Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina

Er ikke noe ulovlig å tipse NAV. Det eneste det går ut over er den som kanskje svindlet. Det er jo tips, politiet får jo også tips de må følge opp. Ikke det samme som anmeldelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje vi skal anmelde Camilla for trakssering og falske anklager? Hun beskylder oss jo for noe uten bevis... ;-)

Sånn jeg ser det er det vel mest sannsynlig at det er noen i Camillas (tidligere!?) omgangskrets som har tipset Nav! Men; hun har jo også selv delt så mye detaljer at det godt kan være noen utenforstående. Dersom det ikke er noe i det så skjønner jeg ikke hvorfor Camilla hisser seg sånn opp! 

Jeg mener forøvrig at flere bør melde fra til Nav/Skatt ol dersom man mistenker noe snusk!! :-)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Litt "off topic" men jeg mener alle, på hvilket som helst grunnlag ved mistanke om trygdesvindel skal melde fra om dette. Uavhengig om du kjenner personen privat eller ikke, og kanskje spesielt bloggere nettopp for å få fokus på hvordan bloggere driver sin business. De bloggere som tjener godt velger å ikke ta i mot ytelser nettopp fordi de tjener bedre ved å la vær å ta feks permisjon.

Har man krav på ytelser, så får man det. Har man ikke krav skal man ikke få det - uavhenging av hva du heter eller jobber med.

Enig i det.

For øvrig avslører NAV mange trygdesvindlere selv uten å ha mottatt tips fra andre, bl.a. ved bruk av SoMe.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pistasjnøtt
7 timer siden, Sydenkupp skrev:

Det maleriet som henger over sjenken på den mørke veggen, hvorfor henger ikke det midt på?

Fordi skjenken ikke kan stå midt på veggen, på grunn av kjøkkenbenken som går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså når du ikke klarer å skrive overskrifter på blogginnlegg riktig engang....

Vel, femme.

Regner med at det skal bety Vel fremme. Vet ikke om kommaet eller den manglende r'en er verst.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Beccs skrev:

Etter å ha sett innlegget til dama til exen på Instagram håper jeg virkelig folk slutter å lese den bloggen, den snappen for litt siden var til og med verre en jeg trodde.

Har jeg gått glipp av noe?:klo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for omtale av tredjepart og barn, identifisering av tredjepart, personangrep, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld kommer det et veldig personlig innlegg på bloggen. Kanskje vi kan åpne øynene våre og forstå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Valetta skrev:

I kveld kommer det et veldig personlig innlegg på bloggen. Kanskje vi kan åpne øynene våre og forstå.

Hvor har du det fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, dette blir spennende. Bør komme endel innrømmelser fra hennes side, før hun krever at andre skal vise henne så ille mye forståelse og medmenneskelighet.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...