Mme Blavatsky Skrevet 7. november 2016 #6501 Del Skrevet 7. november 2016 Hva er skjermdumper? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Vincent Skrevet 8. november 2016 #6502 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Hvordan man tar en skjermdump varierer litt avhengig av om du er på PC eller mobil, hva slags mobil, etc.. Da tar man et bilde av skjermbildet, og det kan være et nyttig verktøy med tanke på dokumentasjon. Google! ☺ Nei, dette er det motsatte av reklame for bloggen, derav tittelen. Det beste hadde vært å ikke diskutere den i det hele tatt, men det lar seg visst ikke gjøre. Kommentarfeltet til bloggen er stengt. Endret 8. november 2016 av Mary Vincent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. november 2016 #6503 Del Skrevet 8. november 2016 9 timer siden, H80 skrev: Hvorfor skulle vi ønske å diskutere bloggen her, i stedet for på bloggen? Jeg har aldri lest bloggen og kjenner jeg blir nysgjerrig. Er dette snikreklame for å få flere besøkere til bloggen? Hvordan skal du kunne diskutere bloggen, på bloggen? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 8. november 2016 #6504 Del Skrevet 8. november 2016 Er det noe som IKKE er kritikkverdig ved den bloggen? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 8. november 2016 #6505 Del Skrevet 8. november 2016 33 minutter siden, Rubella skrev: Er det noe som IKKE er kritikkverdig ved den bloggen? Jeg synes hun er flink med klær og til å sette sammen antrekk. Synes klærne er finere enn interiøret. Og så er hun ikke altfor kroppsfiksert i forhold til mange andre bloggere. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 8. november 2016 #6506 Del Skrevet 8. november 2016 De snappene hennes er så, jeg blir rett og slett brydd. Det er som å se en drittunge holde på. Seriøst! Om du er lykkelig hvorfor må du hele tiden vise det?? Hva er vitsen? Jeg spør meg selv "Camilla er du virkelig så lykkelig som du vil ha det til"? Det er noe som skurrer! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EternalMe Skrevet 8. november 2016 #6507 Del Skrevet 8. november 2016 Kan skjønne hun er i himmelen av forelskelse jeg. Har selv hvert i et ikke så veldig godt forhold. Når jeg møtte min nåværende mann, herregud som jeg var i himmelen. Ordentlig fjortisser begge to. Jeg ville jo bare vise han frem til hele verden (ja, ser jo nå at det er teit. Men fort gjort:p ) Hun har jo ikke hatt det noe særlig bra det siste året. Nå når hun har det bra, så vil hun sikkert vise alle at hun FAKTISK har det bra:). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 8. november 2016 #6508 Del Skrevet 8. november 2016 2 timer siden, caskerette skrev: Jeg synes hun er flink med klær og til å sette sammen antrekk. Synes klærne er finere enn interiøret. Og så er hun ikke altfor kroppsfiksert i forhold til mange andre bloggere. Så du 4 dager etter fødsel bilde i undertøyet eller? Å jeg har flat mage.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 8. november 2016 #6509 Del Skrevet 8. november 2016 Morsomt at hun skrev innlegg for et par mnd siden om hvordan hun er så materialistisk og nå har innsett at hun vil bruke tid å penger på opplevelser fremfor dyre ting som ikke gir henne noe. Så kjøper hun en bil til 700 000 under to mnd etter😂 P.s hun kjøpte også ny bil for under et år siden😛 Fasaden var visst viktigst alikevel. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 8. november 2016 #6510 Del Skrevet 8. november 2016 Det går som kjent lynraskt i paprikaheimen. Familien Øvestad-Nilsen ser ut til å ha permisjon begge to. Det hele toppes med at den nye familiebilen har verdens største smil. Jaja, håper dette går greit... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 8. november 2016 #6511 Del Skrevet 8. november 2016 9 timer siden, nyher skrev: Gud bedre så dårlig hun er til å skrive. "Erskjenne"? "Voksene" (overskrifta fra nest siste innlegg). Lurer på hvor lenge det går før forholdet mellom VP og Kim ender i drama på bloggen. Spesielt å innlede et forhold når man akkurat har født og ting er sårt og vondt der nede, for å ikke snakke om uker med renselse og hormoner som løper løpsk. Men hva gjør man ikke for å tjene penger og gjøre eksen sjalu. Bare synd for hun at hun kun fremstår som umoden og ustabil. Tuller du? Akkurat har født, sårt og vondt der nede, renselse? Osv? Ungen ble født i august! det er ikke alle som går rundt med et åpent sår i underlivet i ukesvis etter en fødsel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunn1969 Skrevet 8. november 2016 #6512 Del Skrevet 8. november 2016 Dette er bare komisk 😂😂😂 ingen av dere vet tydeligvis fortiden deres 😂😂😂 4 uker ? Dem har jo kjent hverandre mye lengere en det 😂😂😂 og han er jo ikke akkurat en fattiglus, må nesten le 😂😂😂👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunn1969 Skrevet 8. november 2016 #6513 Del Skrevet 8. november 2016 Dem har vært ute siden sommer. Ja det er kort tid.. men so fucking what ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mjauritz Skrevet 8. november 2016 Populært innlegg #6514 Del Skrevet 8. november 2016 36 minutter siden, Gunn1969 skrev: Dette er bare komisk 😂😂😂 ingen av dere vet tydeligvis fortiden deres 😂😂😂 4 uker ? Dem har jo kjent hverandre mye lengere en det 😂😂😂 og han er jo ikke akkurat en fattiglus, må nesten le 😂😂😂👍 Handler ikke om hvor mye penger han har på konto, hvor lenge de har kjent hverandre eller om fortiden deres. Det handler om hva hun skriver kontra hva som skjer. Var det ikke 2 uker før de ble offisielt sammen at hun hadde bestemt seg for at hun hadde det best alene? Ikke misforstå, det er greit å ombestemme seg, men voksne mennesker dater gjerne mer enn 2 uker før man drar inn karen som far for nyfødte og what not. Det handler om hvordan hun går fra å være lykkerusen selv, til å være helt i kjelleren, og tilbake - på gjerne under 1 uke. Nye menn, ny bolig, ny bedrift, ny konkurs, ny bil, ny bil igjen, ny baby, ny far. Jeg skal på ingen måte diagnosere C, men dette er ikke normalt og bygger ikke trygge rammer for familien. Å eksponere en baby på det groveste er for meg totalt uakseptabel oppførsel av en mor. Det er hundrevis av snapper om dagen, hundrevis av bilder og hundrevis av innlegg dedikert til en person som ikke kan gi sitt samtykke på hva som er greit og ikke greit å legge ut. Om han har 1 mill på brukskontoen er totalt irrelevant. Penger skaper ikke trygghet i denne situasjonen! Om hun vil kjøpe seg ny bil så skal ingen nekte hun det, men det er måten dette blir lagt frem på. "Se meg på meg, se så vellykket jeg er" selv om realiteten er at det er et rent kaos pakket inn i pynteputer og glitrende lysestaker. Nei, hun skylder ikke leserne sine å fortelle alle detaljer rundt hva som skjer i livet hennes, men det må være lov å reagere. Denne damen har ansvaret for 3 små barn, og driver en av Norges største blogger (i forhold til hvor mange blogger som finnes der ute, altså). Hun tjener penger på å skrive, eksponere og overdramatisere. Det er ikke mange ukene siden hun satt på sin åpne snapchat og sa rett ut at eksen hadde liten tiss. Altså, ærlig talt - voksne oppegående mennesker holder ikke på sånn! 1 time siden, acna skrev: Tuller du? Akkurat har født, sårt og vondt der nede, renselse? Osv? Ungen ble født i august! det er ikke alle som går rundt med et åpent sår i underlivet i ukesvis etter en fødsel. Men de er jo allerede samboere, og han er jo "far" til barnet. Da burde de vel ha holdt på litt lenger enn august? Kan også fortelle at man aller helst burde vente til etter 6 ukers kontrollen. Er det ny partner burde man i hvert fall vente til man har grodd helt, i tilfelle sykdommer og/eller infeksjoner som kan slå mye hardere ut med åpne sår. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 8. november 2016 #6515 Del Skrevet 8. november 2016 Gud velsigne dem alle! 😥 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 9. november 2016 #6516 Del Skrevet 9. november 2016 26 minutter siden, Miranda16 skrev: At man må gå til skrittet å ta DNA testing sier alt om disse menneskene spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 9. november 2016 #6517 Del Skrevet 9. november 2016 Hvor finner de disse mennene som gladelig tar på seg rollen som pappa for alle ungene de har fra før og kjæreste på null komma niks?! Jeg snakker om Villa Paprika, Mamma til Michelle. Blir nesten litt misunnelig, selv har jeg kun ett barn og har vært singel i mange år fordi mannfolka løper når de hører jeg har barn 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. november 2016 #6518 Del Skrevet 9. november 2016 10 timer siden, Shepherd skrev: Er det bare jeg som reagerer på at babyen i følge henne, bare roer seg hos kjæresten - og ikke moren? Det er da helt normalt. Lærte dette da jeg en gang gikk barnepleien. Babyer har mye lettere for å roe seg hos fedre/menn enn hos mor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 9. november 2016 #6519 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Paprikasirkuset er uggent å være vitne til. Jeg spør av og til meg selv hvorfor i all verden jeg fremdeles følger bloggen hennes. Fra å ha vært en ok interiørblogger, en ung familie på 4 i Paprikakroken, til å legge de 2 siste års dramatikk bak seg. Det er som om det ingen ende vil ta. Jeg håper virkelig at det ordner seg denne gangen. Men bildet av CØ som tegner seg basert på det hun både får seg til å skrive og legge ut av bilder, det er skremmende. Likeså hennes manglende evne til forsvarlig forretningsdrift. For meg tegner det først og fremst et bilde av personlig ustabilitet. Det hun skriver om NAV og DNA-test er bare trist. Alle bildene hun deler av den lille likeså. Å gjøre dette til sitt levebrød, er desperat. Endret 9. november 2016 av Friluftsdame 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 9. november 2016 #6520 Del Skrevet 9. november 2016 2 timer siden, ashanti skrev: Hvor finner de disse mennene som gladelig tar på seg rollen som pappa for alle ungene de har fra før og kjæreste på null komma niks?! Jeg snakker om Villa Paprika, Mamma til Michelle. Blir nesten litt misunnelig, selv har jeg kun ett barn og har vært singel i mange år fordi mannfolka løper når de hører jeg har barn 😁 Tja, jeg vet nå ikke helt om jeg ville hatt en mann som hadde villet/kunnet flytte inn til meg på en dag jeg da... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg