Gjest PetronellaPetrine Skrevet 10. november 2016 #6541 Del Skrevet 10. november 2016 31 minutter siden, Bringebæret skrev: Hun snakker med gnålestemme og putter en lang negl i munnen på stakkaren som ikke skal nevnes. Legger hun aldri fra seg tlf? Er jo den som er levebrødet hennes.... Blir lite penger i kassa om ikke all galskapen dokumenteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 10. november 2016 #6542 Del Skrevet 10. november 2016 2 timer siden, Keikolina skrev: Er vel fare for luftembolisme også? What?! 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. november 2016 #6543 Del Skrevet 10. november 2016 3 timer siden, MintyBreeze skrev: What?! 😂 Blodpropp, men ikke nå da. kalvinga er vel over for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 10. november 2016 #6544 Del Skrevet 10. november 2016 På 8.11.2016 den 19.39, monstergospel skrev: Morsomt at hun skrev innlegg for et par mnd siden om hvordan hun er så materialistisk og nå har innsett at hun vil bruke tid å penger på opplevelser fremfor dyre ting som ikke gir henne noe. Så kjøper hun en bil til 700 000 under to mnd etter😂 P.s hun kjøpte også ny bil for under et år siden😛 Fasaden var visst viktigst alikevel. Heftelsene står kun på Camilla, og den er full finansiert. over 733 000,- i heftelser på bilen. Bilnummeret har de selv lagt ut på snap, så det er ikke akkurat vanskelig å se og sjekke. Pr. 07.11.2016 er det tinglyst følgende heftelser på registreringsnummer BT539XX Dato Dokumenttype Valuta Beløp 07.11.2016 SALGSPANT I MOTORVOGN NOK 733 716,00 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 10. november 2016 #6545 Del Skrevet 10. november 2016 17 minutter siden, Keikolina skrev: Blodpropp, men ikke nå da. kalvinga er vel over for lengst. Jeg vet hva luftemboli er, men kan du forklare meg hvordan det er mulig å få det ved samleie etter en fødsel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. november 2016 #6546 Del Skrevet 10. november 2016 Luft blir presset opp i et sår som ikke har grodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 10. november 2016 #6547 Del Skrevet 10. november 2016 3 minutter siden, Keikolina skrev: Luft blir presset opp i et sår som ikke har grodd. Du vet at det skal mye til? I en CVK må man kjøre et helt sett fylt med luft før det skal være farlig, og da kjører man luft rett inn i en stor åre. Tenk at du gidder å nevne faren ved luftemboli på dette forumet 😂😂😂😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. november 2016 #6548 Del Skrevet 10. november 2016 Okey Jeg bare spurte jeg, kan ikke skjønne hvorfor det er så artig. Er tilfeller det har skjedd. Så hvorfor ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 10. november 2016 #6549 Del Skrevet 10. november 2016 Greit at mor er forelsket (og fint for henne det), men trist at hun bruker barnet sin dåp som en slags oppvisning. Hva om dette ryker om 2 mnd så kommer barnet om 15 år og spørr "mamma hvem er han mannen på alle bildene fra dåpen min".... det er jo hennes valg men hadde håpet hun hadde satt barnet først på en slik dag og heller gått opp som den familien de er da, hun og de tre barna. Det er datterens dag, ikke hennes. (Mener ikke at hun skal gjemme typen men å gå opp sammen som en familie, det kan de spare til bryllupet sitt). 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 10. november 2016 #6550 Del Skrevet 10. november 2016 1 time siden, konkelimonke skrev: Heftelsene står kun på Camilla, og den er full finansiert. over 733 000,- i heftelser på bilen. Bilnummeret har de selv lagt ut på snap, så det er ikke akkurat vanskelig å se og sjekke. Pr. 07.11.2016 er det tinglyst følgende heftelser på registreringsnummer BT539XX Dato Dokumenttype Valuta Beløp 07.11.2016 SALGSPANT I MOTORVOGN NOK 733 716,00 Uggent... Det finnes mange 7setere til langt lavere pris i nybilutgave. Forsikringen må i tillegg være svindyr. Dette er ikke en bil CØ ville gått ut og handlet på eget initiativ, eller for den saks skyld en vanlig, nyetablert familie. Det er selvsagt et personlig valg, og jeg håper hun i det minste har sikret seg med samboeravtale. Mange spørsmål man kan stille seg, men dessverre venter jeg bare på neste kapittel i dramaet. Hun har en høyst usikker jobb, og en forretningshistorikk som gjør at det ikke er enkelt å starte noe nytt. Hva den nye gubben driver med til livets opphold er uklart. Tydeligvis ikke noe å skyte inn i bilkjøpet iallefall. Men bilen han ønsket seg er på plass.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 10. november 2016 #6551 Del Skrevet 10. november 2016 29 minutter siden, marthes skrev: Mener ikke at hun skal gjemme typen men å gå opp sammen som en familie, det kan de spare til bryllupet sitt. Ja det er veldig spesielt. Greit at man har klokketro på at dette vil vare, men er det ikke NOE fornuft i bildet her? Dåpsbilder er noe man har "for alltid" og er litt spesielt. Rimelig ekstraordinært av en mann å i det hele tatt ville gå til fontenen (hehe) med en kvinne og et barn han har kjent en mnd. Kan han ikke bli sittende på benken ivertfall da?? Som en vanlig gjest?? Dette lukter bare hevn spør du meg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 10. november 2016 #6552 Del Skrevet 10. november 2016 Vil det si at hun har så mye lån på bilen?? instagram kontoen stengt igjen,, er det mulig🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 10. november 2016 #6553 Del Skrevet 10. november 2016 1 minutt siden, Sen ve ben skrev: Vil det si at hun har så mye lån på bilen?? instagram kontoen stengt igjen,, er det mulig🙈 Banken har pant i bilen på over 700 k ja, dvs at hun har fullfinansiert den. 100% lån, ingen egenkapital. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 10. november 2016 #6554 Del Skrevet 10. november 2016 1 minutt siden, konkelimonke skrev: Banken har pant i bilen på over 700 k ja, dvs at hun har fullfinansiert den. 100% lån, ingen egenkapital. Ah så ja, tusen takk. 👍 Var ikke det et innlegg om bil på bloggen? Nå er det borte, eller surrer jeg? Sånn går det når man følger henne på face, bloggen, snap og Instagram. 😜😬 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 10. november 2016 #6555 Del Skrevet 10. november 2016 Akkurat nå, Sen ve ben skrev: Ah så ja, tusen takk. 👍 Var ikke det et innlegg om bil på bloggen? Nå er det borte, eller surrer jeg? Sånn går det når man følger henne på face, bloggen, snap og Instagram. 😜😬 Det har vært innlegg om bilen på alle sider! Begynte vel på bloggen, og derifra tok det vel av på alle steder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 10. november 2016 #6556 Del Skrevet 10. november 2016 9 minutter siden, konkelimonke skrev: Banken har pant i bilen på over 700 k ja, dvs at hun har fullfinansiert den. 100% lån, ingen egenkapital. Bil til nesten en million...når du i prinsippet er alenemor til 3 barn. Det er jo galskap. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 10. november 2016 #6557 Del Skrevet 10. november 2016 Men atte seriøst, hva er vitsen med så mange babybilder? Hun har sikkert snappet babyen 10.000 ganger. Why? Why? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 10. november 2016 #6558 Del Skrevet 10. november 2016 Ryddet for spekulasjoner, omtale av barn, tredjepart og svar til dette. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Vincent Skrevet 10. november 2016 #6559 Del Skrevet 10. november 2016 I innlegget der hun forteller om DNA-testen så refererer hun også til "familien Øvestad-Nilsen". https://imgur.com/rYlINUz Med tanke på at de først traff hverandre for 4-6 uker siden så må jeg si at de satser friskt. (http://villapaprika.blogg.no/1478628851_alltid_p_armen.html) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 10. november 2016 #6560 Del Skrevet 10. november 2016 Hva så om hun kjøper en bil til 700 000?? Er vel ikke dere som skal betale den ned.. Hadde hun ikke hatt råd til det, tviler jeg sterkt på at hun hadde kjøpt den eller fått lån på den. Jeg er enig i at utlevering av barn og tredjepart ikke er greit, men er da måte på ALT folk skal henge seg opp i. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg