Pæddan Skrevet 6. oktober 2016 #6301 Del Skrevet 6. oktober 2016 Men HUN har et poeng! Om det hun forteller på Snap! Faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 6. oktober 2016 #6302 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hjelpes! Alle de videoene på snapchat om den lille.. drøyt!..og plusser man på de bildene fra blogg og instagram, så blir det ganske så mye... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. oktober 2016 #6303 Del Skrevet 6. oktober 2016 3 minutter siden, Pæddan skrev: Men HUN har et poeng! Om det hun forteller på Snap! Faktisk. Ja, hvis hun gir det samme som hun krever! Er jo ganske repetativt det greiene her. Hun krever ditt og datt, men fortsetter på samme viset selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 6. oktober 2016 #6304 Del Skrevet 6. oktober 2016 snapsirkuset er ikke noe annet enn mobbeinlegget hun la ut på bloggen for noen dager siden ogsom har blitt heftig diskutert her inne. Jeg håper og tror at Camilla med kveldens innlegg legger seg langflat når det gjelder; 1. bruk av mindreårige for å tjene penger 2. hets og latterliggjøring av tredjeparter som ikke har bedt om å bli publisert 3. unnskylder at hun har fremstilt seg som at hun ikke har eid/jobbet/ hat ansvar for SBN og at sannheten nå kommer frem angående konkursen 4. at hun forstår at det kommer kommentarer på oppussing/maling-på-maling-på-maling skjer veldig fort, ofte så fortat his andre har ikke første strøk tørket engang før hun er I gang med styling. Om hun gjør dette, så skal jeg respektere at hun vil at ting skal legges dødt og jeg skal ikke kommentere det videre. Men da forutsetter jeg at hun selv heller ikke fortsetter. mobbing og skittkasting er jeg helt I mot, konstruktiv kritikk og kommentarer rundt ting som skurrer må være lov. som en bonus håper jeg at hun sier noe om hvor det har blitt av Martine :-) :-) 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 6. oktober 2016 #6305 Del Skrevet 6. oktober 2016 Etter den "berømte" snappen som var ren og skjær mobbing klarer jeg ikke å ta dette seriøst... forsvarte henne her inne før det. Skulle det hun sier på snap i kveld ha noen som helst verdi burde hun først ha lagt seg langflat og bedt om unnskyldning! Åpnet med at "jeg er lei meg for at jeg sank til det nivået, jeg håper dere kan lære av mine feil, ikke et slikt forbilde jeg vil være for mine barn osv, osv" SÅ kunne hun komme med denne lange talen om at alle må være snille med hverandre etc. Inntil det skjer blir det bare svada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 6. oktober 2016 #6306 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nå er klokka snart 23...har hun lagt ut det berømmelige innlegget eller? Wild guess; Det blir ikke noe av det... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasken Skrevet 6. oktober 2016 #6307 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hun er jo på besøk hos noen som kanskje kan verne henne litt mot henne selv? Og dermed unngå at innlegget blir lagt ut? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 6. oktober 2016 #6308 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Jeg har vært tilskuer en periode nå. Tok en lang pause, og så leste jeg litt igjen. Har hatt henne på Snap et par-tre uker, men i dag fjernet jeg henne etter den tiraden hun hadde. Hun er fryktelig umoden, det hun driver med er ikke greit og måten hun henvender seg til folk på er nedlatende. Tror hun virkelig at folk er dumme? Hun prøver å virke voksen og gjennomtenkt, men faller igjennom. Bruker feil ord, ord på feil måte og tankerekken er ufullstendige og barnslige. Måten hun håndterer livet sitt på ville jeg ikke brydd meg noe om dersom hun ikke la ting ut på en offentlig blogg. Det er kanskje "hennes blogg", men hadde hun kun skrevet om seg selv så hadde nå det vært en ting, men det drar med seg så mye mer. Begynner å bruke familien som argument for at folk ikke skal kritisere. Det kan godt være at hun blir hetset, men mye av det hun kaller hets er faktisk kritikk og mye er også konstruktiv kritikk. Det må man tåle når man stikker nesen sin ut i det offentlige rom på den måten hun gjør. Innerst inne trodde jeg hun hadde forstått og nådd et nytt modningsnivå, men den gang ei. Hun har gått over til hersketeknikker overfor sine kritikere og ikke minst folk som er datteren sin familie/datterens families venner. Det er usmakelig. Endret 6. oktober 2016 av EllaSays Skrivefeil! Yak.. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 6. oktober 2016 #6309 Del Skrevet 6. oktober 2016 Kan noen fortelle hva hun har sagt på snap? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 6. oktober 2016 #6310 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg tror hun glemmer en vesentlig del - nemlig at hun selv har valgt offentlig skittentøyvask, gang på gang. Hun må ikke glemme at mange ikke leser bloggen fordi det er en "hyggelig hverdagsblogg". Hvis hun vil unngå spekulasjoner og drittsnakk så er hun nødt til å tenke over hva hun skriver. Det vil alltid være folk som kun er ute etter å kritisere. Hun må starte med seg selv for å få slutt på dette - når skal det gå opp for henne? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 7. oktober 2016 #6311 Del Skrevet 7. oktober 2016 Jeg måtte inn og lese mobbeinnlegget hennes, og bare MÅ kommentere. Hun skriver at brukerE her inne har tipset NAV om henne, det er meg bekjent bare en bruker som selv har skrevet at de har tipset NAV. Deretter nesten forventet jeg at C skulle skrive at hun ikke mottar ytelser, og at bekymringen derfor var ubegrunnet. I stedet skriver hun om hvilke økonomiske konsekvenser det kunne fått, pga stopp i utbetalingene hennes. I mine øyne innrømmet hun at hun faktisk får ytelser, og at disse har stor betydning for hennes privatøkonomi. I følge NAV reglene MÅ mor ta ni ukers perm, tre før og seks etter fødsel. Disse ukene mener jeg det ikke er mulig å ta ut gradert/ tidskonto. Camilla kunne selvsagt tatt disse ukene UTEN å motta ytelser fra NAV, og da jobbet/ blogget som normalt, deretter kunne hun sikkert fortsatt med gradert uttak/ tidskonto, og jobbet/ blogget videre. Da hadde hun sånn som jeg oppfatter det, hatt alt sitt på det rene. Men når hun nå klager sin nød over konsekvensene over stopp i utbetalingene fra NAV, før de seks ukene har gått, så forteller det meg at hun har ytelser fra NAV nå. Ergo er det sannsynlig, fortsatt ikke sikkert, at hun har fått ytelser fra NAV samtidig som hun har jobbet/ blogget som normalt. Det er ikke lov å ta ut foreldrepenger og jobbe samtidig, med mindre det er innvilget gradert uttak/ tidskonto. På generelt grunnlag synes jeg denne problemstillingen er veldig interessant, og lurer på hvordan NAV håndterer en sånn sak. Flere av de andre store bloggerne har vel sagt fra seg retten til foreldrepenger, for å unngå konflikten mellom ytelser og jobb, noe jeg mener er korrekt håndtert av bloggeren. Hadde jeg vært advokat og fått denne NAV saken av Camilla, hadde jeg selvsagt begynt med å lese bloggen. Sjekket dato for innlegg og spurt henne angående permisjonen hennes. Deretter hadde jeg lest meg opp på hva hun selv har skrevet + hva tipseren mfl har skrevet her inne ifm saken. Så hadde jeg nok konkludert med at Camilla ikke hadde en sak, og at det hele var storm i ett vannglass. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 7. oktober 2016 #6312 Del Skrevet 7. oktober 2016 11 timer siden, Hummingbird1 skrev: Etter den "berømte" snappen som var ren og skjær mobbing klarer jeg ikke å ta dette seriøst... forsvarte henne her inne før det. Skulle det hun sier på snap i kveld ha noen som helst verdi burde hun først ha lagt seg langflat og bedt om unnskyldning! Åpnet med at "jeg er lei meg for at jeg sank til det nivået, jeg håper dere kan lære av mine feil, ikke et slikt forbilde jeg vil være for mine barn osv, osv" SÅ kunne hun komme med denne lange talen om at alle må være snille med hverandre etc. Inntil det skjer blir det bare svada. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 7. oktober 2016 #6313 Del Skrevet 7. oktober 2016 3 timer siden, Marthe75 skrev: Jeg måtte inn og lese mobbeinnlegget hennes, og bare MÅ kommentere. Hun skriver at brukerE her inne har tipset NAV om henne, det er meg bekjent bare en bruker som selv har skrevet at de har tipset NAV. Deretter nesten forventet jeg at C skulle skrive at hun ikke mottar ytelser, og at bekymringen derfor var ubegrunnet. I stedet skriver hun om hvilke økonomiske konsekvenser det kunne fått, pga stopp i utbetalingene hennes. I mine øyne innrømmet hun at hun faktisk får ytelser, og at disse har stor betydning for hennes privatøkonomi. I følge NAV reglene MÅ mor ta ni ukers perm, tre før og seks etter fødsel. Disse ukene mener jeg det ikke er mulig å ta ut gradert/ tidskonto. Camilla kunne selvsagt tatt disse ukene UTEN å motta ytelser fra NAV, og da jobbet/ blogget som normalt, deretter kunne hun sikkert fortsatt med gradert uttak/ tidskonto, og jobbet/ blogget videre. Da hadde hun sånn som jeg oppfatter det, hatt alt sitt på det rene. Men når hun nå klager sin nød over konsekvensene over stopp i utbetalingene fra NAV, før de seks ukene har gått, så forteller det meg at hun har ytelser fra NAV nå. Ergo er det sannsynlig, fortsatt ikke sikkert, at hun har fått ytelser fra NAV samtidig som hun har jobbet/ blogget som normalt. Det er ikke lov å ta ut foreldrepenger og jobbe samtidig, med mindre det er innvilget gradert uttak/ tidskonto. På generelt grunnlag synes jeg denne problemstillingen er veldig interessant, og lurer på hvordan NAV håndterer en sånn sak. Flere av de andre store bloggerne har vel sagt fra seg retten til foreldrepenger, for å unngå konflikten mellom ytelser og jobb, noe jeg mener er korrekt håndtert av bloggeren. Hadde jeg vært advokat og fått denne NAV saken av Camilla, hadde jeg selvsagt begynt med å lese bloggen. Sjekket dato for innlegg og spurt henne angående permisjonen hennes. Deretter hadde jeg lest meg opp på hva hun selv har skrevet + hva tipseren mfl har skrevet her inne ifm saken. Så hadde jeg nok konkludert med at Camilla ikke hadde en sak, og at det hele var storm i ett vannglass. Om nav har blitt tipset,vil de garantert finne ut om det er noe hun gjør ulovlig. Kjenner selv en person hvor noen hadde tipset om. og det er helt utrolig hva Nav går igjennom og leter etter for å finne ut om de svindler nav. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 7. oktober 2016 #6314 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Kjære Camilla hvis du leser dette her: For å få en slutt på alt dette her må du først legge deg langflat og be om unnskyldning for den forferdelige snappene du la ut! Vi kan alle gjøre feil og si dumme ting, men det var såpass grov mobbing at her må du bare legge deg langflat, innrømme at det var dumt gjort og be om unnskyldning. Etter du har gjort det vil folk ta innlegg og snap om at alle skal være snille med hverandre, ikke mobbe etc mer seriøst! Når man utleverer seg så mye må man også forvente å få reaksjoner. Mange av dem er usmakelige, det er jeg helt enig i. Mange leter etter feil. Men de fleste som leser bloggen din og følger deg er ikke sånn. Men når du legger ut en så nedrig snap som du gjorde og så prater om at man ikke skal mobbe så må du forvente reaksjoner. Det beste man kan gjøre da er å be om unnskyldning til de det gikk utover. Legge ballen dø, og ta resten av "bråket" på privaten. Jeg har selv en eksmann som gir F i ungene sine og jeg vet hvor forferdelig vondt det gjør! Men ALDRI ta en slik oppvask offentlig! Snakk med familie, venner eller en psykolog. Tar du det offentlig er det bare deg og barnet det går utover. De fleste mennesker skjønner jo at du er i en forferdelig vanskelig situasjon, og vi gjør alle feil. Men som sagt be om unnskyldning til de det gjelder, og ikke del slike ting offentlig mer. Endret 7. oktober 2016 av Hummingbird1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 7. oktober 2016 #6315 Del Skrevet 7. oktober 2016 Får håpe de som blir utsatt for C's vanvittige vrede, har samlet/samler ALT av bevis som C har lagt ut på nett, og med tiden går til sak. Dette begynner å bli skikkelig stygt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 7. oktober 2016 #6316 Del Skrevet 7. oktober 2016 8 minutter siden, PetronellaPetrine skrev: Får håpe de som blir utsatt for C's vanvittige vrede, har samlet/samler ALT av bevis som C har lagt ut på nett, og med tiden går til sak. Dette begynner å bli skikkelig stygt nå. Men det er ikke hennes feil, vet du. Det er alle andre som vrir ordene hennes... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 7. oktober 2016 #6317 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) C: Begynn med å ta ansvar for ditt eget liv, lykke, valg, følelser og reaksjoner. Begynn å tenke mer på dine barn og deres beste! Deres behov! Råder deg til å søke hjelp for bitterheten og hatet mot din eks. Råder deg til å skaffe deg mer utdannelse å finne en ordentlig og god betalt jobb, slik at du kan logge av sosiale medier og slutte å selge sjela di og unga dine for penger. Skån barna dine fra å bli eksponert på nett, og bruk bruk tid på barna dine! Være tilstede! Se dem! Råder deg til å bruke mindre tid og penger på oppussing og bytting av møbler, og heller bruke penger og tid på korte og lengre turer og reiser, skape gode opplevelser og minner sammen med barna dine. Jeg håper virkelig for ungene dine sin del, at Thailandturen blir noe av! Det er jeg sikker på vil bli en stor opplevelse for dem! Jeg likte deg godt da jeg begynte å lese bloggen din, men i løpet av de siste årene syns jeg at det bare har gått nedover og nedover og nedover med deg. Virkelig trist å se. Mobbing av et lite barn må være bunnen! Lykke til! Let your past make you better, NOT bitter! Da takker jeg for meg i denne tråden. Endret 7. oktober 2016 av PetronellaPetrine Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 7. oktober 2016 #6318 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hun må slutte å "love" ting. Nå skal det bli mer åpenhet, nå blir jeg mer privat, nå blir det mer interiør, nå blir det mer hverdagsliv...nå skal dere være med på en fantastisk reise, nå skal vi til thailand...OSV. Ingenting varer mer enn en uke av gangen uansett! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husfrua Skrevet 7. oktober 2016 #6319 Del Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, Valetta skrev: Hun må slutte å "love" ting. Nå skal det bli mer åpenhet, nå blir jeg mer privat, nå blir det mer interiør, nå blir det mer hverdagsliv...nå skal dere være med på en fantastisk reise, nå skal vi til thailand...OSV. Ingenting varer mer enn en uke av gangen uansett! Det er jeg enig i. dette er det jeg kaller konstruktiv kritikk (som alle sier denne tråden handler om). Konstruktiv kritikk er velmenende og ikke kritikk basert på antagelser og "feil" folk leter etter mellom linjene.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 7. oktober 2016 #6320 Del Skrevet 7. oktober 2016 Tråden er ryddet for: omtale av barn omtale av tredjepart screenshot fra sosiale medier identifisering av tredjepart spekulasjoner brukerdebatt avsporinger og en mengde svar til alt dette Grunnet gjentatte ryddinger stenges tråden. Kragebein, mod 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg