Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Janice73 skrev:

Jeg fikk eksakt samme svar fra Lindex.

Det er nok Side2 dere bør klage til. Det er tross alt de som betaler for denne suppa hun publiserer. 

Har sluttet å lese bloggen jeg. Den er for dårlig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vil jeg faktisk anta at en såpass stor og viktig kunde som Lindex faktisk har mulighet for å si at denne bloggeren ønsker vi ikke å assosieres med. Bedriftens markedsføring er såpass viktig og kalkulert at jeg nekter å tro at de ikke har påvirkningsmulighet. 

Nei dette synes jeg bare er feigt av Lindex. 

Endret av Blå politibil
.
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Smugleseren skrev:

Det er nok Side2 dere bør klage til. Det er tross alt de som betaler for denne suppa hun publiserer. 

Har sluttet å lese bloggen jeg. Den er for dårlig. 

Har gjort det også, men ikke fått noe svar enda.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pistasjnøtt skrev:

Nå er visst trappen også malt(igjen).. Gjetter på at den også har blitt sort.

Men men... tenk  på GH da. Nå må jo også hun male trappen :D

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke tilfeldig at stilen har blitt mørkere. Man har oftere mer behov for mørke rundt en når man ikke har det bra med seg selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetronellaPetrine
5 timer siden, Birdo skrev:

Det fikk jeg også. Skrev bare tilbake a mange tror hvert fall det og at for de fleste så er de assosiert med henne og da vil ikke jeg ha noe med de å gjøre her hvert fall. Fikk også svar fra Butinox at de ikke sponser henne heller. 

Er vel ingen som tør innrømme at de sponser henne, når de skjønner hva de har sponset. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Nå må dere ikke ta helt av da. Selv om det kanskje er 50 stykker her som syns det var kleint å drite ut eksen på snap, inkludert meg, så er det mange bloggere som har gjort/gjør verre ting og livet går videre. Sponsorer er sponsorer på godt og vondt, de får sin pr og selv om en blogger gjør en feil, fem feil, hundre feil - så er de vel som oss; ikke perfekte. 

Men Camilla dalte noen poeng for meg også med sånn barnslig oppførsel, kanksje hun trenger venner som påvirker henne til bedre holdning og oppførsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det bli en SINNSYK reise igjen... Det har jo blitt sagt før også helt uten resultater. Skulle ikke hun og ei veninne til Thailand i november?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, melatonin skrev:

Nå skal det bli en SINNSYK reise igjen... Det har jo blitt sagt før også helt uten resultater. Skulle ikke hun og ei veninne til Thailand i november?

Må jo forstå at det er en sinnsyk reise, bare å komme seg opp av den sofaen, åle seg mellom altfor store møbler, og dukke under en haug taklamper for å komme seg på do!! 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Onbothsides skrev:

Nå må dere ikke ta helt av da. Selv om det kanskje er 50 stykker her som syns det var kleint å drite ut eksen på snap, inkludert meg, så er det mange bloggere som har gjort/gjør verre ting og livet går videre. Sponsorer er sponsorer på godt og vondt, de får sin pr og selv om en blogger gjør en feil, fem feil, hundre feil - så er de vel som oss; ikke perfekte. 

Men Camilla dalte noen poeng for meg også med sånn barnslig oppførsel, kanksje hun trenger venner som påvirker henne til bedre holdning og oppførsel. 

Mener du at Camilla ikke kan stå ansvarlig for det hun gjør, at venninne påvirker henne i en negativ retning?, sist jeg sjekka var hun er nemlig voksen å gammel  nok til å stå for egne handlinger, også denne idiotiske snapen. Vi gjør alle feil, det er menneskelig, men vi er bare ikke dømme nok til å legge det ut på nett for gud å hver mann. Hun må fjolle å snakke om akuratt det hun måtte ønske sammen med venninnene sine, men da bør der bli mellom dem også å ikke lagt ut på nett. Hun ødelegger så til de grader for seg selv, hun synker bare lengre å lengre ned den dama (om jeg kan kalle en så umoden person det) der.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Onbothsides skrev:

Det er ikke kleint, det er direkte kvalmt og tragisk. Camilla er voksen og fårolig stå til ansvar for det hun selv gjør. Hadde hun angret så hadde hun fjernet det dagen etter, men det lå der helt til det ble borte av seg selv. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
50 minutter siden, Emilim skrev:

Mener du at Camilla ikke kan stå ansvarlig for det hun gjør, at venninne påvirker henne i en negativ retning?, sist jeg sjekka var hun er nemlig voksen å gammel  nok til å stå for egne handlinger, også denne idiotiske snapen. Vi gjør alle feil, det er menneskelig, men vi er bare ikke dømme nok til å legge det ut på nett for gud å hver mann. Hun må fjolle å snakke om akuratt det hun måtte ønske sammen med venninnene sine, men da bør der bli mellom dem også å ikke lagt ut på nett. Hun ødelegger så til de grader for seg selv, hun synker bare lengre å lengre ned den dama (om jeg kan kalle en så umoden person det) der.

Jeg er enig i at det skulle ikke vært lagt ut, men jeg mener også at det kunne vært verre og det blir ikke bedre for han hellermom det snakkes ihjel her. 

Ja jeg tror man kan bli påvirket av venner, selv om man er voksen så kan man i slike situasjoner gjøre dumme ting som dette fordi man vil tøffe seg/være morsom. Det betyr ikke at det er en unnskyldning men kanskje en forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det hun driver med er helt på trynet rett og slett!
Voksne mennesker legger ikke ut slikt på snap for alle og enhver til å se, ikke i fylla en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Onbothsides skrev:

Jeg er enig i at det skulle ikke vært lagt ut, men jeg mener også at det kunne vært verre og det blir ikke bedre for han hellermom det snakkes ihjel her. 

Ja jeg tror man kan bli påvirket av venner, selv om man er voksen så kan man i slike situasjoner gjøre dumme ting som dette fordi man vil tøffe seg/være morsom. Det betyr ikke at det er en unnskyldning men kanskje en forklaring?

Tøffe seg? Hun er vel en del år for gammel til å drive å måtte /skulle tøffe seg for vennene sine? Det er sånn 7 åringen min gjøre, ikke ei kjerring på snart 30 år. Nei nå må du gi deg, hun kan ikke legge ansvaret over på noen andre for måten hun oppfører seg på, det får hun ta på seg selv. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.9.2016 at 20.00, FruRosa skrev:

Flere? Som i "mer enn en til"?
Kanskje til de 2 lampene som omtrent henger oppå hverandre i stuen...

Ja, det sto flere... Finner ikke igjen bildet på insta, mulig hun sletta det fordi det var et der hun ikke hadde retusjert vekk alle "strekene" mellom takplatene... Hvis hun klistrer opp TO sånne rosetter over salongbordet, da dauer jeg! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pistasjnøtt skrev:

Nå er visst trappen også malt(igjen).. Gjetter på at den også har blitt sort.

Jøss, du hadde helt rett, hvordan i alle dager gjetta du det?? ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...