Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, PluttiPlutti skrev:

Blir trangt i den bilen, når de skal på hyttetur.....Image is everything:-( 

får ikek plass til vogn og 4-5 barn i den bilen :P ikke samtdig iallfall...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bestemt meg for å ikke engasjere meg i dette lenger. Men en glipp idag, fordi jeg blir ganske frustrert over dere her inne nå. Dere kritiserer overeksponering av 3 part, luksuskjøp, ferier m.m Og jeg har vært klar lenge på at dette er en dame i krise.  Hun har en så sykt dårlig blogg full av skrivefeil, elendige bilder og et slurvete oppussa rekkhusleilighet som er så overmøblert og rotete, at jeg får lyst å reise dit og rydde hele dritten - og lufte leiligheten fri for støv og dårlig luft. Røske ned lampene over stuebordet - (det er som å ha en lysekrone over en fyrstikk eske)) og generelt fjerne alt og møblere mer stilfullt som passer inn ifht størrelse, dagslys osv. (For ikke å snakke om å få fjernet fake rosett i tak med takplater og det høyglansede kjøkkenjallaet fra ikea som overhode ikke matcher den overmøblerte "bohem-maskulin-romantisk-shabby stilen med en dash av min galskap" - eller hva hun kaller stilen sin..).

MEN: poenger er veldig enkelt: Om du mener dama er "too much" og bloggen får ufortjent mye oppmerksomhet - og det at hun kan kjøpe seg leilighet, pusse den opp i alle rom på tre uker med innleide arbeidsfolk som hun har betalt for OG kan kjøpe seg en bil til nesten 800 000 - SÅ ER DET FORDI DERE IDIOTER FORTSETTER Å GI HENNE KLIKK OG OPPMERKSOMHET!!!!!!!

Hun tjener FETT på at dere diskuterer henne her inne, for det gir MANGE ekstra klikk HVER DAG - og hun kan le herfra til banken i lang tid. Når man ser innholdet og kvaliteten på den bloggen, så hadde den ikke vært inne på topp 50 engang - om det ikke var for at dama er"kjent", har laget MASSE drama som er blogget i det fulle og hele og vært smart nok til å opparbeide seg en fast lesergruppe over tid. 

Jeg prøver en siste gang: VÆR SÅ SNILL - IKKE GI DENNE DAMA MER OPPMERKSOMHET! DERE ER DA BARE MED PÅ Å KOMMUNISERE VIDERE 3 PART I MEDIA, I OFFENTLIGHETEN, I SOSIALE MEDIER OSV. ALT DETTE VIL 3 PART SELV LESE ETTERHVERT. KAN DERE IKKE BARE KUTTE UT NÅ?????????????????????????????

Det beste som kunne skjedd denne dama og de rundt henne er at bloggen forsvant. Ikke gi henne muligheten til å utlevere masse personlig drama som hun samtidig tjener SYKT MYE penger på - komplett ufortjent!!

KAN DERE IKKE BARE BLI LEI, SLUTTEÅ LESE BLOGGEN HENNES OG LEGGE DENNE DISKUSJONEN DØD EN GANG FOR ALLE - ISTEDENFOR Å OPPRETTE NYE DISKJUSJONER TO TIMER ETTER FORRIGE BLE STENGT??? Det er da plenty av andre blogger - både veldig gode og veldig dårlige som kan diskuteres. Bare tenk over det - please????????

Endret av Cessa74
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG 7 seter? Har jo hatt 4 barn en hel helg. Galskapen lenge leve. Men dritsprek bil. Hadde jeg hatt råd så hadde jeg også kjøpt meg en sånn. Så gratulerer med ny bil. Regner med at de vet hva de kan betjene av lån, så er ikke bilen jeg gidder å bry meg med, men ordvalget. ENDELIG ??? 

Galskapen vil ingen ende ta. Gjør som det er blitt oppfordret til. Slutter å bidra med klikk.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Onbothsides

🙊 Jeg elsker måten noen/mange/enkelte fråtser i hver minste ting som skjer rundt Camilla. Tenk, at dere bare bestemmer at: Nei, de kan ikke være lykkelige på så kort tid og ettersom de skriver de er lykkelige så kan de iallefall ikke være det! Sånn er det.

Ja dere er kloke og reflekterte. Ei jeg kjenner flytta sammen sin Ons for 20 år siden samme kveld de møttes, de er gift og har mange barn og de snakket veldig mye om sin lykke den gangen. 

Dere er så mye mer underholdende enn enkelte bloggere😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1
2 minutter siden, Onbothsides skrev:

🙊 Jeg elsker måten noen/mange/enkelte fråtser i hver minste ting som skjer rundt Camilla. Tenk, at dere bare bestemmer at: Nei, de kan ikke være lykkelige på så kort tid og ettersom de skriver de er lykkelige så kan de iallefall ikke være det! Sånn er det.

Ja dere er kloke og reflekterte. Ei jeg kjenner flytta sammen sin Ons for 20 år siden samme kveld de møttes, de er gift og har mange barn og de snakket veldig mye om sin lykke den gangen. 

Dere er så mye mer underholdende enn enkelte bloggere😊

Er det ikke derfor man har en blogg og bretter ut privatlivet? Fordi man vil ha oppmerksomhet og klikk? 🤔  For at folk skal diskutere en og klikke seg  inn så man tjener penger på bloggen? Det er ikke en anonym privatperson som diskuteres her, men en som tjener penger på å brette ut livet sitt... da må man faktisk tåle at folk har en mening om det også, så lenge det ikke er hets/trakassering. De fleste her holder det saklig med konstruktiv kritikk av ganske drøye livsvalg for en trebarnsmor... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine

@Onbothsides Takk det samme. Alltid like artig innslag.  Underholdende å se at du forsvarer absolutt ALT Camilla gjør, samtidig som du oppretter en egen tråd fordi du irriterer deg over at noen kjøper vesker til 16.000,- ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2016 den 7.03, Hummingbird1 skrev:

Hun er vel faktisk en av de bloggerne som IKKE driver click bait... der er alltid innholdet værre enn overskriftene...

Enn nå da? "Vi får en baby til"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pistasjnøtt

Skjønte ikke sammenhengen mellom overskriften og det siste innlegget hennes. 
Baby? Mener hun da mannen, bilen eller at hun er gravid igjen?

Og selvfølgelig har alle tenkt til å være sammen resten av livet, når man er nyforelsket og bare har vært sammen en måned.
Redd hun kommer til å gå på en real smell her, nå som alt går så fort.. 

Endret av Pistasjnøtt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine

Hun har begynt med clickbait overskrifter. Hun elsker å gi folk her noe å spekulere i. Så ikke gå på nå. Hehe. 

Endret av PetronellaPetrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
3 timer siden, PetronellaPetrine skrev:

@Onbothsides Takk det samme. Alltid like artig innslag.  Underholdende å se at du forsvarer absolutt ALT Camilla gjør, samtidig som du oppretter en egen tråd fordi du irriterer deg over at noen kjøper vesker til 16.000,- ! :)

Hvor har jeg gjort det? Nok en feilaktig påstand fra en kritiker som ikke klarer å holde seg til fakta/sannhet/poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj! Nå skal frøkna trø varsomt og forsiktig. Om ny mann allerede har flyttet inn og Hans "ble med på flyttelasset", som hun så fint forklarte det, til leiligheten og i følge henne så var de sammen til mars i år, så har hun hatt samboer i mer enn 12 av de siste 18 månedene? Hva tenker NAV om det? Ryker ikke utvidet barnetrygd i det minste? 

Merk at nå bruker jeg kun info Camilla har skrevet på bloggen selv, men på et eller annet tidspunkt må jo alle disse løgnene bite henne i rumpa. Det hjelper nok ikke å si at Hans hadde en annen adresse osv, er det ikke sånn trygdesvindel ofte gjøres?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for omtale av tredjepersoner, omtale av barn, spekulasjoner, latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette.

Tråden stenges på grunn av gjentatte ryddinger etter denne regelen.

Edie, mod.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Vincent

Her kan vi diskutere alle de forholdene man måtte reagere på i bloggen Villa Paprika.

Vennligst hold alle spekulasjoner unna, og bruk skjermdumper for å unngå at noe blir betegnet som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...