Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Pistasjnøtt
1 minutt siden, Miss Marble skrev:

Jøss, du hadde helt rett, hvordan i alle dager gjetta du det?? ;) 

Hadde jeg?:fnise: Jeg er god asså! 
Det var nok bare ren gjetting, siden plutselig så mange vegger har blitt sorte :P 
En nye geie hun har fått tydeligvis. Håper bare ikke trappen er malt med tavlemaling - det hadde vært toppen! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Pistasjnøtt skrev:

Hadde jeg?:fnise: Jeg er god asså! 
Det var nok bare ren gjetting, siden plutselig så mange vegger har blitt sorte :P 
En nye geie hun har fått tydeligvis. Håper bare ikke trappen er malt med tavlemaling - det hadde vært toppen! :P 

10 poeng til deg ja :) Haha, det står ikke at det er tavlemaling, men man skal aldri si aldri... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir seriøst skremt når jeg sjekker bloggen til GH, nå har hun samme lyspærer (de som man bruker uten lampeskjerm), sort trefat, og "ammestol" som CØ... Har ikke lagt merke til det før, at GH også har kappa beina av barstolene sine... 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Birdo skrev:

Gladehjem er og blir en copycat. Men who cares. Gammalt nytt og hvem skader det egentlig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Miss Marble skrev:

Jeg blir seriøst skremt når jeg sjekker bloggen til GH, nå har hun samme lyspærer (de som man bruker uten lampeskjerm), sort trefat, og "ammestol" som CØ... Har ikke lagt merke til det før, at GH også har kappa beina av barstolene sine... 

Hadde virkelig håpet at hun skulle slutte etter at hun selv leser hvor lite populær VP er nå etter al tullet hun har rotet seg borti, men nei da! :sprettoy:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Valetta skrev:

"Trist at du følte det sånn"...jøss. Hadde de ingen andre kommentarer?

Hva skal de ellers si om de faktisk ikke sponser dama? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, clyde skrev:

Hva skal de ellers si om de faktisk ikke sponser dama? 

Sponsingen går gjennom en avtale som Lindex har med Side2/Nettavisen. Det kan bety at Lindex ikke har direkte kontakt med bloggeren. 

Endret av ashera
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper flere tar kontakt med Lindex! Jeg ser på Lindex som en seriøs og profesjonell aktør og syns det er merkelig at de vil bli assosiert med denne bloggen!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snuppelupp.. skrev:

Håper flere tar kontakt med Lindex! Jeg ser på Lindex som en seriøs og profesjonell aktør og syns det er merkelig at de vil bli assosiert med denne bloggen!!

Lindex, som du selv sier er en profesjonell aktør, har en tung PR avdeling som kan dette med markedsføring og vet veldig godt hva markedsføring og assosiering er. De ler nok godt av disse klagemailene deres hvor dere skal komme med fingere og fortelle hva de kan og ikke.. Dette er jobben deres, tror du ikke ting er gjennomtenkt..? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pistasjnøtt

Jeg kommer ikke til å slutte å handle hverken hos Lindex, eller Millemoi. Er ikke sånn at det første jeg tenker når jeg går inn i en Lindexbutikk, er at det er den useriøse kjeden som sponser CØ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama får være påstått gal som dere ønsker at hun skal være. Men jeg handler på LINDEX fordi jeg utelukkende liker de klærne der, og ikke pga en ubetydelig blogger har på kidza sine klær derifra. Dette gjelder ALT hva andre bloggere gjør også. Jeg lar meg ikke påvirke at små jentunger på 17 år som reklamerer for Swiss Clinic sin dermaroller og får deeeen perfekte huda. Jadda.....

Kan ramse opp i uendelighet og klarer faktisk å tenke selv. Slik reklame gjennom bloggere gjør at jeg får mindre lyst til å handle disse produktene.  Men tilbake til Lindex, Hm , Filiokos,  Mille Moi m.m. Jeg handler dette , kun fordi jeg personlig liker det. Og ikke fordi VP dytter på ungene sine som levende reklameplakater

Endret av Pæddan
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snuppelupp.. skrev:

Men Lindex sponser henne ikke direkte? Kun gjennom avtale med Nettavisen slik jeg har skjønt det. 

Og seriøs og profesjonell? Seriously? De utnytter små barn til å lage klærne deres, du bør virkelig ta en titt på disse seriene om sweatshops. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig meldt meg ut av denne tråden, men nå vil jeg likevel si noe. 

Jeg tror den KG-relaterte trafikken til bloggerne er stor. Dels alle de som er aktive i debattene og klikker seg inn, men vel så mye på stille lesere som klikker seg inn for å se galskapen i sin helhet. Jo mer de snakkes om, jo flere får det med seg og jo flere klikk får de. Klikk = penger, forenklet sagt.

Jeg oppfordrer alle til en boikott av blogg-Norge fra 1.-7. oktober, både i trådene om de her, og med klikk inn til de. Da kan vi se hvordan det påvirker statistikken. Gjør det et signifikant utslag, så bør noen og enhver gå i seg selv og se om de vil være med på å støtte galskapen ved å klikke seg inn eller skrive i trådene om de. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sandin skrev:

Jeg tror den KG-relaterte trafikken til bloggerne er stor. Dels alle de som er aktive i debattene og klikker seg inn, men vel så mye på stille lesere som klikker seg inn for å se galskapen i sin helhet. Jo mer de snakkes om, jo flere får det med seg og jo flere klikk får de. Klikk = penger, forenklet sagt.

Jeg oppfordrer alle til en boikott av blogg-Norge fra 1.-7. oktober, både i trådene om de her, og med klikk inn til de. Da kan vi se hvordan det påvirker statistikken. Gjør det et signifikant utslag, så bør noen og enhver gå i seg selv og se om de vil være med på å støtte galskapen ved å klikke seg inn eller skrive i trådene om de. 

Skulle gitt deg 1000 likes hvis det var mulig, og Jeg er med på teste det ut! Er det noen flere som vil hive seg på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sandin skrev:

Jeg er med! :sjarmor:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Keikolina
8 minutter siden, Varma skrev:

Skulle gitt deg 1000 likes hvis det var mulig, og Jeg er med på teste det ut! Er det noen flere som vil hive seg på? 

Blir med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for:

• spekulasjoner
  • omtale av barn
  • omtale av tredjepart
  • latterliggjøring
  • brukerdebatt

og samtlige svar til dette

Kragebein, mod

Lenke til kommentar