elisaday Skrevet 27. september 2016 #6121 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg tror hun føler seg vis og klok og mye bedre enn alle andre når disse gullkornene kommer. Det er jo leserne som er dumme som ikke forstår hvor dyyyp hun er. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 27. september 2016 #6122 Del Skrevet 27. september 2016 12 timer siden, Birdo skrev: Takk! Har nå sendt en mail til de alle, så håper jeg som sagt at alle her inne vil gjøre det samme. Forbrukermakten fungerer faktisk om nok folk engasjerer seg. Fikk svar fra Mille Moi, at hun ikke var sponset av de......... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 27. september 2016 #6123 Del Skrevet 27. september 2016 At hun ikke kan ta seg bryet om å ta skarpe bilder en gang....de siste bildene er blurry og mangler fokus. Er jo ikke noe fint å se på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 27. september 2016 #6124 Del Skrevet 27. september 2016 4 minutter siden, elisaday skrev: Jeg tror hun føler seg vis og klok og mye bedre enn alle andre når disse gullkornene kommer. Det er jo leserne som er dumme som ikke forstår hvor dyyyp hun er. Ja, stemmer. Det tenkte jeg ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 27. september 2016 #6125 Del Skrevet 27. september 2016 3 timer siden, Navigasjon skrev: Fikk svar fra Mille Moi, at hun ikke var sponset av de......... Skriver hun ikke at hun er det?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. september 2016 #6126 Del Skrevet 27. september 2016 2 timer siden, Navigasjon skrev: Fikk svar fra Mille Moi, at hun ikke var sponset av de......... Det fikk jeg også. Skrev bare tilbake a mange tror hvert fall det og at for de fleste så er de assosiert med henne og da vil ikke jeg ha noe med de å gjøre her hvert fall. Fikk også svar fra Butinox at de ikke sponser henne heller. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 27. september 2016 #6127 Del Skrevet 27. september 2016 Et øyeblikk siden, Birdo skrev: Det fikk jeg også. Skrev bare tilbake a mange tror hvert fall det og at for de fleste så er de assosiert med henne og da vil ikke jeg ha noe med de å gjøre her hvert fall. Fikk også svar fra Butinox at de ikke sponser henne heller. Vel, da må frøkna forklare hvorfor hun skriver annonse og reklame på det hun legger ut. Det skal sies at hun sannsynligvis tror hun må, uansett. Ikke den skarpeste kniven i skuffen gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 27. september 2016 #6128 Del Skrevet 27. september 2016 3 timer siden, Navigasjon skrev: Fikk svar fra Mille Moi, at hun ikke var sponset av de......... Så... hun kjøper masse ting og påstår hun er sponset? Jaja. Da må dere slutte å klage over at hun ikke merker "reklame" som reklame. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 27. september 2016 #6129 Del Skrevet 27. september 2016 7 minutter siden, Birdo skrev: Det fikk jeg også. Skrev bare tilbake a mange tror hvert fall det og at for de fleste så er de assosiert med henne og da vil ikke jeg ha noe med de å gjøre her hvert fall. Fikk også svar fra Butinox at de ikke sponser henne heller. Det er nok butikken hun har fått disse malingsspannene som har sponset henne, ikke Butinox selv (hennes lokale Butinox forhandler) og Mille Moi-møblene er kjøpt inn via Style By Norway til innkjøpspris, siden firmaet enda ikke er slått konkurs 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 27. september 2016 #6130 Del Skrevet 27. september 2016 Mener vp en gang sa at hun ikke vet hvordan hun skal merke og derfor merker alt som annonse..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 27. september 2016 #6131 Del Skrevet 27. september 2016 19 minutter siden, Smugleseren skrev: Det er nok butikken hun har fått disse malingsspannene som har sponset henne, ikke Butinox selv (hennes lokale Butinox forhandler) og Mille Moi-møblene er kjøpt inn via Style By Norway til innkjøpspris, siden firmaet enda ikke er slått konkurs Style By Norway åpnet konkurs 13/9-16 (det finner du via www.brreg.no). Hvilket selskap mener du ikke er slått konkurs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 27. september 2016 #6132 Del Skrevet 27. september 2016 26 minutter siden, canacas skrev: Style By Norway åpnet konkurs 13/9-16 (det finner du via www.brreg.no). Hvilket selskap mener du ikke er slått konkurs? Hun kjøpte møblene fra Mille Moi før september! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 27. september 2016 #6133 Del Skrevet 27. september 2016 Et øyeblikk siden, Smugleseren skrev: Hun kjøpte møblene fra Mille Moi før september! ......og Mille Moi, har bilde fra hennes hjem linket til Villapaprika på sin Instagram konto, så noe samarbeid er det..... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 27. september 2016 #6134 Del Skrevet 27. september 2016 3 minutter siden, Smugleseren skrev: Hun kjøpte møblene fra Mille Moi før september! Aha! Godt observert. 1 minutt siden, Navigasjon skrev: ......og Mille Moi, har bilde fra hennes hjem linket til Villapaprika på sin Instagram konto, så noe samarbeid er det..... Ja, for all del. Det er ikke sikkert de vil vedkjenne seg spons heller, det ville ikke vært første gang en relasjon snakkes ned. Noen form for samarbeid er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 27. september 2016 #6135 Del Skrevet 27. september 2016 Huff dette er ikke bra. Bestemte meg for holde meg borte fra denne tråden. Tenkte at Camilla var en kvinne i "krise" som høygravid og i barsel, og at man da bør se litt gjennom fingrene på ting. Men dette tar kaka! Ammetåka og barselboble hverken forklarer eller forsvarer dette! De snappe er der, har ikke ord for hvor stygt det er mot tidligere partner. Håper virkelig noen har tatt opp det slik at denne bakvaskingen kan få konsekvenser. Både personlig ifht barnefar og profesjonelt ifht sponsorer. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. september 2016 #6136 Del Skrevet 27. september 2016 2 timer siden, canacas skrev: Vel, da må frøkna forklare hvorfor hun skriver annonse og reklame på det hun legger ut. Det skal sies at hun sannsynligvis tror hun må, uansett. Ikke den skarpeste kniven i skuffen gitt. 2 timer siden, Smugleseren skrev: Det er nok butikken hun har fått disse malingsspannene som har sponset henne, ikke Butinox selv (hennes lokale Butinox forhandler) og Mille Moi-møblene er kjøpt inn via Style By Norway til innkjøpspris, siden firmaet enda ikke er slått konkurs Det var det jeg skrev tilbake til Butinox, at hun har merket innlegg med deres produkter som sponset og hun var jo på møte med Butinox-teamet for å diskutere farger. Fikk også svar fra Lindex om at det var trist at jeg følte det sånn og at de hadde også sendt mailen min videre til Side2/nettavisen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 27. september 2016 #6137 Del Skrevet 27. september 2016 6 timer siden, Navigasjon skrev: Fikk svar fra Mille Moi, at hun ikke var sponset av de......... Så utrolig pussig at de bruker hennes bilder på Millemoi sin IG da😜 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 27. september 2016 #6138 Del Skrevet 27. september 2016 32 minutter siden, Birdo skrev: Fikk også svar fra Lindex om at det var trist at jeg følte det sånn og at de hadde også sendt mailen min videre til Side2/nettavisen. "Trist at du følte det sånn"...jøss. Hadde de ingen andre kommentarer? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 27. september 2016 #6139 Del Skrevet 27. september 2016 Direkte kopiert; Sitat Hei! Takk for dine synspunkter! Det er alltid viktig for oss i Lindex. Så kjedelig å lese om din utrolig dårlig erfaringer med bloggen Villa Paprika. Blogginnlegget med Villa Paprika inngår i et større samarbeid med Side2. Vi har også videresendt denne mailen til Side2/Nettavisen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janice73 Skrevet 27. september 2016 #6140 Del Skrevet 27. september 2016 18 minutter siden, Birdo skrev: Direkte kopiert; Jeg fikk eksakt samme svar fra Lindex. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg