Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så lei hele sirkuset! 

Og diskusjonen ender ALLTID tilbake på dette punktet: hun har kalt seg "Norges største interiørblogger", noe de fleste av oss er uenige i. Dette, ispedd litt "for mange puter, for krøllete pledd og snart er det visst jul". 

For all del, jeg er enig i alt over her. Men, kan vi please slutte å kommentere til det kjedsommelige her inne og heller la den bloggen dø ut.....? 

Kan vi det? Jeg håper. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine

@Greg Flere som har oppfordret til det samme her tidligere, men det lar seg nok dessverre ikke gjøre så lenge bloggen eksisterer. Er bare sånn det er. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
På ‎21‎.‎10‎.‎2016 den 18.50, Krutthøna skrev:

wpid-wp-1444239837547.jpg

Bingo! :)  Huff... Kom til å tenke på ordene: "Best way to get over someone, really is to get UNDER someone." :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/24/2016 den 11.17, Valetta skrev:

Det er blitt LITT mindre fokus på den overeksponerte babyen etter at typen kom inn i bildet ivertfall.

Akkurat nå ligger det ute 19(!) snapvideoer av den lille på MyStory .. Så det varte ikke så lenge, det heller! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Akkurat nå ligger det ute 19(!) snapvideoer av den lille på MyStory .. Så det varte ikke så lenge, det heller! 

Ja, jeg trekker det tilbake. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, omtale av barn, omtale av tredjepart og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
På 24.10.2016 den 15.09, Bringebæret skrev:

Hun er absolutt ingen flink interiørblogger, ei heller mammablogger.

Hun er en harryblogger. Stygt skrevet av meg, jeg vet det. Men det hun driver med er flaut.

Men en dyktig Dramablogger er hun! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for omtale av tredjepart, omtale av barn, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig at hun faktisk er ekte lykkelig, og ikke gjør som hun alltid har gjort: Publiserer ting hun ønsker at folk skal tro på! 

Det har jo vært veldig innlysende at å holde fasaden er viktigere der i huset, enn mye annet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1
6 timer siden, maipai skrev:

Hevet seg på click bait-kjøret. "Vi sa ja!!" 🙄

Hun er vel faktisk en av de bloggerne som IKKE driver click bait... der er alltid innholdet værre enn overskriftene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...