Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mary Vincent

Hvordan man tar en skjermdump varierer litt avhengig av om du er på PC eller mobil, hva slags mobil, etc.. Da tar man et bilde av skjermbildet, og det kan være et nyttig verktøy med tanke på dokumentasjon. Google! ☺

Nei, dette er det motsatte av reklame for bloggen, derav tittelen. Det beste hadde vært å ikke diskutere den i det hele tatt, men det lar seg visst ikke gjøre. Kommentarfeltet til bloggen er stengt.

Endret av Mary Vincent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, H80 skrev:

Hvorfor skulle vi ønske å diskutere bloggen her, i stedet for på bloggen? Jeg har aldri lest bloggen og kjenner jeg blir nysgjerrig. Er dette snikreklame for å få flere besøkere til bloggen?

Hvordan skal du kunne diskutere bloggen, på bloggen?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Rubella skrev:

Er det noe som IKKE er kritikkverdig ved den bloggen? 

Jeg synes hun er flink med klær og til å sette sammen antrekk. Synes klærne er finere enn interiøret. Og så er hun ikke altfor kroppsfiksert i forhold til mange andre bloggere.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snappene hennes er så, jeg blir rett og slett brydd. Det er som å se en drittunge holde på. Seriøst!

Om du er lykkelig hvorfor må du hele tiden vise det?? Hva er vitsen? Jeg spør meg selv "Camilla er du virkelig så lykkelig som du vil ha det til"? Det er noe som skurrer! :opplyser:

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan skjønne hun er i himmelen av forelskelse jeg. Har selv hvert i et ikke så veldig godt forhold. Når jeg møtte min nåværende mann, herregud som jeg var i himmelen. Ordentlig fjortisser begge to. Jeg ville jo bare vise han frem til hele verden (ja, ser jo nå at det er teit. Men fort gjort:p )  Hun har jo ikke hatt det noe særlig bra det siste året. Nå når hun har det bra, så vil hun sikkert vise alle at hun FAKTISK har det bra:). 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, caskerette skrev:

Jeg synes hun er flink med klær og til å sette sammen antrekk. Synes klærne er finere enn interiøret. Og så er hun ikke altfor kroppsfiksert i forhold til mange andre bloggere.

Så du 4 dager etter fødsel bilde i undertøyet eller? Å jeg har flat mage.... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at hun skrev innlegg for et par mnd siden om hvordan hun er så materialistisk og nå har innsett at hun vil bruke tid å penger på opplevelser fremfor dyre ting som ikke gir henne noe. 

Så kjøper hun en bil til 700 000 under to mnd etter😂 

P.s hun kjøpte også ny bil for under et år siden😛

Fasaden var visst viktigst alikevel. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går som kjent lynraskt i paprikaheimen. Familien Øvestad-Nilsen ser ut til å ha permisjon begge to. Det hele toppes med at den nye familiebilen har verdens største smil. Jaja, håper dette går greit... 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, nyher skrev:

Gud bedre så dårlig hun er til å skrive. "Erskjenne"? "Voksene" (overskrifta fra nest siste innlegg). Lurer på hvor lenge det går før forholdet mellom VP og Kim ender i drama på bloggen. Spesielt å innlede et forhold når man akkurat har født og ting er sårt og vondt der nede, for å ikke snakke om uker med renselse og hormoner som løper løpsk. Men hva gjør man ikke for å tjene penger og gjøre eksen sjalu. Bare synd for hun at hun kun fremstår som umoden og ustabil. 

Tuller du? Akkurat har født, sårt og vondt der nede, renselse? Osv? Ungen ble født i august! det er ikke alle som går rundt med et åpent sår i underlivet i ukesvis etter en fødsel.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare komisk 😂😂😂 ingen av dere vet tydeligvis fortiden deres 😂😂😂 4 uker ? Dem har jo kjent hverandre mye lengere en det 😂😂😂 og han er jo ikke akkurat en fattiglus, må nesten le 😂😂😂👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetronellaPetrine
26 minutter siden, Miranda16 skrev:

At man må gå til skrittet å ta DNA testing sier alt om disse menneskene spør du meg

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ashanti

Hvor finner de disse mennene som gladelig tar på seg rollen som pappa for alle ungene de har fra før og kjæreste på null komma niks?! Jeg snakker om Villa Paprika, Mamma til Michelle. Blir nesten litt misunnelig, selv har jeg kun ett barn og har vært singel i mange år fordi mannfolka løper når de hører jeg har barn 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Shepherd skrev:

Er det bare jeg som reagerer på at babyen i følge henne, bare roer seg hos kjæresten - og ikke moren?

Det er da helt normalt. Lærte dette da jeg en gang gikk barnepleien. Babyer har mye lettere for å roe seg hos fedre/menn enn hos mor

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paprikasirkuset er uggent å være vitne til. Jeg spør av og til meg selv hvorfor i all verden jeg fremdeles følger bloggen hennes. Fra å ha vært en ok interiørblogger, en ung familie på 4 i Paprikakroken, til å legge de 2 siste års dramatikk bak seg. Det er som om det ingen ende vil ta.

Jeg håper virkelig at det ordner seg denne gangen. Men bildet av CØ som tegner seg basert på det hun både får seg til å skrive og legge ut av bilder, det er skremmende. Likeså hennes manglende evne til forsvarlig forretningsdrift. For meg tegner det først og fremst et bilde av personlig ustabilitet. Det hun skriver om NAV og DNA-test er bare trist. Alle bildene hun deler av den lille likeså. Å gjøre dette til sitt levebrød, er desperat. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ashanti skrev:

Hvor finner de disse mennene som gladelig tar på seg rollen som pappa for alle ungene de har fra før og kjæreste på null komma niks?! Jeg snakker om Villa Paprika, Mamma til Michelle. Blir nesten litt misunnelig, selv har jeg kun ett barn og har vært singel i mange år fordi mannfolka løper når de hører jeg har barn 😁

Tja, jeg vet nå ikke helt om jeg ville hatt en mann som hadde villet/kunnet flytte inn til meg på en dag jeg da... ;)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...