Wenda Skrevet 9. november 2016 #6521 Del Skrevet 9. november 2016 39 minutter siden, Kvinne31 skrev: Tja, jeg vet nå ikke helt om jeg ville hatt en mann som hadde villet/kunnet flytte inn til meg på en dag jeg da... Det trenger ikke være noe negativt i det. Jeg og min samboer flyttet sammen på første daten og bor fortsatt sammen og er lykkelige, sånn ca 11-12 år senere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotteul Skrevet 9. november 2016 #6522 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg undres.. dette hylekoret som forsvarer paprikaen med nebb og klør, som "hamstret" i nettbutikken etter syte-nestenkonkurs-innlegget hennes, hvor var de da hun kjøpte seg hus, bil, oppussing, dyre møbler og enda en bil? Blir svett av hele opplegget her jeg, men klarer ikke å snu meg unna. Andre spiser vaskepulver i smug, dette sirkuset er min guilty pleasure 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Vincent Skrevet 9. november 2016 #6523 Del Skrevet 9. november 2016 4 minutter siden, Charlotteul skrev: Jeg undres.. dette hylekoret som forsvarer paprikaen med nebb og klør, som "hamstret" i nettbutikken etter syte-nestenkonkurs-innlegget hennes, hvor var de da hun kjøpte seg hus, bil, oppussing, dyre møbler og enda en bil? Blir svett av hele opplegget her jeg, men klarer ikke å snu meg unna. Andre spiser vaskepulver i smug, dette sirkuset er min guilty pleasure Godt poeng! Hva skjedde med det store salget som skulle dekke inkassosakene? Hvor mye av det kundene la igjen i butikken gikk til disse regningene? Det er jo bare noen måneder siden. Er det noen som vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 9. november 2016 #6524 Del Skrevet 9. november 2016 33 minutter siden, Charlotteul skrev: Jeg undres.. dette hylekoret som forsvarer paprikaen med nebb og klør, som "hamstret" i nettbutikken etter syte-nestenkonkurs-innlegget hennes, hvor var de da hun kjøpte seg hus, bil, oppussing, dyre møbler og enda en bil? Blir svett av hele opplegget her jeg, men klarer ikke å snu meg unna. Andre spiser vaskepulver i smug, dette sirkuset er min guilty pleasure 28 minutter siden, Mary Vincent skrev: Godt poeng! Hva skjedde med det store salget som skulle dekke inkassosakene? Hvor mye av det kundene la igjen i butikken gikk til disse regningene? Det er jo bare noen måneder siden. Er det noen som vet det? Tolker spørsmålet ditt som retorisk. Svaret er gitt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 9. november 2016 #6525 Del Skrevet 9. november 2016 35 minutter siden, Charlotteul skrev: Jeg undres.. dette hylekoret som forsvarer paprikaen med nebb og klør, som "hamstret" i nettbutikken etter syte-nestenkonkurs-innlegget hennes, hvor var de da hun kjøpte seg hus, bil, oppussing, dyre møbler og enda en bil? Blir svett av hele opplegget her jeg, men klarer ikke å snu meg unna. Andre spiser vaskepulver i smug, dette sirkuset er min guilty pleasure Haha. Kjenner meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 9. november 2016 #6526 Del Skrevet 9. november 2016 1 time siden, Wenda skrev: Det trenger ikke være noe negativt i det. Jeg og min samboer flyttet sammen på første daten og bor fortsatt sammen og er lykkelige, sånn ca 11-12 år senere Men da tipper jeg at ikke 4 barn og x og yer var involvert!? Litt annerledes når man bare er ansvarlig for seg selv 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. november 2016 #6527 Del Skrevet 9. november 2016 3 minutter siden, Kvinne31 skrev: Men da tipper jeg at ikke 4 barn og x og yer var involvert!? Litt annerledes når man bare er ansvarlig for seg selv True her er det null barn og null drama. Et ganske kjedelig liv egentlig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. november 2016 #6528 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Ryddet for spekulasjoner, avsporinger omtale av barn og tredjepart samt svar til dette. Frk.K, mod. Endret 9. november 2016 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 9. november 2016 #6529 Del Skrevet 9. november 2016 21 timer siden, mjauritz skrev: Kan også fortelle at man aller helst burde vente til etter 6 ukers kontrollen. Er det ny partner burde man i hvert fall vente til man har grodd helt, i tilfelle sykdommer og/eller infeksjoner som kan slå mye hardere ut med åpne sår. Er det sex du snakker om nå? Det eneste man bør vente 6 uker med er å bade. Hvis alt føles greit er det ingenting i veien med å ha samleie når man føler seg klar for det. Noen (av oss) får faktisk spørsmål på 6-ukerskontrollen om alt føles normalt ved samleie😊 Med ny partner bør man være fornuftig å bruke kondom, det vet alle voksne mennesker, selv om størsteparten av oss dessverre slurver😬 Håper hun har truffet drømmemannen og at dette forholdet varer. Jeg kommer ikke til å besøke bloggen for å oppdatere meg. (Beklager hvis siteringer blir tullete😊, skriver fra telefon) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 9. november 2016 #6530 Del Skrevet 9. november 2016 Siste innlegget... når du tror du har hørt alt... mannen hun har kjent i få uker, og som flyttet inn første gang de møttes skal gå opp til døpefontenen med henne og barnet?!?! 🙈🙉🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 9. november 2016 #6531 Del Skrevet 9. november 2016 40 minutter siden, Hummingbird1 skrev: Siste innlegget... når du tror du har hørt alt... mannen hun har kjent i få uker, og som flyttet inn første gang de møttes skal gå opp til døpefontenen med henne og barnet?!?! 🙈🙉🙊 Ikke overrasket. Kan tenke meg hva det neste blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 10. november 2016 #6532 Del Skrevet 10. november 2016 5 timer siden, PetronellaPetrine skrev: Ikke overrasket. Kan tenke meg hva det neste blir... Jeg kan vel desverre se for meg den samme historien skje igjen..... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 10. november 2016 #6533 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) 18 timer siden, Wenda skrev: Det trenger ikke være noe negativt i det. Jeg og min samboer flyttet sammen på første daten og bor fortsatt sammen og er lykkelige, sånn ca 11-12 år senere Det samme gjorde min mann og jeg. Vi har vært sammen i 28 år Å det var barn innvolvert Endret 10. november 2016 av Lapper 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coccojambo Skrevet 10. november 2016 #6534 Del Skrevet 10. november 2016 9 timer siden, Hummingbird1 skrev: Siste innlegget... når du tror du har hørt alt... mannen hun har kjent i få uker, og som flyttet inn første gang de møttes skal gå opp til døpefontenen med henne og barnet?!?! 🙈🙉🙊 DøpeFONTENE faktisk! *dævver* 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. november 2016 #6535 Del Skrevet 10. november 2016 20 timer siden, Wenda skrev: Det trenger ikke være noe negativt i det. Jeg og min samboer flyttet sammen på første daten og bor fortsatt sammen og er lykkelige, sånn ca 11-12 år senere Er stor forskjell på å flytte sammen uten barn innvolvert og med barn. De fleste klsrer heldigvis å ta det med ro og tenke på barnas beste 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 10. november 2016 #6536 Del Skrevet 10. november 2016 Nå vet jeg ikke om hun kaller seg dette lengre, men er det lov å selutnevne seg som "Norges største interiørblogger" (eller noe i den duren), når det ikke stemmer? Slik som jeg har forstått det har det vært jevnt om interiør og drama de siste årene, og en kan ikke kalle en dramablogg for interiørblogg bare fordi det kommer et og annet innspill med interiør. Her har jo vært flere tilfeller av mobilselskaper e.l som har kommet med nye slagord som "ikke stemmer" og forbrukerrådet (?) har hoppet inn og fått det stoppet. Og tilfeller hvor firmaer saksøker hverandre for kopiering og "herming" (apple vs samsung mener jeg det var). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 10. november 2016 #6537 Del Skrevet 10. november 2016 Jeg følger spetakkelet på Snap (noe jeg for øvrig ikke tør innrømme overfor noen jeg kjenner ha ha) og jeg blir helt satt ut av alle snappene av "den som ikke må nevnes". Hun må jo vokse opp i troen om at moren kommer med en mobiltelefon fastmontert! Det er jo drøssevis med snap, enten bilder eller videosnutter, hver dag, drøssevis! Stort sett uten annet innhold enn at VP snakker med pipestemme og lager lyder Hva er vitsen? Satser hun på at "han som ikke må nevnes" følger henne på snap (eller noen nær ham) og dermed skal se hva han går glipp av? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. november 2016 #6538 Del Skrevet 10. november 2016 14 timer siden, acna skrev: Er det sex du snakker om nå? Det eneste man bør vente 6 uker med er å bade. Hvis alt føles greit er det ingenting i veien med å ha samleie når man føler seg klar for det. Noen (av oss) får faktisk spørsmål på 6-ukerskontrollen om alt føles normalt ved samleie😊 Med ny partner bør man være fornuftig å bruke kondom, det vet alle voksne mennesker, selv om størsteparten av oss dessverre slurver😬 Håper hun har truffet drømmemannen og at dette forholdet varer. Jeg kommer ikke til å besøke bloggen for å oppdatere meg. (Beklager hvis siteringer blir tullete😊, skriver fra telefon) Er vel fare for luftembolisme også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 10. november 2016 #6539 Del Skrevet 10. november 2016 Hva heter hun på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 10. november 2016 #6540 Del Skrevet 10. november 2016 1 time siden, Milla29 skrev: Jeg følger spetakkelet på Snap (noe jeg for øvrig ikke tør innrømme overfor noen jeg kjenner ha ha) og jeg blir helt satt ut av alle snappene av "den som ikke må nevnes". Hun må jo vokse opp i troen om at moren kommer med en mobiltelefon fastmontert! Det er jo drøssevis med snap, enten bilder eller videosnutter, hver dag, drøssevis! Stort sett uten annet innhold enn at VP snakker med pipestemme og lager lyder Hva er vitsen? Satser hun på at "han som ikke må nevnes" følger henne på snap (eller noen nær ham) og dermed skal se hva han går glipp av? Hun snakker med gnålestemme og putter en lang negl i munnen på stakkaren som ikke skal nevnes. Legger hun aldri fra seg tlf? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg