Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg stusser over utviklingen i interiørstilen til CØ...

Jeg synes ikke den nymalte, sorte veggen er fin. Den er for mørk, tung og dyster. Enda verre blir det at hun har malt muren i samme farge. Den burde vært hvit. 

I en liten stue som denne blir dette et helt feilt fargevalg, mener jeg. Jeg har alltid ment at CØ er flink med farger, men jeg er ikke overbevist om det lenger. Innen jul tipper jeg at iallefall muren har fått et nytt strøk med maling. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Jeg stusser over utviklingen i interiørstilen til CØ...

Jeg synes ikke den nymalte, sorte veggen er fin. Den er for mørk, tung og dyster. Enda verre blir det at hun har malt muren i samme farge. Den burde vært hvit. 

I en liten stue som denne blir dette et helt feilt fargevalg, mener jeg. Jeg har alltid ment at CØ er flink med farger, men jeg er ikke overbevist om det lenger. Innen jul tipper jeg at iallefall muren har fått et nytt strøk med maling. 

Helt enig. Flink med farger har hun vært. Men dette ble altfor mørkt. Muren burde absolutt vært hvit. Kommer nok en endring innen kort tid.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom CØ kjenner en indre ro, så er noe riv ruskende galt. Bilder og tekst forteller to vidt forskjellige historier.

Tekster forteller om harmoni, og å funnet seg selv. Bildene derimot har et annet språk. Et kommersielt, spekulativt og beregnende språk. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Valetta skrev:

Helt enig. Flink med farger har hun vært. Men dette ble altfor mørkt. Muren burde absolutt vært hvit. Kommer nok en endring innen kort tid.

Enig!
Og det er 2 forskjellige svarte nyanser, så det ble ikke vellykket i mine øyne!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 8. september 2016 at 16.37, Mammabamma skrev:

Den 13. september 2016 at 18.24, MartheC skrev:

Sorry for siteringsfeil😬 Får det ikke bort på iphone

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Valetta skrev:

Jeg tror det dreier seg om mer et type "prosjekt" enn en virkelig reise.

Å reise charter til Thailand noen er uker kan man knapt kalle "en sinnsyk reise", med mindre man synes "syden" er eksotisk. Så jeg tipper et eller annet prosjekt jeg også. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chroma skrev:

Så disse snappene i går, det var bare trist. Jeg fikk oppriktig vondt inni meg og hvis han de erter og ler av leser her inne vil jeg at han skal vite at ingen (ytterst få!) ler med de! 

Ja, hvem ER disse menneskene som synes at dette er morsomt? Jeg kjenner ikke en kjeft som ville ledd av noe sånt (særlig sett i lys av omstendigheter som livssituasjon og ikke minst nedslagsfeltet hun har gjennom å ha en stor skare av lesere). Det er jo ikke bare litt sånn lavpanna bloggersvada som man kan le AV engang, det har jo blitt rene tragedien. Hvem er disse vennene og fans’a som driver og oppmuntrer denne grove hetsen? De gir inntrykk av å være direkte dumme.

Hun burde vært anmeldt, ja.

Og de som sponser dette firmaet bør gjøres oppmerksomme på hva de assosieres med. Det slår meg at mange bloggere burde vært fulgt med tettere av samarbeidspartnere, altså når det gjelder innhold fremfor lesertall, for jeg ser det som sannsynlig at mange går fullstendig glipp av en negativ utvikling ved enkelte bloggere. En koselig feel-good-stemning i bloggen i 2014 sier ikke noe om dagens tilstand, for å si det sånn. Får ikke lyst til å bruke penger hos firmaer som er så inkompetente at de ikke sjekker sånt, eller som setter på seg skylappene på grunn av lesertall.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Onbothsides skrev:

Jeg syns ikke disse snappene var morsomme. Håper det kommer en god forklaring.det var unødvendig av Camilla. 

Hva kunne vært en "god forklaring"? Kan ikke komme på en eneste én, utenom hvis det viser seg at noen sto bak henne med en ladet pistol og tvang henne til å gjøre det. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at vi skal holde oss for gode til å kommentere teite ting, men klarer ikke la vært nå 🙈 Noen andre som har lagt merke til at innholdet på stettfatet som blir flyttet rundt hele tiden har samme innhold? Det popcornet og marshmallowsene kan vel snart gå ut selv? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
3 timer siden, accountdeleted skrev:

Å reise charter til Thailand noen er uker kan man knapt kalle "en sinnsyk reise", med mindre man synes "syden" er eksotisk. Så jeg tipper et eller annet prosjekt jeg også. 

3 timer siden, Friluftsdame skrev:

Sponset av hvem, mon tro...

Endret av PetronellaPetrine
Slettet kommentar siden moderator har fjernet Thailand kommentaren min.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke bedrifter sponser henne nå? Jeg vil sende en mail til de med hva jeg mener om sponsingen av sånne mennesker og håper flere her inne gjør det også. Vi som brukere må bruke makta vår å stoppe dette her.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, Dollyådi skrev:

Jeg vet at vi skal holde oss for gode til å kommentere teite ting, men klarer ikke la vært nå 🙈 Noen andre som har lagt merke til at innholdet på stettfatet som blir flyttet rundt hele tiden har samme innhold? Det popcornet og marshmallowsene kan vel snart gå ut selv? 

Det har jeg også lagt merke til🙈 Det må da være helt nedstøvet og marshmallowsene må da være helt tørre 😬 Frister ikke akkuratt . Men men kanskje de bare var for dekoren sin del ,ikke vet jeg😅😌

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Hummingbird1 skrev:

Jeg har drevet og forsvart henne her inne. Det kommer jeg ikke til å gjøre igjen... de snappene var bare lavmål. Ferdigsnakka.

Tøft gjort av deg å skrive dette! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært tilhenger av CØ i litt over 2 år nå. Jeg har alltid synst at stilen hennes er utrolig fin og gjennomført og at hun virker som en snill dame. Men det siste året har det vært så mye drama og unødvendig informasjon om hennes privatliv som har kommet på nett at hele greia er jo bare trist..☹ 

Den snappingen i går der hun henger ut exen😳😳😳 jeg ble helt sjokkert jeg. Jeg har vært på Camillas side hele tiden men Nå, nå tror jeg det har snudd! Slik oppførsel er virkelig ikke akseptabelt😶 Helt greit å snakke slikt til en vennine på privaten men å opne opp på snapchat med veldig mange følgere er virkelig helt feil🙈 Håper at hun innser at dette ikke var en god ide slik at det ikke gjentar seg😉 Utover det håper jeg at det ordner seg for henne og at hun tar til fornuften😉🙂

Endret av Bond
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Birdo skrev:

Hvilke bedrifter sponser henne nå? Jeg vil sende en mail til de med hva jeg mener om sponsingen av sånne mennesker og håper flere her inne gjør det også. Vi som brukere må bruke makta vår å stoppe dette her.

Butinox, Lindex og Millemoi. Og nettavisen/side2 er arbeidsgiver, i følge Camilla selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...