Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har landet på månen og går på stjernene ✨

Stort bedre enn det blir det vel ikke? Ikke at jeg vet helt hva det betyr...

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for omtale av tredjepart, spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎10‎.‎2016 den 14.01, Plexus skrev:

Fordi bloggen er både underholdende og frisk, med gode hjemmelagde sitater og uttrykk. Bloggeren oppdaterer stadig interiøret og har en rørig hverdag - dermed en egen kvinneguidetråd verdig. :popcorn:

Ja. Det er mye fint og det er inspirerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert. Jeg tror de to passer godt, for de skriver akkurat like fargerikt og mystisk (les: jeg forstår ikke hva de mener).

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, lilletrilleline skrev:

En ting er sikkert. Jeg tror de to passer godt, for de skriver akkurat like fargerikt og mystisk (les: jeg forstår ikke hva de mener).

Også har de også faktisk en felles eks... Hva skjer i Fredrikstad egentlig lurer jeg på...:fnise:. Dette er jo en såpeopera verre enn noen andre.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Også har de også faktisk en felles eks... Hva skjer i Fredrikstad egentlig lurer jeg på...:fnise:. Dette er jo en såpeopera verre enn noen andre.

Hvem Camilla er sammen med eller ikke er ikke noe vesentlig. De har funnet hverandre, og det er fantastisk synes jeg. At de "bytter" menn er ikke så rart. De har samme smak, siden de falt for samme menn. 

La denne diskusjonen være død. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tomine85 skrev:

Hvem Camilla er sammen med eller ikke er ikke noe vesentlig. De har funnet hverandre, og det er fantastisk synes jeg. At de "bytter" menn er ikke så rart. De har samme smak, siden de falt for samme menn. 

At Camilla har funnet seg en ny, er kanskje ikke så rart. Men, at hun "bytter" mann, er RART! Virker nesten som det går sport i det. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tomine85 skrev:

Jo, jeg synes det er rart. Men det er mulig jeg bare har et utrolig kjedelig liv i forhold til Villapappis/ Camillus.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt "bestevenn"-opplegg som det det trodde jeg man vokste fra når man starta på vgs:P De nærmer seg 30, og jeg kjenner vel ingen som holder på sånn lenger. Det siste innlegget var bare direkte flaut å lese, kjente jeg nesten måtte gjemme fjeset bak puta her. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke hva å "ba han sette seg ned på brio pulten sin å jekke seg ned, og ikke drive med dobbelspill." betyr. Briopult? En pult fra brio? Var de sammen i tredjeklasse da?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, maipai skrev:

Men jeg skjønner ikke hva å "ba han sette seg ned på brio pulten sin å jekke seg ned, og ikke drive med dobbelspill." betyr. Briopult? En pult fra brio? Var de sammen i tredjeklasse da?

Det er sikkert et av hennes gullkorn, som ingen skjønner😜 Men det kan høres ut som at hun ba han om rett og slett ta seg sammen og roe seg..?🤔 Jeg tror jeg river av noen hår om det viser seg å være C sin siste eks de snakker om, og at han er far til barnet til venninna😜

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ingenting av det innlegget. Men herlighet så kleint å skrive sånne ting på bloggen til hverandre. Jeg husker at jeg fikk min venninne til å skrive søte ting om meg på bloggen min når vi gikk i 9 klasse... Dele så mye surr og tull om ekser og hat mot eksers ekser!

Jeg blir kleint bare noen skriver en lang søt tekst på veggen min på bursdagen min! (selv om det selvfølgelig er koselig)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for omtale av tredjepart, spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart at Norges største interiørblogger henger opp en liftgardin fra taket, uten at den dekker sidelistene på vinduet. Det ser ikke fint ut rett og slett! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart, brukerdebatt, omtale av kropp og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...