Gjest Keikolina Skrevet 3. oktober 2016 #6281 Del Skrevet 3. oktober 2016 Er ikke noe ulovlig å tipse NAV. Det eneste det går ut over er den som kanskje svindlet. Det er jo tips, politiet får jo også tips de må følge opp. Ikke det samme som anmeldelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp.. Skrevet 3. oktober 2016 #6282 Del Skrevet 3. oktober 2016 Kanskje vi skal anmelde Camilla for trakssering og falske anklager? Hun beskylder oss jo for noe uten bevis... ;-) Sånn jeg ser det er det vel mest sannsynlig at det er noen i Camillas (tidligere!?) omgangskrets som har tipset Nav! Men; hun har jo også selv delt så mye detaljer at det godt kan være noen utenforstående. Dersom det ikke er noe i det så skjønner jeg ikke hvorfor Camilla hisser seg sånn opp! Jeg mener forøvrig at flere bør melde fra til Nav/Skatt ol dersom man mistenker noe snusk!! :-) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. oktober 2016 #6283 Del Skrevet 3. oktober 2016 9 timer siden, Prinsesse788 skrev: Litt "off topic" men jeg mener alle, på hvilket som helst grunnlag ved mistanke om trygdesvindel skal melde fra om dette. Uavhengig om du kjenner personen privat eller ikke, og kanskje spesielt bloggere nettopp for å få fokus på hvordan bloggere driver sin business. De bloggere som tjener godt velger å ikke ta i mot ytelser nettopp fordi de tjener bedre ved å la vær å ta feks permisjon. Har man krav på ytelser, så får man det. Har man ikke krav skal man ikke få det - uavhenging av hva du heter eller jobber med. Enig i det. For øvrig avslører NAV mange trygdesvindlere selv uten å ha mottatt tips fra andre, bl.a. ved bruk av SoMe. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 3. oktober 2016 #6284 Del Skrevet 3. oktober 2016 Har hun slettet snapchaten sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 4. oktober 2016 #6285 Del Skrevet 4. oktober 2016 På Friday, September 30, 2016 den 23.27, Dracula skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 4. oktober 2016 #6286 Del Skrevet 4. oktober 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep og spekulasjoner. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 5. oktober 2016 #6287 Del Skrevet 5. oktober 2016 Det maleriet som henger over sjenken på den mørke veggen, hvorfor henger ikke det midt på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 5. oktober 2016 #6288 Del Skrevet 5. oktober 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og omtale av tredjepart. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 5. oktober 2016 #6289 Del Skrevet 5. oktober 2016 7 timer siden, Sydenkupp skrev: Det maleriet som henger over sjenken på den mørke veggen, hvorfor henger ikke det midt på? Fordi skjenken ikke kan stå midt på veggen, på grunn av kjøkkenbenken som går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 5. oktober 2016 #6290 Del Skrevet 5. oktober 2016 Men altså når du ikke klarer å skrive overskrifter på blogginnlegg riktig engang.... Vel, femme. Regner med at det skal bety Vel fremme. Vet ikke om kommaet eller den manglende r'en er verst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 5. oktober 2016 #6291 Del Skrevet 5. oktober 2016 Snakker vi ny kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. oktober 2016 #6292 Del Skrevet 5. oktober 2016 8 minutter siden, Beccs skrev: Etter å ha sett innlegget til dama til exen på Instagram håper jeg virkelig folk slutter å lese den bloggen, den snappen for litt siden var til og med verre en jeg trodde. Har jeg gått glipp av noe? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 6. oktober 2016 #6293 Del Skrevet 6. oktober 2016 Seriøst! Jeg blir helt paff av Camilla! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 6. oktober 2016 #6294 Del Skrevet 6. oktober 2016 "Vel, femme" hva skal det bety? Vel fremme? Eller har det noe med femme fatale å gjøre? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 6. oktober 2016 #6295 Del Skrevet 6. oktober 2016 Tråden er ryddet for omtale av tredjepart og barn, identifisering av tredjepart, personangrep, spekulasjoner og svar til dette. Kragebein, mod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 6. oktober 2016 #6296 Del Skrevet 6. oktober 2016 I kveld kommer det et veldig personlig innlegg på bloggen. Kanskje vi kan åpne øynene våre og forstå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 6. oktober 2016 #6297 Del Skrevet 6. oktober 2016 7 minutter siden, Valetta skrev: I kveld kommer det et veldig personlig innlegg på bloggen. Kanskje vi kan åpne øynene våre og forstå. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 6. oktober 2016 #6298 Del Skrevet 6. oktober 2016 Snap akkurat nå , herregud. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseL92 Skrevet 6. oktober 2016 #6299 Del Skrevet 6. oktober 2016 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. oktober 2016 #6300 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jaa, dette blir spennende. Bør komme endel innrømmelser fra hennes side, før hun krever at andre skal vise henne så ille mye forståelse og medmenneskelighet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg