråd om posene til Villa Paprika? Dette er jo helt vilt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslefrøken Skrevet 21. november 2016 #6628 Del Skrevet 21. november 2016 Men er der Norges største interiørblogg? Nå er det mest familie greier. Og hun er ikke best på interiør, om det er det hun er best til så er hun ikke god i mye annet. Det er slurv hele vegen, malingsklin, tapet som ikke følger mønster og som ikke festes skikkelig. Det er umoderne, upraktisk og overfylt. Det nye hjemmet er blitt en mørk hule med altfor mye puter og tekstiler. Møblene er store og klumpete. Interiør kan hun IKKE. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 22. november 2016 #6629 Del Skrevet 22. november 2016 Hvis man skal titulere seg som Norges største interiørblogger, så bør man vel kombinere nye interiør ting fra mer enn et merke? Å kjøpe 98% av interiørtingene sine av Mille Moi gjør ikke Camilla til en som er flink til å sette sammen interiør, det er det Mille Moi som er. De selger jo en hel kolleksjon som matcher fra før. Å kjøpe tingene å sette de fram hjemme sammen med alle de andre Mille MOI tingene er vel ikke veldig kreativt. Heldigvis har Camilla tidligere skrevet et langt innlegg om at mat hun lager hjemme smaker bedre. Å spise ute er oppskrytt og sløsing med penger. Å hige etter materielle goder er noe hun er ferdig med. Hvis ikke ville jeg trodd at hun sier/skriver en ting og gjør det motsatte. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 22. november 2016 #6630 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg skulle ønske hun kunne slutten lyve på seg en tittel. Hun er ikke Norges største interiørblogg og sånn er det bare med den saken. Å ha kontorplassen sin under en trapp må være noe av det dummeste. Den plassen det støver mest i et hus er under trappa så den pcen kommer til å bli fryktelig støvete. Og posen. Å flytte rundt på en tom papirpose kun for å vise navnet på den er rett og slett bare pinlig. Hun har et merkelig behov for å vise seg. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 22. november 2016 #6631 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Og den nye skjenken er fra ???? Mille MOI! Huset hennes er som et eneste stort showrom for MM. Ikke akkurat inspirerende. Tragisk bare! Og enda så godt hun prøver å duse ut bildene for og ikke vise slurvete malingsarbeid, så har hun ikke engang malt godt nok til at "treproppene" på trappa er dekket ordentlig med maling. Like barn leker best! Endret 22. november 2016 av Shoppingqueen Rot 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 22. november 2016 #6632 Del Skrevet 22. november 2016 Den kontorplassen har ikke den beste beliggenheten, akkurat. Med fem medlemmer i husstanden blir det ganske mye støv og skit som kommer til å drysse ned hver gang noen går i trappen. Er det hennes kontorplass eller Kim sin forresten? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 22. november 2016 #6633 Del Skrevet 22. november 2016 Sjekk ut FB siden til Byggdekor. Litt usikker på hva Camilla har gjort for at de har sponset henne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 22. november 2016 #6634 Del Skrevet 22. november 2016 Synes hun gjør det beste ut av plassen hun har. Det jeg ikke skjønner er at det må være bedre å sitte ved spisebordet å jobbe. Uansett så vil hun sitte i stuen og hvis hun tenker på støy, så vil det være det samme hvor hun sitter. Å fylle en liten pult med krims krams er helt unødvendig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 22. november 2016 #6635 Del Skrevet 22. november 2016 Har akkurat vært i London, og har med fine pappposer etc. er det innafor å spre de rundt i huset, så folk ser hvor en handler? Skal også være flinkere til å sore mine vesker/lommebøker i alle etg. så alle skjønner at det står ikke på penger her i huset-:) Henviser bare til Benken hvor Camilla har dytta inn poser/esker/vesker/almanakker + julepynt...... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Articuno Skrevet 22. november 2016 #6636 Del Skrevet 22. november 2016 Hvorfor er jeg ikke overrasket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 22. november 2016 #6637 Del Skrevet 22. november 2016 5 minutter siden, Hummingbird1 skrev: Og hva er greia med å spare på handleposer og skoesker? Skal det liksom gi preg av at man har mye penger? 😂 Gud bedre! Skulle tro de fikk stylingtips av datteren min på 13... Hun har spart på posene fra Victoria's secret og Dash fra vi var i USA i sommer... Det ser jeg ikke problemet med, har selv et lager av poser fra REMA, Meny, Kiwi osv. De brukes også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 22. november 2016 #6638 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) 54 minutter siden, canacas skrev: Det ser jeg ikke problemet med, har selv et lager av poser fra REMA, Meny, Kiwi osv. De brukes også Men nå styler du kanskje ikke opp stuen din med handleposer heller da?😉 For det er jo handleposer det er, uansett om det står LV på dem 😂 Endret 22. november 2016 av Hummingbird1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 22. november 2016 #6639 Del Skrevet 22. november 2016 Synes det å pynte med handleposer fra dyre butikker er det samme som å ha sånne store coffee table-bøker i stua... altså sånne bøker om Chanel, Dior osv. Personlig synes jeg det er skikkelig harry. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 22. november 2016 #6640 Del Skrevet 22. november 2016 45 minutter siden, Riskrem skrev: Synes det å pynte med handleposer fra dyre butikker er det samme som å ha sånne store coffee table-bøker i stua... altså sånne bøker om Chanel, Dior osv. Personlig synes jeg det er skikkelig harry. Jeg tror hun setter det opp for å skjule feil og mangler. I dette tilfelle skjule ledningene fra mac'en til boksen under trappa. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg