Shoppingqueen Skrevet 30. oktober 2016 #6441 Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) Hvis man leser blogginnlegget fra 23. september, så enten lurer hun leserne bevisst, eller så sier hun som vanlig en ting, men mener noe helt annet... det måtte jo vært bedre å holde kortene tettere til brystet og slippe å være null troverdig i ettertid. For hennes skyld håper jeg ikke alt dette vil bli brukt i mot henne senere. For det er ikke akkurat noe bra "mammaCV" å ha OM hun skulle få bruk for det. Tror ikke "ja men altså, dere må ikke ta bokstavlig det som står i bloggen" unnskyldningen veier tungt da. Har ikke lest innlegget ang behov for større bil, men seriøst... HVIS det står at DERSOM det går bra så trenger de ny bil??? Eh? Hvis det går bra? Hvis det er et HVIS inni bildet ang forholdet, ja da burde han virkelig ikke ha flytta inn og blitt pappa og stepappa... det her er bare sykt alt sammen... Kjøp av bil burde jo ikke vært noe en må bli sikrere i forholdet før en kjøper, det er en ting, og som bare kan selges.... mens å flytte inn å bli storfamilie, DET burde man være VELDIG sikker på før man gjør... ja i min verden i allefall.. sier bare lykke til, og håper virkelig det blir for evig og alltid! Endret 30. oktober 2016 av Shoppingqueen Skrivefeil 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 30. oktober 2016 #6442 Del Skrevet 30. oktober 2016 "5 er tipp-topp, kanskje vi også en dag blir det" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. oktober 2016 #6443 Del Skrevet 31. oktober 2016 Selvsagt er hun lykkelig, hun er jo nyforelsket! De har vært sammen EN måned, og oppfører seg allerede som one big happy family. Det er DET folk reagerer på! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 31. oktober 2016 #6444 Del Skrevet 31. oktober 2016 Fotba L L L ag....her deles det ikke ord nei;-) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 31. oktober 2016 #6445 Del Skrevet 31. oktober 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart, omtale av barn og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 31. oktober 2016 #6446 Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har hørt om dette med the takes a village to raise a child. Men må man ta det så bokstavlig? Jeg mener..... Mine deres våres, de to sine men vi deler på de og. Det er mange inn som "omsorgspersoner" her... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. november 2016 #6447 Del Skrevet 1. november 2016 Ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart, omtale av barn og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. november 2016 #6448 Del Skrevet 1. november 2016 Ryddet for omtale av tredjepart. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. november 2016 #6449 Del Skrevet 1. november 2016 På 30.10.2016 den 21.36, Shoppingqueen skrev: Hvis man leser blogginnlegget fra 23. september, så enten lurer hun leserne bevisst, eller så sier hun som vanlig en ting, men mener noe helt annet... det måtte jo vært bedre å holde kortene tettere til brystet og slippe å være null troverdig i ettertid. For hennes skyld håper jeg ikke alt dette vil bli brukt i mot henne senere. For det er ikke akkurat noe bra "mammaCV" å ha OM hun skulle få bruk for det. Tror ikke "ja men altså, dere må ikke ta bokstavlig det som står i bloggen" unnskyldningen veier tungt da. Har ikke lest innlegget ang behov for større bil, men seriøst... HVIS det står at DERSOM det går bra så trenger de ny bil??? Eh? Hvis det går bra? Hvis det er et HVIS inni bildet ang forholdet, ja da burde han virkelig ikke ha flytta inn og blitt pappa og stepappa... det her er bare sykt alt sammen... Kjøp av bil burde jo ikke vært noe en må bli sikrere i forholdet før en kjøper, det er en ting, og som bare kan selges.... mens å flytte inn å bli storfamilie, DET burde man være VELDIG sikker på før man gjør... ja i min verden i allefall.. sier bare lykke til, og håper virkelig det blir for evig og alltid! http://villapaprika.blogg.no/1474639706_indre_ro_jeg_fant_den.html Her skriver hun at hun tror hun vil forbli singel, og at tanken på å bide seg til et annet menneske er skremmende. Hun har funnet roen i eget selskap, og hadde godt av å bli singel for 1.gang på 11 år. For et par dager siden skrev hun at hun og nye typen hadde vært sammen 1 mnd. ERGO ble de et par en ukes tid etter innlegget 23.september som jeg har linket til... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. november 2016 #6450 Del Skrevet 1. november 2016 Ryddet for omtale av barn og tredjepersoner, og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 1. november 2016 #6451 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) 4 timer siden, FruRosa skrev: http://villapaprika.blogg.no/1474639706_indre_ro_jeg_fant_den.html Her skriver hun at hun tror hun vil forbli singel, og at tanken på å bide seg til et annet menneske er skremmende. Hun har funnet roen i eget selskap, og hadde godt av å bli singel for 1.gang på 11 år. For et par dager siden skrev hun at hun og nye typen hadde vært sammen 1 mnd. ERGO ble de et par en ukes tid etter innlegget 23.september som jeg har linket til... Såpass. To uker fra evig singel til i fast forhold. Verre enn man trodde. Som vanlig så skriver hun en ting og gjør det stikk motsatte. Slår ytterst sjelden feil. (For øvrig ikke noe galt i det, om de bare hadde hatt seg selv å tenke på.) Endret 1. november 2016 av PetronellaPetrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. november 2016 #6452 Del Skrevet 1. november 2016 Hun har selv skrevet at de hadde hatt kontakt siden Mai. På snap og meldinger. Men at hun aldri hadde trodd at det skulle "bli noe". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. november 2016 #6453 Del Skrevet 1. november 2016 På EN UKE gikk hun altså fra å skrive at hun trodde hun ville forbli singel, til å bli samboer! Er det rart leserne reagerer? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. november 2016 #6454 Del Skrevet 1. november 2016 Dette var jo akkurat dette hun gjorde i desember ifjor også, hun skrev jo flere innlegg om hvordan H var når de var sammen og ikke minst hvor grusom han hadde vært som etterlot henne alene for kompisene hele tiden. Hele den tiden viste det seg jo at han bodde hos henne og de prøvde å få barn.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 1. november 2016 #6455 Del Skrevet 1. november 2016 Hvorfor så mange babybilder på Snapchat?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 1. november 2016 #6456 Del Skrevet 1. november 2016 54 minutter siden, Sen ve ben skrev: Hvorfor så mange babybilder på Snapchat?? Slutta å følge for noen uker sider. Deilig😋 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 1. november 2016 #6457 Del Skrevet 1. november 2016 Litt spent på med den nyeste flammen er fadder jeg da. Eller står ved døpefonten sammen med resten av familien. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 1. november 2016 #6458 Del Skrevet 1. november 2016 5 minutter siden, Minipilla skrev: Litt spent på med den nyeste flammen er fadder jeg da. Eller står ved døpefonten sammen med resten av familien. Pleier foreldre være faddere til egne barn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomy Skrevet 1. november 2016 #6459 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Syns fortsatt det er trist og tragisk hele greia jeg..hadde aldri falt meg inn å invitere en mann inn i livet til barnet mitt på så kort tid..Og det har jeg heller ikke gjort på de ti årene jeg har hatt barn og vært alene!Men vi er forskjellige for all del..Men tenk på hva det fjør med barna med alle de brutte relasjonene-det bør en ta på alvor! Men,en ting skal paprika damen ha-hun er knallhard som ikke har gitt seg med denne bloggingen og utleveringen etter alle de kritiske refleksjonene hun får på seg og sitt..og hun står på med sitt og tar tydeligvis ingenting innover seg:p Endret 1. november 2016 av nomy 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 2. november 2016 #6460 Del Skrevet 2. november 2016 Jeg er pinlig berørt over hvor forutinntatt enkelte er. En mamma som gjør alt for barna sine, svikter ikke og står på blir mobbet, dømt og kritisert for hver minste ting mens de som svikter nærmest blir opphøyd. For en verden vi lever i, lurer på hva som har gitt folk en slik tankegang. Hadde hun vært slem så hadde jeg skjønt mer men syns ikke Camilla gjør noen noe vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg