agnesbjercke Skrevet 21. oktober 2016 #6381 Del Skrevet 21. oktober 2016 2 timer siden, lilletrilleline skrev: Lurer på om hun greier å vente til november med å ha opp juletreet i år... Jeg skal hive meg rundt og pynte 1 november Venter litt med treet da, men ikke lenge...... Det er tidlig ja, i know, men heller det også fort ut etter jul Elsker førjulstiden. Spiller vel ingen rolle hvordan andre velger å gjøre det vel:) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 21. oktober 2016 #6382 Del Skrevet 21. oktober 2016 Moro for Sabrina og co å være med et nyforelsket par på hyttetur. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Krutthøna Skrevet 21. oktober 2016 Populært innlegg #6383 Del Skrevet 21. oktober 2016 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 21. oktober 2016 #6384 Del Skrevet 21. oktober 2016 På 19. oktober 2016 den 15.20, Nasken skrev: Sånt "bestevenn"-opplegg som det det trodde jeg man vokste fra når man starta på vgs De nærmer seg 30, og jeg kjenner vel ingen som holder på sånn lenger. Det siste innlegget var bare direkte flaut å lese, kjente jeg nesten måtte gjemme fjeset bak puta her. På 1960, 70 og 80-tallet var det noe som het "minnebok" -der venner skulle skrive ett minne til eieren. Dette blogginnlegget minnet med om det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 22. oktober 2016 #6385 Del Skrevet 22. oktober 2016 Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner, omtale av tredjepart, omtale av barn og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 22. oktober 2016 #6386 Del Skrevet 22. oktober 2016 Hun virker desperat. Latterlig desperat. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. oktober 2016 #6387 Del Skrevet 22. oktober 2016 Slett dott no 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 23. oktober 2016 #6388 Del Skrevet 23. oktober 2016 Nå er hun Chelsea-fan. For ikke lenge siden skulle hun til Old Trafford å heie på Manchester United 🙈 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 23. oktober 2016 #6389 Del Skrevet 23. oktober 2016 14 minutter siden, Maskopi skrev: Nå er hun Chelsea-fan. For ikke lenge siden skulle hun til Old Trafford å heie på Manchester United 🙈 Seriøst, man bytter ikke fotballag selv om man bytter kjæreste! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 23. oktober 2016 #6390 Del Skrevet 23. oktober 2016 16 minutter siden, Miss Marble skrev: Seriøst, man bytter ikke fotballag selv om man bytter kjæreste! Som med alt annet - veldig ustabilt og vinglete! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylije Skrevet 23. oktober 2016 #6391 Del Skrevet 23. oktober 2016 21 minutter siden, Miss Marble skrev: Seriøst, man bytter ikke fotballag selv om man bytter kjæreste! Hun er jo ikke fotball fan.. Er man det bytter man ikke lag, hun legger vel inn aksjer for nye typen😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 23. oktober 2016 #6392 Del Skrevet 23. oktober 2016 9 minutter siden, Sylije skrev: Hun er jo ikke fotball fan.. Er man det bytter man ikke lag, hun legger vel inn aksjer for nye typen😂 Haha, er som Celina M. Hun var jo sammen med Røkke, da satt hun på VIP-tribunen i Molde. Så var det Reitan og RBK, før hun endte opp med Trøim og Vålerenga... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 23. oktober 2016 #6393 Del Skrevet 23. oktober 2016 Det ser i hvert fall heldigvis ut som at hun nå får hjelp. Med tanke på blogginnlegg og aktiviteter og bilder så ser det ut til at de to eldste er mye borte, mer enn tidligere. Så noen har tatt ansvar. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 23. oktober 2016 #6394 Del Skrevet 23. oktober 2016 Tråden er ryddet for omtale av tredjepart, spekulasjoner og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 24. oktober 2016 #6395 Del Skrevet 24. oktober 2016 Det ser så rotete ut hos henne, skjønner ikke hvordan "Norges største interiørblogger" kan ha det så overfylt hjemme, hun burde jo vist bedre, å at less is more, iallefall i denne lille leiligheten. Noen smarte løsninger hadde jeg likt å sett,å når hun skal ha så mørke farger bedre hun vært en del flinkere med lyssetting. Ser bare trangt å lite ut. Forventer bedre en dette av Norges største interiørblogger!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 24. oktober 2016 #6396 Del Skrevet 24. oktober 2016 3 timer siden, Emilim skrev: Det ser så rotete ut hos henne, skjønner ikke hvordan "Norges største interiørblogger" kan ha det så overfylt hjemme, hun burde jo vist bedre, å at less is more, iallefall i denne lille leiligheten. Noen smarte løsninger hadde jeg likt å sett,å når hun skal ha så mørke farger bedre hun vært en del flinkere med lyssetting. Ser bare trangt å lite ut. Forventer bedre en dette av Norges største interiørblogger!!! Dette er vel strengt tatt en tittel hun har gitt seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anafre Skrevet 24. oktober 2016 #6397 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hun har ingen utdannelse på dette området, hvem som helst kan kalle seg,både det ene og det andre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 24. oktober 2016 #6398 Del Skrevet 24. oktober 2016 4 timer siden, Emilim skrev: Det ser så rotete ut hos henne, skjønner ikke hvordan "Norges største interiørblogger" kan ha det så overfylt hjemme, hun burde jo vist bedre, å at less is more, iallefall i denne lille leiligheten. Noen smarte løsninger hadde jeg likt å sett,å når hun skal ha så mørke farger bedre hun vært en del flinkere med lyssetting. Ser bare trangt å lite ut. Forventer bedre en dette av Norges største interiørblogger!!! Ja, det er overfylt, overmøblert og utrolig dårlig lys på de bildene hun tar. Det er ikke en middelmådig interiørblogger verdig engang. Og så blir jeg like matt hver gang jeg ser de lampene hennes over stuebordet...hva ER greia? De henger jo helt oppå hverandre? Det der er bare ikke pent! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 24. oktober 2016 #6399 Del Skrevet 24. oktober 2016 Det er blitt LITT mindre fokus på den overeksponerte babyen etter at typen kom inn i bildet ivertfall. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 24. oktober 2016 #6400 Del Skrevet 24. oktober 2016 5 timer siden, Bergensia skrev: Dette er vel strengt tatt en tittel hun har gitt seg selv. Det vet jeg, men siden hun selv mener hun er så flink å "stor" innen interiør, forventer jeg mye mye mer en det hun viser å gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg