Gjest Hummingbird1 Skrevet 15. november 2016 #6601 Del Skrevet 15. november 2016 1 time siden, maipai skrev: Det å gå videre er ikke alltid så lett, spesielt ikke hvis den bagasjen som er henger etter med åpene sår. Det er sikkert ikke så lett å holde på publikumet man dannet seg som interiørblogger heller. Nå som svært hus med store muligheter for styling er byttet ut med liten rekkehusleilighet. Innkjøpspris gjennom egen butikk og diverse sponsorer på interiør er det vel sikkert mer og mer slutt på, etter useriøs butikkdrift, konkurser og stor utestående gjeld i bransjen. Det kan se ut som at Villaen, for å beholde lesere og å holde interessen for bloggen oppe, har byttet ut lysestaker, putetrekk, salongbord og karafler med overeksponering av eget og andres privatliv. Om det er riktig å bytte hovedingrediens i bloggen i stede for å gi seg på topp, det vet jeg ikke... Jeg vet hva jeg ville valgt. Og det er ikke det samme som Villa har valgt. En annen ting som ikke er lett er å tolke bloggerens innlegg...! Er man så elendig på å formulere seg burde man ikke bruke metaforer og "store ord"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 15. november 2016 #6602 Del Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, Hummingbird1 skrev: En annen ting som ikke er lett er å tolke bloggerens innlegg...! Er man så elendig på å formulere seg burde man ikke bruke metaforer og "store ord"... Begynner neste å mistenke at hun av og til gjør det med overlegg. Har ikke noe å si, så hun bare kjører på med masse ord uten sammenheng og mening for å lage sidefyll. Litt sånn som man gjør på oppgaver der man må levere antall ord. Under forutsetning av en inkluderende kvalitetssikring synliggjøres synergieffekten innenfor konseptet, liksom. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 15. november 2016 #6603 Del Skrevet 15. november 2016 "jentebabis" 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 15. november 2016 #6604 Del Skrevet 15. november 2016 4 timer siden, Emilim skrev: Hvem setter en sjenk foran vinduet når vinduet er lavere en sjenken 😱😱😱😱😱😱😱 Samme blogger som har TV benk som er lengre enn veggen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. november 2016 #6605 Del Skrevet 15. november 2016 4 timer siden, Emilim skrev: Hvem setter en sjenk foran vinduet når vinduet er lavere en sjenken 😱😱😱😱😱😱😱 "Norges største interiørblogg" gjør det, så da er det nok innafor 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 15. november 2016 #6606 Del Skrevet 15. november 2016 Så innmari mye "kvalitetstid" de har der i går'n. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 16. november 2016 #6607 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Venter. 😊 Endret 16. november 2016 av PetronellaPetrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 16. november 2016 #6608 Del Skrevet 16. november 2016 6 timer siden, FruRosa skrev: "Norges største interiørblogg" gjør det, så da er det nok innafor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 16. november 2016 #6609 Del Skrevet 16. november 2016 Hun lover stadig ting som ikke blir gjennomført. Hun skulle legge ut svangerskapet uke for uke på YouTube. Etter EN episode var det slutt. Så skulle hun legge ut ukesoppdateringer om yngste 3.person på bloggen. Etter få uker stoppet det også. (noe som er BRA, med tanke på eksponeringen!!!) Hvorfor gå ut i hundre og love ting som ikke blir fulgt opp. Hadde det ikke vært bedre å ikke sagt noe på forhånd? Dette går igjen i alt hun gjør. Mange fine ord, om både det ene og det andre, men lite blir fulgt opp. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 16. november 2016 #6610 Del Skrevet 16. november 2016 14 minutter siden, FruRosa skrev: Hun lover stadig ting som ikke blir gjennomført. Hun skulle legge ut svangerskapet uke for uke på YouTube. Etter EN episode var det slutt. Så skulle hun legge ut ukesoppdateringer om yngste 3.person på bloggen. Etter få uker stoppet det også. (noe som er BRA, med tanke på eksponeringen!!!) Hvorfor gå ut i hundre og love ting som ikke blir fulgt opp. Hadde det ikke vært bedre å ikke sagt noe på forhånd? Dette går igjen i alt hun gjør. Mange fine ord, om både det ene og det andre, men lite blir fulgt opp. Skulle hun ikke dra til Thailand nå i vinter? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 16. november 2016 #6611 Del Skrevet 16. november 2016 Skulle vel til Thailand nå i november. Begynner å bli travelt...http://villapaprika.blogg.no/1459200890_snn_m_det_bli_n_jeg_l.html Skal til USA , LA, New York , Miami og. Disneyland i Paris i mai. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 16. november 2016 #6612 Del Skrevet 16. november 2016 6 minutter siden, maipai skrev: Skulle vel til Thailand nå i november. Begynner å bli travelt...http://villapaprika.blogg.no/1459200890_snn_m_det_bli_n_jeg_l.html Skal til USA , LA, New York , Miami og. Disneyland i Paris i mai. Hun har nok en fantastisk forklaring på hvorfor de ikke reiser sammen med en haug uforståelige ordtak om nettopp dette. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 16. november 2016 #6613 Del Skrevet 16. november 2016 "Treffer jeg en mann vil jeg kanskje ikke dele så mye om det heller". Det innlegget der vil jeg ikke BEGYNNE å plukke fra hverandre engang. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 16. november 2016 #6614 Del Skrevet 16. november 2016 16 minutter siden, maipai skrev: Skulle vel til Thailand nå i november. Begynner å bli travelt...http://villapaprika.blogg.no/1459200890_snn_m_det_bli_n_jeg_l.html Skal til USA , LA, New York , Miami og. Disneyland i Paris i mai. I stedet ble det å sitte hjemme i en overmøblert liten mørk rekkehusleilighet.. Men hver sin lyst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 16. november 2016 #6615 Del Skrevet 16. november 2016 5 minutter siden, PetronellaPetrine skrev: I stedet ble det å sitte hjemme i en overmøblert liten mørk rekkehusleilighet.. Men hver sin lyst.. Og bil til 700.000 da Får reist noen turer til Disneyland for den summen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 16. november 2016 #6616 Del Skrevet 16. november 2016 Dette er jo også eksempler på ting det blir ropt høyt om på bloggen, men som aldri blir gjennomført. Greit å ombestemme seg, men VP framstår som usedvanlig vinglete. Og når alt blir skrevet om i flotte ordelag på forhånd blir fallhøyden, når ting ikke gjenomføres, ekstra stor. Det hadde vært så mye bedre om hun ikke skrev/lovte noe før ting var sikkert! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 16. november 2016 #6617 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Enig. Men verst for de som blir lovet gull og grønne skoger. Og da snakker jeg ikke om leserne. Endret 16. november 2016 av PetronellaPetrine Misforståelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 16. november 2016 #6618 Del Skrevet 16. november 2016 Om jeg skal si en ting jeg ikke er så fan av på den bloggen, er det måten bildene blir redigert på. Kill your darling. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 16. november 2016 #6619 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Omtaler man seg selv som Norges største INTERIØRBLOGG, så bør man vel vise hvordan oppussing/maling SKAL gjøres, og ikke det motsatte. Malingen av pipa opp mot listene ser helt jævlig ut.. ingenting gjøres ordentlig der i huset. Når man maler noe så mørkt så må man gidde å male mer enn et strøk. Skulle likt og sett et nærbilde av trappa, vedder på at den trenger et strøk til også. Det gjorde den når den var hvit også... Språket og ikke minst rettskrivingen er så sinnsykt elendig at jeg ikke fatter at hun i det minste kan gidde å lese igjennom det hun har skrevet før hun trykker publiser. Hadde tatt noen minutter...Men..... hun er og blir en halvveis... sånn som det uke for uke innlegget fram til 9 mnd... Endret 16. november 2016 av Shoppingqueen Skrivefeil 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 16. november 2016 #6620 Del Skrevet 16. november 2016 På 11/15/2016 den 0.54, Friluftsdame skrev: http://www.dagsavisen.no/kultur/nettavisen-tar-over-blogg-no-1.475472 Nettavisen uttaler at de tar et etisk ansvar for de bloggerne de velger å trekke fram under sin paraply, men at bloggeren selv er ansvarlig for innholdet. Hva betyr det egentlig? Siden de er en avis med en redaktør som arbeidsgiver for bloggen så har de "overordnet ansvar"?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg