Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #6581 Del Skrevet 14. november 2016 3 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Hvorfor gidder dere? 2 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Lurte jeg også på.. Meg 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 14. november 2016 #6582 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) Ser den at folk vil at bloggen ties i hjel og at det ikke opprettes nye tråder, men da kan man i hvert fall la være å kommentere i tråden, så den forblir stående tom. Endret 15. november 2016 av PetronellaPetrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 14. november 2016 #6583 Del Skrevet 14. november 2016 9 minutter siden, canacas skrev: Meg 3. Den canacas som har vært blant de ivrigste i tidligere (stengte) VP tråder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #6584 Del Skrevet 14. november 2016 4 minutter siden, PetronellaPetrine skrev: Den canacas som har vært blant de ivrigste i tidligere (stengte) VP tråder? Ja, det stemmer. Det var den gangen vi fokuserte på foretningsdrift, konkurs og lurerier. Jeg har ikke brydd meg så mye om hvem som har sex med hvem og er far til hvem og annet privat snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 14. november 2016 #6585 Del Skrevet 14. november 2016 15 minutter siden, canacas skrev: Ja, det stemmer. Det var den gangen vi fokuserte på foretningsdrift, konkurs og lurerier. Jeg har ikke brydd meg så mye om hvem som har sex med hvem og er far til hvem og annet privat snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 14. november 2016 #6586 Del Skrevet 14. november 2016 38 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Lurte jeg også på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 14. november 2016 #6587 Del Skrevet 14. november 2016 Takker for tilbakemeldinger folkens! Vi er alle forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 14. november 2016 #6588 Del Skrevet 14. november 2016 Syns jo det er litt greit med sånne tråder for innimellom greier jeg ikke la vær å gå inn i bloggen og lese...og så er det så fantastisk det jeg leser at jeg bare MÅ dele det med noen...men så kan jeg ikke innrømme det annet enn anonymt her inne så jeg har ikke noen å snakke med 😂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #6589 Del Skrevet 14. november 2016 8 minutter siden, Minipilla skrev: Syns jo det er litt greit med sånne tråder for innimellom greier jeg ikke la vær å gå inn i bloggen og lese...og så er det så fantastisk det jeg leser at jeg bare MÅ dele det med noen...men så kan jeg ikke innrømme det annet enn anonymt her inne så jeg har ikke noen å snakke med 😂 Jeg tør snakke med folk om hvilke blogger jeg leser/ikke leser. Jeg kan attpåtil innrømme at jeg skriver her. Hvorfor skammer du deg over å lese bloggen til Camilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 14. november 2016 #6590 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) Saklig kritikk og diskusjon er ikke mobbing. Dette er en kommersiell blogg! Spekulasjoner og sladder kunne jeg ønsket ble unngått, for det er disse som fører til at tråder blir stengt. Jeg synes det er høyst aktuelt å diskutere det kritikkverdige i forhold til Paprikabloggen. I tillegg til ustabile valg som gjøres og dårlig forretningsdrift og etikk, er etikken i forhold til eksponering av et økende antall tredjepersoner verdt å stille spørsmålstegn ved. Kommentarfeltet på bloggen er stengt, derfor kommenteres det her. Å gjøre en interiørblogg om til slik den har fremstått det siste året - og dette for å tjene til livets opphold, ja det er det faktisk betimelig å ha synspunkt på. Både Nettavisen sin etikk, og bloggerens etikk. Endret 14. november 2016 av Friluftsdame 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 14. november 2016 #6591 Del Skrevet 14. november 2016 Hva galt har Nettavisen gjort? 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 14. november 2016 #6592 Del Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Hva galt har Nettavisen gjort? 😶 Nettavisen er arbeidsgiver, og virker ikke å verken veilede eller sensurere. Skandaler skaper klikk, skaper reklameinntekter. Så enkelt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 14. november 2016 #6593 Del Skrevet 14. november 2016 Men ser at diskusjonen er i ferd med å gå over til brukerdebatt. Holder klokelig kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 14. november 2016 #6594 Del Skrevet 14. november 2016 Er det lov å diskutere det elendige språket? Eller blir det ansett som "hets"? Jeg skjønner nemlig ikke at det er mulig å skrive så dårlig norsk for en dame på 30 år... Kan man ikke få noen til å gjøre korrektur før innlegg publiseres? Det siste innlegget er så dårlig skrevet at jeg orket ikke lese hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 14. november 2016 #6595 Del Skrevet 14. november 2016 Men hvis det er Nettavisen betaler lønna så er vel de ansvarlige?! Hvis hun skriver ulovelige ting om andre så er det vel arbeidsgiveren sitt ansvar?! 😕 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 15. november 2016 #6596 Del Skrevet 15. november 2016 7 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Men hvis det er Nettavisen betaler lønna så er vel de ansvarlige?! Hvis hun skriver ulovelige ting om andre så er det vel arbeidsgiveren sitt ansvar?! 😕 http://www.dagsavisen.no/kultur/nettavisen-tar-over-blogg-no-1.475472 Nettavisen uttaler at de tar et etisk ansvar for de bloggerne de velger å trekke fram under sin paraply, men at bloggeren selv er ansvarlig for innholdet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. november 2016 #6597 Del Skrevet 15. november 2016 Ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 15. november 2016 #6598 Del Skrevet 15. november 2016 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 15. november 2016 #6599 Del Skrevet 15. november 2016 Det å gå videre er ikke alltid så lett, spesielt ikke hvis den bagasjen som er henger etter med åpene sår. Det er sikkert ikke så lett å holde på publikumet man dannet seg som interiørblogger heller. Nå som svært hus med store muligheter for styling er byttet ut med liten rekkehusleilighet. Innkjøpspris gjennom egen butikk og diverse sponsorer på interiør er det vel sikkert mer og mer slutt på, etter useriøs butikkdrift, konkurser og stor utestående gjeld i bransjen. Det kan se ut som at Villaen, for å beholde lesere og å holde interessen for bloggen oppe, har byttet ut lysestaker, putetrekk, salongbord og karafler med overeksponering av eget og andres privatliv. Om det er riktig å bytte hovedingrediens i bloggen i stede for å gi seg på topp, det vet jeg ikke... Jeg vet hva jeg ville valgt. Og det er ikke det samme som Villa har valgt. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 15. november 2016 #6600 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Hvem setter en sjenk foran vinduet når vinduet er lavere en sjenken 😱😱😱😱😱😱😱 Endret 15. november 2016 av Emilim 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg