Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem sponser og pusser opp uteområdet? Var ikke leiligheten pusset opp i juli/august? Og allerede september males den på ny? Dette må jo koste mye.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pistasjnøtt
1 time siden, Xstrella skrev:

Hvem sponser og pusser opp uteområdet? Var ikke leiligheten pusset opp i juli/august? Og allerede september males den på ny? Dette må jo koste mye.

Tror ikke det er sponset. Hun skriver jo at hun har arvet og lånt penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med NAV-anmeldelsen henger ikke på grep. NAV stopper ikke foreldrepenger uten grunn. Enten har hun rett på foreldrepenger og vil få det, eller også har hun ikke rett på det og vil ikke få det. Så enkelt er det. Da hun ble gravid burde hun ha sjekket opp om hun oppfylte kravene for foreldrepenger og tatt grep hvis ikke. Det er det de fleste andre gravide gjør for å sikre seg selv og barnet. Kvinneguiden kan da virkelig ikke lastes for at hun selv har satt seg i en situasjon hvor hun (kanskje) ikke har rett på foreldrepenger.

Å motta foreldrepenger urettmessig er et lovbrudd og er under visse omstendigheter straffbart så bra om pengene blir stoppet nå så hun slipper større represalier fra staten. 

Og hvorfor setter hun advokat på saken om NAV-anmeldelsen? Det er ikke straffbart å melde til NAV om man mistenker trygdesvindel. Faktisk oppfordrer NAV til å gi beskjed ved mistanke og så er det opp til NAV å vurdere om det er hold i mistanken eller ikke. 

Enda en gang framstiller Camilla seg selv som et offer for slemme folk på nett når hun helt selv har satt seg i situasjonen. Akkurat dette har faktisk ikke noe med mobbing å gjøre. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pistasjnøtt skrev:

Tror ikke det er sponset. Hun skriver jo at hun har arvet og lånt penger. 

Men utrolig hun prioriterer oppussing når hun (kanskje) ikke får foreldrepenger og selv sier hun hadde mistet hus og bil uten arv/lån. Jeg kan ikke gjøre annet enn å konstatere at CØ og jeg prioriterer slike ting veldig forskjellig. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er IKKE greit at folk skriver som det hun legger frem på bloggen. MEN ærlig talt nå må hun se seg selv i speilet snart. Hun eier jo null selvinnsikt. Hun driver jo selv med utlevering og mobbing!!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Camilla Øvestad, skjerp deg..http://villapaprika.blogg.no/1475138103_29092016.html

Innlegget ditt er svært lite nyansert, og du viser ingen tegn til å ta til deg den seriøse, saklige kritikken som rettes mot deg. Den er nemlig velbegrunnet, og veldig alvorlig. 

Hets og usakligheter skal ingen finne seg i, men kjære deg: dersom du fortsetter uten å forsøke å se det bildet du selv skaper ved det du legger ut av tekst og ikke minst bilder, og som fører til sterke reaksjoner, så bør du vurdere å finne deg en annen jobb. 

Jeg vil oppriktig oppfordre deg til å skaffe deg en voksen, stødig veileder. Lykke til! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ingen som vet om Bloggeren ikke får penger fra NAV eller ei, man vet heller ikke om den såkalte mobbehistorikken er virkelig. Sist hun ble konfrontert med de såkalte nettmobberne klarte hun ikke å svare på spørsmålene rundt dette. Nok et "jeg legger skylden på andre" og "jeg er bare et lite offer oppi alt dette" innlegg som dessverre kunne vært mer relevant hvis bloggeren hadde vært 10 år yngre og hadde en annen profil enn "mammablogg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Inocybe skrev:

Og hvorfor setter hun advokat på saken om NAV-anmeldelsen? Det er ikke straffbart å melde til NAV om man mistenker trygdesvindel. Faktisk oppfordrer NAV til å gi beskjed ved mistanke og så er det opp til NAV å vurdere om det er hold i mistanken eller ikke. 

Dette!!

Er mistanken grunnløs og hun har alt på stell så er det da ingen grunn til å "gi videre" med saken!! Advokathjelp er ikke gratis heller, så det er jo helt merkverdig at hun bruker penger på en sånn "sak"?? Somsagt er det ikke straffbart å tipse NAV, så hva ønsker hun å oppnå?

Går ut ifra at dette med blogging og permisjon, hva man har krav på /ikke krav på er ganske innviklet. Jeg tenker jo at det må da være mer lønnsomt å bare blogge som før når man uansett gjør det - enn å la være, miste lesere, "forsvinne" og motta foreldrepenger??

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget blir jo bare helt flaut når det kommer fra henne, hun driver jo med nettmobbing selv å så til de grader også. Hun bør seriøst gå i seg selv, å se hva hun selv driver med, før hun skal belære oss andre om nettvet!!!!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for omtale av barn, omtale av tredjepart, spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emilim skrev:

Det innlegget blir jo bare helt flaut når det kommer fra henne, hun driver jo med nettmobbing selv å så til de grader også. Hun bør seriøst gå i seg selv, å se hva hun selv driver med, før hun skal belære oss andre om nettvet!!!!

Det samme tenkte jeg!

Hadde jo sluttet å lese bloggen hennes, men dette MÅTTE jeg lese, og det gav meg en sær smak i munnen. 

Hvordan kan HUN kritisere "mobbingen" på nettet, når værstingen er henne selv?!?! 

(Jeg tror innlegget kun er nok ett krampetak for å få mere klikk på bloggen, for den MÅ jo ha dalt i populæritet den siste tiden!)

Nå bor jeg langt fra Fredrikstad, men det er jo viden kjent hvordan hun har oppført seg i alle år, og med den der kritikken av ex-kjæresten på Instagram, fikk hun jo vist oppførselen sin frem for resten av landet!! 

Som man reder, ligger man!

(VP ordtaket hadde vel vært mer: Man putter bare nok puter i senga, -sånn at man faller mykt uansett!) :sprettoy:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har fjernet babyklærne hun la ut for salg. Hun skulle ha full pris for dem( brukte), også er det 70%( eller var det 50?) på dem inne på nettbutikken.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, nyher skrev:

Ser hun har fjernet babyklærne hun la ut for salg. Hun skulle ha full pris for dem( brukte), også er det 70%( eller var det 50?) på dem inne på nettbutikken.

Hvor? 
Hvilke klær??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror siste innlegget på bloggen er skrevet for å få oppmerksomheten BORT fra konkurs nr.2, og over på "stakkars meg som blir mobbet".
Hun stengte kommentarfeltet på bloggen omtrent samtidig som det ble skrevet her inne at konkurs nr.2 var et faktum...

De eksemplene på kommentarer hun har listet opp er IKKE bra, for all del. Trist at folk får seg til å skrive sånne ting!
Men de er IKKE skrevet her inne! Innlegget hennes er et sammensurium av hva som er skrevet på KG, blogg, IG og i mail. Inntrykket man sitter igjen med er at KG er den store stygge ulven. 

Hun sier hun har advokat på saken fordi noen visstnok har tipset NAV om henne. Det er fullt lovlig å tipse NAV, folk oppfordres til å gjøre det om de tror noe skurrer!
Og om hun mener det at noen har tipset NAV om henne krever advokat... Hva da med hennes uttalelser om eksen på SnapChat?...DET er vel iallefall advokatmat!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Smugleseren skrev:

Hvor? 
Hvilke klær??

Hun solgte to babykjoler, sto 350 kr for begge. Rimelig stiv pris for brukte klær (altså brukt er brukt). Dette er jo en annen diskusjon, men jeg synes det er merkelig hvor godt folk kan ta seg betalt for brukte klær? Etter min mening selger man det for en symbolsk pris og setter gjenbruk i fokus. Men det er nå meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Valetta skrev:

Hun solgte to babykjoler, sto 350 kr for begge. Rimelig stiv pris for brukte klær (altså brukt er brukt). Dette er jo en annen diskusjon, men jeg synes det er merkelig hvor godt folk kan ta seg betalt for brukte klær? Etter min mening selger man det for en symbolsk pris og setter gjenbruk i fokus. Men det er nå meg.

Hvor selger hun dette? I en nettbutikk? Har jeg gått glipp av noe eller har hun startet sjappe igjen? 

Legger merke til at hordene med "forsvarere" som vanligvis kommer inn i tråden for å skjelle oss ut etter slike innlegg denne gangen har uteblitt. Forskjell på mobbing og kritikk, og den verste mobberen er Camilla. Tror folk har sett det vi har sett lenge...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
Sitat

Det å mobbe andre er ikke pent og dette er noe jeg som mor lærer mine barn hver eneste dag.  

Barn lærer mer av handlinger enn av ord. Jeg tenker sjansene er relativt store for at en av eller begge de eldste har sett snappene som ble lagt ut for litt siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blå politibil skrev:

Hvor selger hun dette? I en nettbutikk? Har jeg gått glipp av noe eller har hun startet sjappe igjen? 

Legger merke til at hordene med "forsvarere" som vanligvis kommer inn i tråden for å skjelle oss ut etter slike innlegg denne gangen har uteblitt. Forskjell på mobbing og kritikk, og den verste mobberen er Camilla. Tror folk har sett det vi har sett lenge...

Hadde ikke camilla egen "salgs butikk" på instagram? Eller husker jeg feil nå? :) Der hun solgte brukte klær, interiør osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...