Edie Skrevet 2. november 2016 #6461 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Ryddet for spekulasjoner, omtale av barn og svar til dette. Edie, mod. Endret 2. november 2016 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 2. november 2016 #6462 Del Skrevet 2. november 2016 Altså jeg får vondt i øynene av alle skrivefeilene på bloggen hennes. Tar hun ikke jobben sin seriøst? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 2. november 2016 #6463 Del Skrevet 2. november 2016 Hva er greia med å legge ut flere år gamle interiørbilder? Kom hun på at hun er "interiørblogger"? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 2. november 2016 #6464 Del Skrevet 2. november 2016 På 1.11.2016 den 9.38, FruRosa skrev: http://villapaprika.blogg.no/1474639706_indre_ro_jeg_fant_den.html Her skriver hun at hun tror hun vil forbli singel, og at tanken på å bide seg til et annet menneske er skremmende. Hun har funnet roen i eget selskap, og hadde godt av å bli singel for 1.gang på 11 år. For et par dager siden skrev hun at hun og nye typen hadde vært sammen 1 mnd. ERGO ble de et par en ukes tid etter innlegget 23.september som jeg har linket til... Dette blir for dumt. Jeg vet om MANGE som trodde de skulle være evig single helt til de falt pladask noen helt plutselig, dette skjedde meg også. Skal du kritisere C så får du pokker ta kritisere noe som faktisk er verdt kritikk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 2. november 2016 #6465 Del Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, Purple Basil skrev: Dette blir for dumt. Jeg vet om MANGE som trodde de skulle være evig single helt til de falt pladask noen helt plutselig, dette skjedde meg også. Skal du kritisere C så får du pokker ta kritisere noe som faktisk er verdt kritikk. Nei Guri land, det er ikke lov å ombestemme seg! Og det kan selvsagt ikke være ekte kjærlighet, for dette kan de alt om. Og han kan selvsagt ikke bare bli pappa, hun trenger jo ikke det enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 2. november 2016 #6466 Del Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, Onbothsides skrev: Nei Guri land, det er ikke lov å ombestemme seg! Og det kan selvsagt ikke være ekte kjærlighet, for dette kan de alt om. Og han kan selvsagt ikke bare bli pappa, hun trenger jo ikke det enda Ja, det er helt utrolig hva folk kommer med i denne tråden. Det finnes ting Camilla kan kritiseres for, men mye av kritikken er for dum rett og slett, og får mange i denne tråden til å fremstå som mye verre enn bloggeren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 2. november 2016 #6467 Del Skrevet 2. november 2016 30 minutter siden, Purple Basil skrev: Dette blir for dumt. Jeg vet om MANGE som trodde de skulle være evig single helt til de falt pladask noen helt plutselig, dette skjedde meg også. Skal du kritisere C så får du pokker ta kritisere noe som faktisk er verdt kritikk. Men å bli SAMBOER en ukes tid etter at hun skriver dette... Helt greit å falle pladask, og innlede et forhold! Men hvorfor flytte sammen så fort? Hun har ikke bare seg selv å ta hensyn til! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 2. november 2016 #6468 Del Skrevet 2. november 2016 De flyttet ikke sammen etter en måned. Hun skrev på IG for få dager siden at de har VÆRT SAMMEN en måned. Og han har visst bodd der hele tiden... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ine Trikat Skrevet 2. november 2016 #6469 Del Skrevet 2. november 2016 Folk kan jo lese hva hun skrev i bloggen rundt da hun ble gravid da. Verre er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Vincent Skrevet 2. november 2016 #6470 Del Skrevet 2. november 2016 Jeg ser i de ulike trådene her at flere og flere bruker forbrukermakten sin ved å sende email til dem som sponser, annonserer i eller drifter kritikkverdige blogger. Er det noen som har klaget på Villa Paprika, og i såfall til hvem og med hvilket utfall? Det later til å være det eneste som har noen effekt, og det vil kanskje være en idé for alle som reagerer på uthenging og eksponering i denne bloggen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. november 2016 #6471 Del Skrevet 2. november 2016 28 minutter siden, Mary Vincent skrev: Jeg ser i de ulike trådene her at flere og flere bruker forbrukermakten sin ved å sende email til dem som sponser, annonserer i eller drifter kritikkverdige blogger. Er det noen som har klaget på Villa Paprika, og i såfall til hvem og med hvilket utfall? Det later til å være det eneste som har noen effekt, og det vil kanskje være en idé for alle som reagerer på uthenging og eksponering i denne bloggen også. Det er vel ikke alle som skriver i tråden om dette og nå er hun vel ikke "ambassadør" for noe som helst. Tidligere var det jo mest reklame for egen butikk, hjalp vel ikke akkurat å klage til daglig leder... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 2. november 2016 #6472 Del Skrevet 2. november 2016 Var noen som skrev til Lindex ang sponsing. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janice73 Skrevet 2. november 2016 #6473 Del Skrevet 2. november 2016 30 minutter siden, Mary Vincent skrev: Jeg ser i de ulike trådene her at flere og flere bruker forbrukermakten sin ved å sende email til dem som sponser, annonserer i eller drifter kritikkverdige blogger. Er det noen som har klaget på Villa Paprika, og i såfall til hvem og med hvilket utfall? Det later til å være det eneste som har noen effekt, og det vil kanskje være en idé for alle som reagerer på uthenging og eksponering i denne bloggen også. Nå er det ikke så lett å vite hvem som evt. sponser denne bloggeren, siden bloggeren selv gjentatte ganger har vist at hun ikke helt skjønner dette med sponsing og merking. Jeg vet at det har blitt sendt mailer til noen bedrifter, som da har avkreftet et samarbeid med bloggeren, mens bloggeren selv har skrevet det motsatte i blogg og sosiale medier. Selv henvendte jeg meg til Lindex for en stund siden (vet det var flere som gjorde dette), og fikk til svar at de hadde inngått en avtale med Nettavisen (som eier blogg.no, er det ikke slik?) og ikke bloggeren direkte. Om det var et godt svar kan jo diskuteres, men det var ihvertfall svaret... Så ja, jeg er enig med deg: det beste virkemiddelet er etter min mening å kontakte de som sponser bloggerne. Slik som bloggverdenen har utviklet seg til å bli (clickbait-overskrifter, drama, usympatisk oppførsel, eksponering av mindreårige - nå snakker jeg generelt, ikke bare om VP), vil jeg tro at de seriøse bedriftene rundt omkring har begynt å revurdere evt. sponsing av bloggere og blitt mer bevisste på hvilke konsekvenser og negativt utfall dette kan få. Jeg håper ihvertfall det! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherryl Skrevet 2. november 2016 #6474 Del Skrevet 2. november 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. november 2016 #6475 Del Skrevet 3. november 2016 Ryddet for spekulasjoner, omtale av barn, brukerdebatt og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 3. november 2016 #6476 Del Skrevet 3. november 2016 Jatta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 3. november 2016 #6477 Del Skrevet 3. november 2016 Den lykkelige familien er iallefall ute å prøver ny bil. Ingen skal iallefall beskylde de for å holde litt tilbake :-) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 3. november 2016 #6478 Del Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, Minipilla skrev: Den lykkelige familien er iallefall ute å prøver ny bil. Ingen skal iallefall beskylde de for å holde litt tilbake :-) til over 700 000kr :O 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 3. november 2016 #6479 Del Skrevet 3. november 2016 Ett ord: Instagram...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. november 2016 #6480 Del Skrevet 3. november 2016 Jadda, her kjøpes det ny bil når de har vært kjærester litt over en måned! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg